Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

ze staan tijdens Pinkpop in ieder geval niet op Hurricane, niet op Southside, niet op Copenhell, niet op Hellfest en niet op Graspop.

Ik denk dat het toch gewoon een los concert wordt Dennis. Ik zou het erg leuk vinden (persoonlijke smaak) maar Mojo gaat dat echt niet doen. Die gaan gewoon naar de Goffert.

Om 13:30 kunnen we kanshebbers of juist afvallers opschrijven want dan komt hurricane/southside met nieuws.

En Marco Borsato kan natuurlijk ook niet meer na het nieuws van vandaag. dodged a bullet there.

Wat heb ik gemist? Dat ie een affaire heeft gehad? Dan kun je 90% van de muzikanten alvast afstrepen. :-)

En Marco Borsato kan natuurlijk ook niet meer na het nieuws van vandaag. dodged a bullet there.

Wat heb ik gemist? Dat ie een affaire heeft gehad? Dan kun je 90% van de muzikanten alvast afstrepen.
1f642.svg
Ik vond het anders een goed excuus om ons goede heer Borsato niet te boeken (een van de vele goede redenen om hem niet te boeken ;)).

Het is gewoon een probleem voor pinkpop aan het worden dat het vist uit een vijver waar het 10 jaar terug ook al uit moest vissen.
Ze zullen toch elke editie 1 vernieuwende headliner neer moeten gaan zetten, welke? Geen idee, iets war in de smaak valt onder jeugdig publiek, dat is de toekomst.
Wil me niet te zeer in deze discussie mengen. Maar met Justin Bieber, Bruno Mars, Mumford & Sons de afgelopen jaren vernieuwd Pinkpop toch juist qua headliners? Het is niet per definitie mijn smaak wat er neergezet wordt, maar het zijn wel 'nieuwe' headliners.

Ik vond het anders een goed excuus om ons goede heer Borsato niet te boeken (een van de vele goede redenen om hem niet te boeken ;))

Mwoah dan kan ik wel andere redenen verzinnen hahaha...Dat zullen we wel gemeen hebben ..de andere vele goede redenen. Maar dat ie met iemand anders geketst heeft vind ik nou niet echt een reden.

Om 13:30 kunnen we kanshebbers of juist afvallers opschrijven want dan komt hurricane/southside met nieuws.
meer afvallers gok ik... Die gelijke data zijn lastig.
Misschien kunnen ze ivm FKP Scorpio / Friendly FIre enkele acts samen doen met BKS
StadsPark Live Groningen ligt wel dichtbij en middenin Hu/So. Misschien is dat ook wel een afsnoeper van acts.

rhcp wrote:

meer afvallers gok ik… Die gelijke data zijn lastig.
Misschien kunnen ze ivm FKP Scorpio / Friendly FIre enkele acts samen doen met BKS
StadsPark Live Groningen ligt wel dichtbij en middenin Hu/So. Misschien is dat ook wel een afsnoeper van acts.
De overeenkomst tussen BKS en Hurricane is ook niet zo groot meer. Vorig jaar "maar" 3 namen gedeeld, en Hurricane en Pinkpop 2 (wel headliners), maar dat ligt niet zo heel ver uit elkaar.

De overeenkomst tussen BKS en Hurricane is ook niet zo groot meer. Vorig jaar “maar” 3 namen gedeeld, en Hurricane en Pinkpop 2 (wel headliners), maar dat ligt niet zo heel ver uit elkaar.
meer afvallers dus...
Wel interessant natuurlijk

Indiaantje89 wrote:
De overeenkomst tussen BKS en Hurricane is ook niet zo groot meer. Vorig jaar “maar” 3 namen gedeeld, en Hurricane en Pinkpop 2 (wel headliners), maar dat ligt niet zo heel ver uit elkaar.

meer afvallers dus…
Wel interessant natuurlijk
De meeste stonden nog op Lowlands zelfs later (Bear's Den, Frank Turner, Idles, Johnny Marr, Pond, Tame Impala, The Streets). Het is meestal een beetje verdeeld over de NL festivals. Dus ja interessant is het altijd ;).

Volgens de laatste berichten hier komen die dus oa met KOL en 21 Pilots.

Die Iris Hond joh. Die zou je een keer hebben opgepikt in de kroeg, en dan hoor je achteraf dat Borsato daar al met zijn natte salami aan gezet heeft. Nee, die mag dan niet ook nog je Pinkpop komen verknallen. Bannen die vent! :-P

Borsato daar al met zijn natte salami aangezeten heeft

Om mijn favoriete band te quoten:
"Schönes Fräulein, Lust auf mehr
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut."

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread