Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mijn korte mening

Allereerst jammer dat er een grote drop komt gedurende m’n drukste werkdag😂.

Maar goed…
Voor mij erg veel leuke namen bij. Net zoals vorig jaar zie je wederom toch wel wat invloeden van Indie? Tash Sultana bijvoorbeeld erg leuke en verrassende boeking.

Verder vind ik het opvallend hoe laag Disturbed staat. En hoe belachelijk hoog MGK staat.

Hate me or like it. Maar ik vind het niet kunnen dat Machine Gun Kelly zo hoog op het programma staat. Gewoon belachelijk!

Verder top boeking met enkele leuke verrassingen vind de zondag tot nu toe wel erg zwak. Vind de vrijdag belachelijk sterk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Verder vind ik het opvallend hoe laag Disturbed staat. En hoe belachelijk hoog MGK staat.

Hate me or like it. Maar ik vind het niet kunnen dat Machine Gun Kelly zo hoog op het programma staat. Gewoon belachelijk!
da's op RaR/RiP ook op het affiche nu
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Snap ik maar nu weet ik wel wat meer over de betreffende artiest en ben ik er sowieso niet happy mee maar goed.

Verder is die vrijdag mijn droom dagje wel. Maar goed wie ben ik😂
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Snap ik maar nu weet ik wel wat meer over de betreffende artiest en ben ik er sowieso niet happy mee maar goed.

Verder is die vrijdag mijn droom dagje wel. Maar goed wie ben ik😂
MGK is afschuwelijk, ben het met je eens ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
he... niet bij stilgestaan, maar voucher houders krijgen ook nog voorrang in de presale.

deze ook wel interressant als je bijvoorbeeld besluit een jaartje Graspop te gaan doen

1669130132548.png
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Snap ik maar nu weet ik wel wat meer over de betreffende artiest en ben ik er sowieso niet happy mee maar goed.

Verder is die vrijdag mijn droom dagje wel. Maar goed wie ben ik😂
Ik vind juist de vrijdag dan weer wat misboekingen hebben. Niall Horan en The Lumineers gaan waarschijnlijk 3de main en voorlaatste IBA spelen. Vind ik veel te hoog voor beide namen. En ellie Goulding... waarom? Is die nog op een enkele manier relevant?

Kijk Pink, editors, TWOD is een prima rijtje voor je bovenste 3 namen maar ook niet zo belachelijk sterk dat er geen goede undercard hoeft te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik vind juist de vrijdag dan weer wat misboekingen hebben. Niall Horan en The Lumineers gaan waarschijnlijk 3de main en voorlaatste IBA spelen. Vind ik veel te hoog voor beide namen. En ellie Goulding... waarom? Is die nog op een enkele manier relevant?

Kijk Pink, editors, TWOD is een prima rijtje voor je bovenste 3 namen maar ook niet zo belachelijk sterk dat er geen goede undercard hoeft te zijn.
Ellie Goulding komt met nieuw album en een echte liefhebber voor veel mensen die van P!nk muziek houden. Dus gewoon nog relevant.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
398
302
Jammer genoeg toch Peppers en geen GNR. Maar gelukkig zitten
er een aantal gave en bijzondere namen bij.

En ja ik vindt the Script wel super gaaf, benieuwd wat er nog meer bij komt, hoop nog op Within Temptation.

We gaan natuurlijk hoe dan ook gewoon weer 3 dagen, niet gaan of korter is geen optie.

Wordt net als dit jaar eerst Pinkpop en daarna Werchter
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Mad cool komt tot leven. Begint met hints op insta.....
 

Bijlagen

  • 3BA13F6E-6A63-4452-A8E0-E1CAC8FD6ECA.jpeg.00876ac2de058cd6af5bf907ba1e75e1.jpeg
    3BA13F6E-6A63-4452-A8E0-E1CAC8FD6ECA.jpeg.00876ac2de058cd6af5bf907ba1e75e1.jpeg
    92,7 KB · Weergaven: 11

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Jammer genoeg toch Peppers en geen GNR. Maar gelukkig zitten
er een aantal gave en bijzondere namen bij.

En ja ik vindt the Script wel super gaaf, benieuwd wat er nog meer bij komt, hoop nog op Within Temptation.

We gaan natuurlijk hoe dan ook gewoon weer 3 dagen, niet gaan of korter is geen optie.

Wordt net als dit jaar eerst Pinkpop en daarna Werchter
The Script he, die hebben dus stiekem echt een paar hele goeie liedjes... Alleen jammer dat ze die liedjes niet door iemand anders laten zingen
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Ff snel alles doorgebladerd na een drukke werkdag maar best een prima worp eigenlijk. Onder het nieuwr bewind gaat Pinkpop mee weer steeds meer aan staan. TwOD erg mooie toevoeging en vooral The Black Keys erg onverwacht. Een boeking zoals I Prevail zag ik echt niet aankomen, toffe band. Evenals The Hu. Ik ben er best over te spreken ondanks de gebruikelijke miskleunen zoals The Script
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken