Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Weer mooi voer voor de Kensington discussie dit.

NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Dan liever de discussie of een quinoa salade echt kan op een festival of dat je het beter aan een geit kunt voeren

Indiaantje89 wrote:
Deichkind had ik op Rock Am Ring gezien, en die hebben echt wel een toffe show. Seeed ooit een keer op Lowlands gezien, was ok maar ook niet heel bijzonder destijds.

Ja, lekker weer over op de orde van de dag ;-).

Ik denk dat een festival met een line up zoals Hurricane nu aankondigt ook geen 240,00 kost voor drie dagen, of wel?
€ 189,00

Maar ik ben nog nooit op Hurricane geweest, maar dus wel bij Rock Am Ring. Maar de camping faciliteiten en parkeer gelegenheiden, informatie voorziening zijn in Nederland wel 20x beter, dus dat geld mogen ze van hebben.

Paar jaar terug keek ik nog nog jaloers naar de affiches van Hurricane, nu echt niet meer. Deze vond ik destijds te gek:
1371997665.jpeg

NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Dan liever de discussie of een quinoa salade echt kan op een festival of dat je het beter aan een geit kunt voeren

Ik vind beide kunnen; Kensington én quinoa salades..

Kings of Leon - 21 Pilots - Volbeat
Kensington - (?) - Within Temptation

Voorlopige voorspelling Pinkpop 2020.

Timmetje wrote:
Kings of Leon – 21 Pilots – Volbeay
Kensington – (…) – Within Temptation

Dan blijf ik denk ik thuis…..

Ik denk dat Dennis dan nergens lang hoeft te wachten.
Het vraagteken moet trouwens haast wel Scooter zijn.

Ik denk dat we Muse ook zeker niet moeten vergeten voor de festivals in 2020. Muse - Twenty One Pilots op 1 dag? :)

Ik denk dat we Muse ook zeker niet moeten vergeten voor de festivals in 2020. Muse – Twenty One Pilots op 1 dag?
1f642.svg

MUSE lijkt niet te gaan touren.
Die hebben omstreeks het festivalseizoen hun concertregistratie in de bios draaien

Kings of Leon – 21 Pilots – Volbeat
Kensington – (?) – Within Temptation

Gezien de opmerking van Ken dat we er goed voor staan lijkt me dit een beetje erg kut. Dan ga je gelijk (muzikaal) bankroet

Kings of Leon – 21 Pilots – Volbeat
Kensington – (?) – Within Temptation

KOL op vrijdag op Southside / zondag op Hurricane
Ik denk niet dat ze de zaterdag op Pinkpop staan

21P op zondag Southside / zaterdag op Hurricane
Ik verwacht niet dat Pinkpop ze op de vrijdag zet en al zeker niet als headliner?

Er komt op vrijdag op Southside / zondag op Hurricane nog een headliner bij, dat is wel intressant.
Aangezien de naam Muse voorheen veel gevallen is zie ik ze best daar staan.
The Strokes of Lana passen ook wel via FKP Scorpio op die spot.
Maar, voor Pinkpop zouden dat afvallers zijn imo...

Daarbij zo'n relatief slechte lineup zal Pinkpop niet neerzetten.
Daar zal minstens 2 opvallende headliners tussen zitten (waarvan 1 = Coldplay)
Daarbij ontbreekt het aan een classic naam, die zal er gegarandeerd staan...

Daarbij ontbreekt het aan een classic naam, die zal er gegarandeerd staan…

NY komt niet...echt niet. Die kans was er vorig jaar als zoenoffer voor Jan voor de 4de dag. Mojo had hun verlies dan wel genomen.

Na 2019 (wat lichtelijk teleurstellend was qua kaartverkoop) willen ze toch wel winst gaan maken.

Ik ben nog steeds voor Coldplay/Guns/Bruce

Daarbij ontbreekt het aan een classic naam, die zal er gegarandeerd staan…

NY komt niet…echt niet. Die kans was er vorig jaar als zoenoffer voor Jan voor de 4de dag. Mojo had hun verlies dan wel genomen.

Na 2019 (wat lichtelijk teleurstellend was qua kaartverkoop) willen ze toch wel winst gaan maken.

Ik ben nog steeds voor Coldplay/Guns/Bruce
een classic he... ik noem ditmaal niet specifiek een naam (bewust om dit commentaar te voorkomen)

maar vervolgens noem je zelf GnR en Bruce.... classic all over it

Users who are viewing this thread