Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Waarom deze week en niet de volgende?
de verkoop start volgende week zaterdag en de mensen die tickets behouden hebben van de 2020/2021 verkoop krijgen voorrang.
dat moet dus wel deze week bekend worden.
op zijn laatst volgende week maandag, maar vermoed dat het deze week bekend is...
 
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
de verkoop start volgende week zaterdag en de mensen die tickets behouden hebben van de 2020/2021 verkoop krijgen voorrang.
dat moet dus wel deze week bekend worden.
op zijn laatst volgende week maandag, maar vermoed dat het deze week bekend is...
Klopt! En vergeet niet dat vorig jaar de verkoop eerder startte . Pinkpop zal zijn redenen hebben om nu later met de verkoop te starten ( waarschijnlijk wachten met aankondiging voor derde headliner).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Ik wil hier de pret niet bederven, maar hadden ze vorig jaar niet zonder iets te melden de voorverkoop een paar weken naar achter verschoven? Zoiets staat me bij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
de verkoop start volgende week zaterdag en de mensen die tickets behouden hebben van de 2020/2021 verkoop krijgen voorrang.
dat moet dus wel deze week bekend worden.
op zijn laatst volgende week maandag, maar vermoed dat het deze week bekend is...
Volgende week woensdag een pakketje en start verkoop volgende week donderdag of vrijdag kan ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Ik wil hier de pret niet bederven, maar hadden ze vorig jaar niet zonder iets te melden de voorverkoop een paar weken naar achter verschoven? Zoiets staat me bij.
klopt, 2 x met een maand

maar uitendelijk staat Springsteen er komend jaar de 11e juni ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Zou voor Pinkpop een vrij kleine headliner zijn toch?
of relatief goedkope oplossing...

afgelopen jaren op andere festivals gestaan, terugkeer Police / Sting is toch altijd wel een wensje geweest van Pinkpop.
kan makkelijk een set van 2 uurtjes vullen met alle classics.
voorlopig nog geen NL datum in de 2023 tour... kan me niet voorstellen dat hij 2023 Benelux overslaat.
Zet er een Noord afsluiter voor van formaat, dan lijkt het me best te doen.

maar goed, ik zeg dit alleen maar om de data die Sting nu bekend heeft gemaakt en omdat het op Bospop best naar meer smaakte afgelopen jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken