Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.
Deze legende zal weggezet worden op een 50-70.000 mensen locatie.
Dus pinkpop, malie of goffertpark.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Gaat niet gebeuren. Dat verkoopt gewoon niet voldoende voor pinkpop

Weet niet of feiten er toe doen, maar Bruce Springsteen heeft al eens opgetreden in de GelreDome...

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Schei zelf eens uit met zulke achterlijke opmerkingen.
Ten eerste, de beste jongen heeft het niet over Iron Maiden – The Who – Neil Young.
Ten tweede, ik vind je een beetje apart overkomen, Daantje. Tuurlijk, hij kan er naast zitten, maar het komt nu meer over als je hem als een of andere gek afschildert.
En van zulke opmerkingen gaan mijn handen een beetje jeuken…
@wenteldave
Laat Daantje lekker joh, aan het taalgebruik te zien is het een vaste kijker van Veronica Inside en fan van Sierd de Vos

Ik heb ook mijn meningsverschil gehad met Timmetje over of ik een act groot genoeg vind, maar daarbij wel elkaar in waarde laten.
Dennis mag toch ook gewoon dromen en hopen? Daar is dit Forum toch voor.
Dus wenteldave, gebruik wat handcreme werkt tegen de jeuk en laat Daantje lekker met rust, is het plezier snel eraf aan die kant, er is geen voetbal op TV dus die zoekt gewoon vermaak.

De trend in de laatste jaren is wel dat acts op steeds grotere locaties worden weggezet. Bruce Springsteen zal tijdens een zomertour zeker niet in het Gelredome staan, dan zijn er wel andere locaties te vinden.

Een andere trend is dat grote acts (of Mojo) steeds meer een eigen show verkiezen boven een festivaloptreden. Ben erg benieuwd naar de komende aankondigingen, met de geruchten en eerste bevestigingen in het buitenland kun je misschien een kwart van de topplekken op Pinkpop / DTRH / BKS / NSJ / Bospop / Goffertpark / Stadspark / Malieveld invullen.

Kings Of Leon heeft in het verleden wel eens 3 dagen op rij opgetreden, maar doen dat aanzienlijk minder vaak dan Twenty One PIlots. Steengoed, maar geen naam meer voor Pinkpop imo. Zorgen voor te weinig kaartverkoop, wellicht wel voor een ander Nederlands festival. Twenty One Pilots daarentegen verwacht ik wel op Pinkpop, lijkt me prima werken.

Artiesten zoals AC/DC Springsteen Coldplay U2 zetten ze denk ik weg op een locatie van stadions en als t kan 2 keer. Dus bijvoorbeeld Springsteen 2 keer in de Goffertpark of de Kuip. Doe maar Goffertpark trouwens. Zitten ze meteen aan de drie concerten die ze mogen geven met Rammstein erbij.

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

Ten eerste, de beste jongen heeft het niet over Iron Maiden – The Who – Neil Young.
Ten tweede, ik vind je een beetje apart overkomen, Daantje. Tuurlijk, hij kan er naast zitten, maar het komt nu meer over als je hem als een of andere gek afschildert.

@wenteldave
Laat Daantje lekker joh, aan het taalgebruik te zien is het een vaste kijker van Veronica Inside en fan van Sierd de Vos

Ik heb ook mijn meningsverschil gehad met Timmetje over of ik een act groot genoeg vind, maar daarbij wel elkaar in waarde laten.
Dus wenteldave, gebruik wat handcreme werkt tegen de jeuk en laat Daantje lekker met rust, is het plezier snel eraf aan die kant, er is geen voetbal op TV dus die zoekt gewoon vermaak.
Trouwe VI kijker meld zich! Laat je me nu ook in mijn waarde?

Bruce kan gewoon hoor! Heeft zich de afgelopen 2 keren blijkbaar erg goed vermaakt in Landgraaf!

hallo!!!!!
mogen we AUB wat nieuws hebben
we beginnen elkaar hier bijna af te maken
geef ons iets daadwerkelijk realitisch om over te kletsen!

marcopoloo wrote:

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

@wenteldave

Trouwe VI kijker meld zich! Laat je me nu ook in mijn waarde?

Bruce kan gewoon hoor! Heeft zich de afgelopen 2 keren blijkbaar erg goed vermaakt in Landgraaf!
Ik zal er een nachtje over slapen ;)

Rammstein zit toch niet meer bij livenation? Telt het dan wel mee voor die drie concerten die livenation er mag plaatsen?

Het wilde gerucht gaat dat Coldplay helemaal niet van plan was om dit jaa een nieuw album te releasen. Laat staan om te gaan touren in 2020. Maar nadat Chris Martin de posts van Timmetje heeft gelezen op dit forum, heeft hij toch besloten de groep weer bij elkaar te roepen. Puur vanwege het feit dat we straks allemaal een frietje krijgen van Timmetje op Pinkpop. Lijkt mij een schappelijke vent die Chris....

Het wordt gewoon tijd voor echt nieuws......

Het wordt gewoon tijd voor echt nieuws……

Of we doen allemaal iets minder hysterisch en wachten gewoon nog even af. Het is half oktober. Het is niet zo heel lang geleden dat pas in maart überhaupt iets van de line up bekend werd

Hysterie is toch wel de katalysator van dit forum.

[video]https://youtu.be/mRIR1Pc6d2c[/video]

Rammstein zit toch niet meer bij livenation? Telt het dan wel mee voor die drie concerten die livenation er mag plaatsen?

Ja, volgens mij is het meer een vergunning voor het Goffertpark zelf, maar er is wel een afspraak met LiveNation. Het loopt allemaal een beetje door elkaar heen en daarom is het ook wat vaag. In ieder geval, maximaal drie concerten dus.

Hoewel MUSE niet meer als evt. kanshebber wordt gezien kan er wat mij betreft definitief een streep door. Op Instagram geeft de band aan dat de Simulation World Tour nu echt ten einde is.

koekdoos wrote:

Ja, volgens mij is het meer een vergunning voor het Goffertpark zelf, maar er is wel een afspraak met LiveNation. Het loopt allemaal een beetje door elkaar heen en daarom is het ook wat vaag. In ieder geval, maximaal drie concerten dus.
Met deze erbij hebben ze er al 3.
https://festivalfans.nl/locatie/goffertpark/
Maar die zullen wel niet meetellen

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

@wenteldave

Vi, sierd de vos?
Wellicht verveel je jezelf nog meer.

Je mag hier blijkbaar geen kritische noot hebben op jan Smeets 2.0

marcopoloo wrote:

wenteldave wrote:

Daantje wrote:
Haha dennis
1f923.svg
Bruce in gelredome????
Koekoek.

En schei eens uit met je

Iron maiden
THE who
En Neil young.

@wenteldave

Vi, sierd de vos?
Wellicht verveel je jezelf nog meer.

Je mag hier blijkbaar geen kritische noot hebben op jan Smeets 2.0

Een discussie kun je ook op een nette manier voeren, maar blijkbaar is dat je vreemd.

@Daantje, het ging over je taalgebruik. Kritiek mag je best hebben, maar een beetje normaal met elkaar omgaan, is dat nou te veel gevraagd?

wenteldave wrote:

koekdoos wrote:

Met deze erbij hebben ze er al 3.
https://festivalfans.nl/locatie/goffertpark/
Maar die zullen wel niet meetellen

Nee die tellen niet mee; dit jaar was Het Nest + 90's/Holland + Fortarock bovenop de concerten van Muse, Bon Jovi en Phill Collins.
Ben benieuwd wat men naast Rammstein nog in de Goffert gaat neerzetten. (natte droom is Iron Maiden + AC/DC :-P )

Nog 1 keer mijn visie voor ik weer vi ga kijken,

Pinkpop zal moeten gaan vernieuwen.

1 zie verkoop vorig jaar.
2 ze kunnen niet meer tig jaren teren op al die oude acts. Het is niet vernieuwend. Tuurlijk kan er een keer Classic editie tussen zitten.
3 deze acts kiezen vaak voor eigen optredens te malie,goffert, Kuip enz. Kiezen voor het grote geld.
4 daarbij zet Mojo deze artiesten ook gewoon weg waar ze het meeste cashen. Zie pink vorig jaar, gemiste kans voor pinkpop, toch?
5 Ook dit jaar kiezen acts weer voor eigen grote shows, zie o.aRammstein.

Het is gewoon een probleem voor pinkpop aan het worden dat het vist uit een vijver waar het 10 jaar terug ook al uit moest vissen.
Ze zullen toch elke editie 1 vernieuwende headliner neer moeten gaan zetten, welke? Geen idee, iets war in de smaak valt onder jeugdig publiek, dat is de toekomst.
Ik deel dezelfde gedachtes als Dennis, sterker nog heb dezelfde smaak kwa acts.
Alleen ik denk dat dat gewoon niet meer gaat gebeuren.
Ik vind dat de realiteit uit het oog lijkt te raken, door het enthousiastme.
The who, young dat verkoopt gewoon onvoldoende voor pinkpop, een gedegen dag programma is eerder uitzondering dan regel bij pinkpop de laatste jaren. Op 2014 na, dat zijn gewoon feiten.
Maiden zou nog kunnen een dag.
Dat ze niet alle 3 er staan snap ik ook wel.
Ik zie ze hooguit zon act contracteren als de andere 2 headliners ijzersterk zijn. Dag rock, dag pop.
Joh, ik heb liever ook Classic acts. Kom al 20 jaar op pinkpop, de laatste jaren minder omdat gasten als bieber ik niet pruim & het samen viel met hello festival. Dit jaar gelukkig niet.
Maar ik vind pinkpop een prachtig festival die wel moet gaan vernieuwen.
Om de toekomst te gaan waarborgen.

Punt.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread