Pinkpop 2023

Aan dat Glastonbury gerucht zou ik echt niet teveel hangen. Elke week komt de Sun zowat met een andere mogelijke headliner. Vorige week Rihanna, de week ervoor Eminem, etc. Die gooien er zoveel mogelijk uit zodat ze achteraf kunnen zeggen dat ze het goed voorspelt hebben. :p
In die GnR-tunnel sijpelt alleen GnR door ;).

Alles wat we nodig hebben is een beetje geduld...

P!nk werd aangekondigd op vrijdag 7 november, Williams exact 3 weken later op vrijdag 28 novemer.
Per toeval, zouden we precies 3 weken verder tellen, zou de 3e headliner vrijdag 18 november kunnen komen.
Laat dat nu net een week voor de verkoop zijn met ook nog genoeg ruimte voor de presale.

het is wellicht toeval... maar ach

Orange Skyline flirt met Pinkpop :

Stefan en Niels verkopen sigaretten op station om demo voor nieuwe plaat Orange Skyline te betalen. 'Ik wil Pinkpop, schrijf maar op'
https://t.co/TNpLq9Ip0v (volledig artikel achter paywall)

Ik denk dat deze geleidelijk wordt ingevoerd. Vorig jaar merkte je het wel al. Vond vooral de kleine Indie naampjes leuk die erbij kwamen…
Vond je vorig jaar veel pop? Was veel Nederlands acts maar daar vind ik nog wat voor te zeggen maar vond het niet direct veel pop en zelfs aan de bovenkant was het bijna alleen maar rock. ja die indie namen waren zeker een mooie toevoeging.

Vond je vorig jaar veel pop? Was veel Nederlands acts maar daar vind ik nog wat voor te zeggen maar vond het niet direct veel pop en zelfs aan de bovenkant was het bijna alleen maar rock. ja die indie namen waren zeker een mooie toevoeging.
Nee ik merkte het aan de terrein wijziging / wijziging in huisstijl/ etc etc

Het wordt tijd dat er meer bekend wordt over de Line up, en met namen de 3e headliner en de ticketprijzen.

Gokje

Vrijdag pink! Pop(soft Rock)
Zaterdag Robbie pop
Zondag Rock/Metal 🤷.

Persoonlijk denk ik dat Guns n Roses wel een goede kanshebber is aangezien ze in 2020 er al zouden staan.
Laten we in elk geval hopen dat Pinkpop hard wordt afgesloten, en met hard bedoel ik veel gitaar enz.

Dromen mag wel nog hopen op Queen + Adem maar een ac/dc, bon Jovi, U2, within Temptation zou ik persoonlijk ook niet verkeerd vinden. of VOLBEAT! Want die waren toch wel de beste afgelopen editie. Die hadden Pinkpop moeten afsluiten (wat ze voor ons eigenlijk ook wel hadden gedaan).

• Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en Minie
Ze maken nog niet echt een hype naar de verkoop toe dat deden ze vorig jaar wel beter voor me gevoel

RHCP heeft niet één maar twee velden toegevoegd voor e-mail inschrijvingen voor een nieuwsbrief op hun tournee pagina.

rhcp.com/tour

Volgende week? En alle argumenten voor GNR gelden nog meer voor RHCP. Uitgestelde datum in Glasgow, tour geruchten en ze hebben in 2020 EN 2021 op de line-up gestaan.
Maar vooral: anders dan GNR verkocht hun dag heel goed (en uit).

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr
RHCP is de meest logische keuze. Minder vaak in Nederland gestaan de afgelopen jaren, nieuw werk, verkoopt goed op het festival.

Users who are viewing this thread