Timmetje wrote:
Nog niemand.
Vandaar dat de imo de kans vrij aannemelijk is dat, als ze in hun tour naar NL komen, die spots worden ingenomen door Bruce en Coldplay.
Oké, ik zat eerder te denken aan Bruce en AC/DC. Coldplay dan naar PP.
kan goed hè...
Bruce zou ook in GelreDome kunnen?
Maar, Coldplay... Daar heb ik een duidelijke headliner spot voor in het achterhoofd op Pinkpop.
Van de bands die Zegut genoemd heeft, heb je Iron Maiden, AC/DC en Foo Fighters.
Van Iron Maiden verwacht ik morgen duidelijkheid!!
AC/DC is maar de vraag of ze festivals aandoen.
Met Foo Fighters als gerucht voor Hellfest zitten ze wel heel dichtbij Pinkpop. De vraag is dan, komen ze in 3 jaar terug met nieuwe album op zak (ik hoop persoonlijk wel, maar zou eigenlijk (te) snel zijn)...
Ik verwacht 1 pop act en twee gitaren headliners.
Coldplay is de pop act.
Dus de zoektocht zit in de gitaren headliner. Dan is er nog te verwachten imo Volbeat, Guns N Roses, Neil Young en The Who. Naast Iron Maiden, AC/DC en Foo Fighters die Zegut noemde. Bruce sowieso altijd welkom, evenzo met Pearl Jam (echter verwacht ik deze twee niet).
Ik vermoed dat het hierin gezocht moet worden.
Van Hu/So heb ik geen vrees meer dat ze iets afsnoepen, KOL :lol: opgeruimd staat netjes... Van de RaR/RiP namen weten we dat Volbeat nog beschikbaar kan zijn, door niet op Hu/So staan. Echter voor Volbeat spelen de optie Copenhell, Hellfest en Graspop mee tijdens Pinkpop.
Mijn eerste ingeving was Coldplay - Iron Maiden - Neil Young?
Ik denk echter dat Coldplay - The Who - Foo Fighters ook niet gek is.
Of de combi Coldpay - GnR - Volbeat
iets in die orde spookt door mijn hoofd????
dat kan niet lang meer duren imo