Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Klopt ook weer. Maar ivm het wegvallen van Taylor Hawkins en er totaal nog helemaal niets bekend is geworden over de verdere toekomst van FF verwacht ik niet dat plotseling PP en RW hun gaan aankondigingen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Stiekem mis ik toch wel die Pinkpop persconferentie. Altijd wachten in spanning en dan act per act een aankondiging.

Denk dat die filmpjes langzaam wel al gemaakt zijn / worden voor de sociale kanalen voor de 2023 editie... waarschijnlijk volgend weekje dan online?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Wat verwachten/ hopen mensen hier qua line-uo ren beetje ?
Een erg goede line- up met voor ieder wat wils. Een sterke line-up die de pop headliners overbrugt door de sterke undercard namen door het immense aanbod.

Veel keuzestress en veel leuke namen die interessant zijn voor een ieder.

Een act zoals Lionel Richie omdat deze toch altijd aansluit bij het publiek. Misschien dan Simply Red of toch weer Lionel Richie( Groningen een dag en andere dag Landgraaf).
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en Minie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.751
9.124
Zou Journey (met special guest Toto in de VS) nog iets zijn voor Pinkpop, of iets dat meer iets voor Bospop of een losse show?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
minder? Ik denk dat het er weer evenwel net zo veel worden op vergelijkbare spots als afgelopen editie.
Ik denk iets minder. Denk dit jaar wat meer vanwege Corona onzekerheid. Een Nederlandse act kan makkelijker naar Landgraaf komen dan een Amerikaanse act. Vergeet niet dat we vorig jaar toen de namen bekend werden gemaakt voor 2022 editie we in een halve lockdown zaten….Pinkpop speelde toen wat meer op safe.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ik hoop dat ik een spoorboekje kan maken met tussen wat leuke pop bandjes door een aantal stevige gitaren acts en een paar leuke NL acts.
Ik hoop ook wat meer gitaren op het affiche, zeker aangezien ik vanmiddag beseft heb dat ik in het Werchter weekend helemaal niet kan festivallen. Fingers crossed!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
ik verwacht dat ik uiteindelijk wel een leuk spoorboekje kan maken,
maar ik ben bang dat ik dan toch vind dat ik te veel betaal voor de bands die ik kan zien.
Te veel bands "die wel aardig zijn" en te weinig "wauw bands"
Ik verwacht dat ik uiteindelijk een dagkaart koop voor de zondag.
Of eventueel geen kaart, en dan kijken of ik via ticketswap wat goedkoops kan regelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Einde van deze week de laatste headliner plus handvol namen?
het is nog 12 dagen tot zaterdag 26 november 10:00 en de verkoop begint...

deze week moet het toch echt gebeuren!

ben heel benieuwd naar die laatste headliner... ben nog altijd bang voor een tegenvaller
hoop toch op een rockact / "stadionheadliner" die nog niet op Pinkpop gestaan heeft...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
het is nog 12 dagen tot zaterdag 26 november 10:00 en de verkoop begint...

deze week moet het toch echt gebeuren!

ben heel benieuwd naar die laatste headliner... ben nog altijd bang voor een tegenvaller
hoop toch op een rockact / "stadionheadliner" die nog niet op Pinkpop gestaan heeft...
We gaan het zien en horen, kan nog alle kanten uit.
Ben ook benieuwd ook naar die 2e / 3e lijn oftewel de rest van het programma.
Uiteindelijk is het wat het is , kan meevallen of tegenvallen ook afhankelijk van je eigen persoonlijke smaak / favorieten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken