Pinkpop 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Balen maar begrijpelijk. Alsnog hadden ze vorig jaar IDLES, Turnstile, Frank Carter enzo, die grootte kunnen we gewoon verwachten toch?
Tuurlijk. De meeste tentnamen moeten we nog krijgen en daar staat meestal wel wat leuks tussen (zoals Courtney Barnett of Interpol). Ik verwacht ook dat we de meeste stage openers nog moeten hebben. Er zijn nog maar 7 zaterdag namen bekend he. Daar komt nog wel wat middelgroots bij (als in grote IDLES etc.)
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Mooie namen 😎Vooral Black Keys en QOTSA zijn voor mij de must see’s!

Sommige zullen mij voor gek verklaren maar deze drie headliners spreken mij meer aan dan de drie die we dit jaar hadden! Metallica was leuk maar vond twee uur metal net iets te lang (leeftijd denk ik😅) Pearl Jam goed maar miste een paar knallers en Imagine Dragons was ik na drie nummers al klaar mee!
Vond Metallica ook tegenvallen eerlijk gezegd, Pearl Jam was goed, en zondag was VOLBEAT toch wel de topper en afsluiter, ook wel de beste over het hele weekend. Alhoewel niet dat ik fan ben Danny vera verassend goed was kwa sound enz maar ook niet de beste oofz, voor ons was dat echt VOLBEAT die stak er echt bovenuit.

RW leuk om een x eens te zien ja, RHCP prima, en p!nk ja vind het geen slechte boeking en nog niet gezien wel nog eens verwacht op pp en dat is dus nu.

We gaan toch wel, altijd weer iets nieuws te ontdekken in de muziekwereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
komen er :
vrijdag nog 9
zaterdag nog 14
zondag nog 10
dat lijkt me niet allemaal Stage 4 en Tent nog
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Yep en btw... GNR is nooit een optie geweest. Maar dat RATM is afgevallen is wel duidelijk.
Maar Robbie is duidelijk hier in de plek gekomen.
Toch vraag ik me dan wel eens af hoe ze tot zo'n besluit komen. Van RATM naar RW......
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
De Danny Vera's en Chef Special's e.d. kunnen ook allemaal nog op de grote podia erbij komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Zijn Mad Cool en NOS Alive vandaag nog gekomen? Heb niet alles kunnen volgen....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
ik zou de hoop op nog veel echt grote namen toch maar wat opbergen hoor
ik zeg ook niet veel...
maar geloof best dat er nog wel een act of twee (of een enkele meer) voor Mainstage en Noord tussen komt.
meeste zal wel Stage 4 zijn of Tent, wat er nog komt.

Vrijdag zal wel nog meer Stage 4 en Tent namen krijgen.
Vrijdag komen er 9 namen bij, staat sowieso Madoux in de tent en dan is er nog ruimte voor 6 op Stage 4 en 4 in de Tent (samen 10 max nog). Ik kan me goed voorstellen dat er al een act of 2 bij staat die al voor Stage 4 of Tent bedoeld is. Dus zou er met geluk 1 voor Main of Noord tussen kunnen komen.
Zaterdag, komen er nog 14 namen bij, er passen sowieso maar 6 op Stage 4 en 5 in de Tent, daar zitten dus nog minstens 3 namen bij voor Noord en Main.
Van de 10 namen die er op zondag nog bij komen, denk ik niet dat dat allemaal Stage 4 en Tent is en dat er in de nu aangekondigde namen 1 of 2 voor Tent of Stage 4 kunnen zijn Dus kan er best 1 voor Noord of Main bij komen..
Dus in gunstigste geval, nog 5 voor Main of Noord...

In het minst gunstige geval zijn alleen de 3 uit 14 van de zaterdag voor Main en Noord
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken