Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje wrote:
Zitten we straks misschien toch met

21 Pilots – Kings of Leon – Volbeat

1f606.svg

Kensington – Kings Of Leon – Volbeat
1f609.svg
We zitten straks op 150 pagina’s en nog geen nieuws als het zo doorgaat :wink:

Even een andere vraag. Klopt het dat er ieder jaar 3 acts naar de Goffertpark gaan? Ik dacht dat ooit eens gelezen te hebben. Livenation zet minimaal 3 acts daar weg. Klopt die info?

Even een andere vraag. Klopt het dat er ieder jaar 3 acts naar de Goffertpark gaan? Ik dacht dat ooit eens gelezen te hebben. Livenation zet minimaal 3 acts daar weg. Klopt die info?
Klopt volledig. Geloof dat ze een vergunning hebben om daar maximaal drie acts per jaar neer te zetten. Oftewel, voor volgend jaar is alleen Rammstein aangekondigd, maar er komen dus nog twee acts aan.

Is geen potentiele headliner. Was meer een wens van mij dan iets wat ik echt zie gebeuren.

PJ wrote:

Klopt volledig. Geloof dat ze ene vergunning hebben om daar maximaal drie acts per jaar neer te zetten.
En wie staan daar al voor volgend jaar op de agenda behalve Rammstein?

Nog niemand.

Vandaar dat de imo de kans vrij aannemelijk is dat, als ze in hun tour naar NL komen, die spots worden ingenomen door Bruce en Coldplay.

Nog niemand.

Vandaar dat de imo de kans vrij aannemelijk is dat, als ze in hun tour naar NL komen, die spots worden ingenomen door Bruce en Coldplay.
Oké, ik zat eerder te denken aan Bruce en AC/DC. Coldplay dan naar PP.

Maar ging Bruce wel touren met de E Street Band? Want als hij solo tourt, lijkt me dat niet iets voor een Goffertpark of Pinkpop headlineslot.

Maar ging Bruce wel touren met de E Street Band? Want als hij solo tourt, lijkt me dat niet iets voor een Goffertpark of Pinkpop headlineslot.
Hij gaat op tour met E Street Band. Hij vind zijn nieuwe solo album niet iets waarmee hij op tour wil gaan.
De planning is nu om in november de studio in te gaan voor een nieuwe plaat met de ESB. Ergens volgend jaar gaat hij op tour.

Timmetje wrote:
Nog niemand.

Oké, ik zat eerder te denken aan Bruce en AC/DC. Coldplay dan naar PP.
kan goed hè...

Bruce zou ook in GelreDome kunnen?

Maar, Coldplay... Daar heb ik een duidelijke headliner spot voor in het achterhoofd op Pinkpop.
Van de bands die Zegut genoemd heeft, heb je Iron Maiden, AC/DC en Foo Fighters.
Van Iron Maiden verwacht ik morgen duidelijkheid!!
AC/DC is maar de vraag of ze festivals aandoen.
Met Foo Fighters als gerucht voor Hellfest zitten ze wel heel dichtbij Pinkpop. De vraag is dan, komen ze in 3 jaar terug met nieuwe album op zak (ik hoop persoonlijk wel, maar zou eigenlijk (te) snel zijn)...

Ik verwacht 1 pop act en twee gitaren headliners.
Coldplay is de pop act.
Dus de zoektocht zit in de gitaren headliner. Dan is er nog te verwachten imo Volbeat, Guns N Roses, Neil Young en The Who. Naast Iron Maiden, AC/DC en Foo Fighters die Zegut noemde. Bruce sowieso altijd welkom, evenzo met Pearl Jam (echter verwacht ik deze twee niet).
Ik vermoed dat het hierin gezocht moet worden.
Van Hu/So heb ik geen vrees meer dat ze iets afsnoepen, KOL :lol: opgeruimd staat netjes... Van de RaR/RiP namen weten we dat Volbeat nog beschikbaar kan zijn, door niet op Hu/So staan. Echter voor Volbeat spelen de optie Copenhell, Hellfest en Graspop mee tijdens Pinkpop.

Mijn eerste ingeving was Coldplay - Iron Maiden - Neil Young?
Ik denk echter dat Coldplay - The Who - Foo Fighters ook niet gek is.
Of de combi Coldpay - GnR - Volbeat
iets in die orde spookt door mijn hoofd????

dat kan niet lang meer duren imo

Haha dennis? Bruce in gelredome????
Koekoek.
Deze legende zal weggezet worden op een 50-70.000 mensen locatie.
Dus pinkpop, malie of goffertpark.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Gaat niet gebeuren. Dat verkoopt gewoon niet voldoende voor pinkpop

Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Schei zelf eens uit met zulke achterlijke opmerkingen.
Ten eerste, de beste jongen heeft het niet over Iron Maiden - The Who - Neil Young.
Ten tweede, ik vind je een beetje apart overkomen, Daantje. Tuurlijk, hij kan er naast zitten, maar het komt nu meer over als je hem als een of andere gek afschildert.
En van zulke opmerkingen gaan mijn handen een beetje jeuken...

GNR moet je ook niet willen op pinkpop.
Hoezo overkill.
2de ronde goffert verkocht al stukken minder.
Nieuwe ronde Nederland zal er vast niet beter op worden.

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Schei zelf eens uit met zulke achterlijke opmerkingen.
Ten eerste, de beste jongen heeft het niet over Iron Maiden – The Who – Neil Young.
Ten tweede, ik vind je een beetje apart overkomen, Daantje. Tuurlijk, hij kan er naast zitten, maar het komt nu meer over als je hem als een of andere gek afschildert.
En van zulke opmerkingen gaan mijn handen een beetje jeuken…

Gefeliciteerd dat je handen jeuken.
Agressief taal gebruik.
Toedeloe

Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.
2009 was het ook de bedoeling dat Springsteen in GelreDome stond, maar uiteindelijk (wegens omstandigheden) verschoven naar Pinkpop door goed omlullen van Leon Ramakers.
GelreDome, dat is zo'n gekke spot niet voor dit formaat acts!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread