Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
In ieder geval 5SOS weer op tour, Disturbed al enkele festivals en Gojira ook. Gojira vandaag ook bij Sweden Rock er bij gekomen.

Geloof dat Niek Murray wel een liefhebber is van Gojira, dat helpt allicht ze een kanshebber te maken 2023?
Dealtje? Ik krijg 5SOS krijg jij dan Goijra?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Kan wel zeggen (en dat zien jullie ook) dat het aanbod voor net onder de headliners echt abnormaal groot is. Het is echt keuzes maken voor Pinkpop denk ik….
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Kan wel zeggen (en dat zien jullie ook) dat het aanbod voor net onder de headliners echt abnormaal groot is. Het is echt keuzes maken voor Pinkpop denk ik….
Die fameuze tweede lijn waar ze het over hadden. Waar de headliners een beetje stroef verloopt/verliep (zo lees ik tussen de lijnen), daar hebben ze voor vlak daaronder veel weelde heb ik de indruk. Eigenlijk ook wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Die fameuze tweede lijn waar ze het over hadden. Waar de headliners een beetje stroef verloopt/verliep (zo lees ik tussen de lijnen), daar hebben ze voor vlak daaronder veel weelde heb ik de indruk. Eigenlijk ook wel goed.
Klopt en daarom ben ik dus heel enthousiast over komende editie! Maar goed wie ben ik om daar over te oordelen ieder zijn mening en smaak.

Ik vind het bijvoorbeeld ook erg leuk dat Pinkpop weer fijn de Editors heeft weten te boeken.

Ik was ook heel blij met P!nk want blijf erbij dat dat een grote vis is om binnen te hengelen.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Ken is terug op efestivals. Hij belt de Foo Fighters voor Rock Werchter en Pinkpop.

Weten we precies wanneer de voorverkoop voor oud-kaarthouders begint? Moet het een week voor de normale verkoop zijn?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Oh, ben benieuwd waarom je dat verwacht?

🤔

Kanshebbers bij nog andere namen die 2020 op affiche stonden?
Welke acts zijn nog niet teruggekeerd 2022 na de 2020 cancel?
Hier verlieten we vanaf 3 maart 2020 Pinkpop 2020 mee... (doorgestreept welke wel 2022 stonden)

// Kensington //
Ik heb goed nieuws voor jullie :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Ken is terug op efestivals. Hij belt de Foo Fighters voor Rock Werchter en Pinkpop.

Weten we precies wanneer de voorverkoop voor oud-kaarthouders begint? Moet het een week voor de normale verkoop zijn?
Is dat zo? Voor zover ik weet krijg je wel voorrang op de verkoop van de tickets, als je ze behouden hebt die 2jr. Maar verkopen ze die dan ook eerder of alles in een keer?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
"Foo Fighters were on the table a little while ago"
Lijkt er dan toch wel op dat ze RATM hadden staan en er recent nog vervanging gezocht moest worden.
In dat geval is het goed mogelijk dat RHCP bijvoorbeeld al geboekt was voor ergens anders in het land, en misschien GnR ook wel.
Zouden ze dan nu gekozen hebben om een van die twee naar Pinkpop te verplaatsen? Dan zijn er bij Pinkpop misschien wel dezelfde discussies als hier op het forum 😅 . Ze hebben beide nog een show in te halen, maar wie past er beter?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Of het worden gewoon de Foo Fighters zelf dus.

"Not sure it will happen, but we will know soon enough", aldus Ken
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
"Foo Fighters were on the table a little while ago"
Lijkt er dan toch wel op dat ze RATM hadden staan en er recent nog vervanging gezocht moest worden.
In dat geval is het goed mogelijk dat RHCP bijvoorbeeld al geboekt was voor ergens anders in het land, en misschien GnR ook wel.
Zouden ze dan nu gekozen hebben om een van die twee naar Pinkpop te verplaatsen? Dan zijn er bij Pinkpop misschien wel dezelfde discussies als hier op het forum 😅 . Ze hebben beide nog een show in te halen, maar wie past er beter?
Dan komt het toch denk ik meer op smaak aan, beide goed als ze komen. Maar dan net iets meer voorkeur voor GnR.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
"Foo Fighters were on the table a little while ago"
Lijkt er dan toch wel op dat ze RATM hadden staan en er recent nog vervanging gezocht moest worden.
In dat geval is het goed mogelijk dat RHCP bijvoorbeeld al geboekt was voor ergens anders in het land, en misschien GnR ook wel.
Zouden ze dan nu gekozen hebben om een van die twee naar Pinkpop te verplaatsen? Dan zijn er bij Pinkpop misschien wel dezelfde discussies als hier op het forum 😅 . Ze hebben beide nog een show in te halen, maar wie past er beter?
“Oké een constructie met QTSA en Post Malone is ook mogelijk nu.”

“Oke zullen we QTSA headliner maken en dan maar Florence co headliner ? “

Joking ….
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
guns n roses GIF


🙏
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken