Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Hu / So

tot nu toe

Martin Garrix
Sofie Tukker
Juju
Bring me the Horizon
Seeed
Miya Folick
Kummer
Blond
Aurora
Ferdinand - Left boy
SDP
Deichkind

( indiaan was me voor )

The 1975 en BMTH waren er vorig jaar, dus alleen 21 Pilots in de gaten houden?
Fijn dat KoL nog niet in de buurt is.

Martin Garrix en Sofi Tukker lijken me ook tof, maar dan moet Jan te laat naar bed,

Gelukkig tot nu toe geen grote afvallers. Alleen top zie ik als Kanshebber voor pinkpop.

Jammer dat er niks bijzonders bij hurricane. Hoop van de "grotere namen" stonden dit jaar ook op festivals

+ Hu / So

Nura
Wolf Alice
Kitschkrieg
Swiss und die Anderen
Von Wegen Lisbeth
Kontra K
The Hives
Kings of Leon

Ai, toch KoL..
Wolf Alice en The Hives vind ik ook niet vervelend.

Als Mojo KOL op Pinkpop gaat zetten dan zijn ze hun geloofwaardigheid gewoon kwijt.

21P en Wolf Alice zie ik nog wel doorkomen

Kwa festivals blijven die Duitsers toch wat vreemd. Al hoewel de sfeer er wel altijd geweldig is. Maar geen bijzondere dingen in dit lijstje nee.

Hurricane krijgt nog een extra headliner er later nog bij volgens hun website. "Weiterer Headliner Folgt".

Maar een Seeed en een Deichkind zal daar ook hoog op de affiches staan.

Hurricane krijgt nog een extra headliner er later nog bij volgens hun website. “Weiterer Headliner Folgt”.

Maar een Seeed en een Deichkind zal daar ook hoog op de affiches staan.
Klopt ja, SEEED en Deichkind zijn allebei headliners. Elke dag heeft twee headliners:

vr: SEEED - Garrix
za: Deichkind - TOP
zo: KoL - TBA

Deichkind had ik op Rock Am Ring gezien, en die hebben echt wel een toffe show. Seeed ooit een keer op Lowlands gezien, was ok maar ook niet heel bijzonder destijds.

Weer mooi voer voor de Kensington discussie dit.

Deichkind had ik op Rock Am Ring gezien, en die hebben echt wel een toffe show. Seeed ooit een keer op Lowlands gezien, was ok maar ook niet heel bijzonder destijds.

Weer mooi voer voor de Kensington discussie dit.

Ja, lekker weer over op de orde van de dag ;-).

Ik denk dat een festival met een line up zoals Hurricane nu aankondigt ook geen 240,00 kost voor drie dagen, of wel?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread