Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
dus geen 3fm meer?…..
Dat was al een hele tijd bekend.
Vandaar ook dat 2de podium sinds perspresentatie Northstage (nog) heet.

btw, Wel nog o.a. 3voor12, NTR, VPRO en BNN/VARA als Mediapartners... Dus wat dat betreft veranderd er niet heel veel.
Ik vraag me wel af of North Stage wel deze naam blijft houden. Kan me voorstellen dat er een andere sponsor/partner naam komt. Misschien Brand weer terug als Stage of zo??

Net zo zeer ik ook Stage 4 wel een sponsor/partner naam zie nemen, 3voor12 Stage bijvoorbeeld?

Noem maar wat hè...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De act die jullie dit jaar echt niet mogen missen is Sigrid. Ik blijf me verbazen hoe goed zij nu al is. Haar popnummers zijn van een belachelijk goed niveau.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
dus geen 3fm meer?…..

Dat was al een hele tijd bekend.
Vandaar ook dat 2de podium sinds perspresentatie Northstage (nog) heet.

btw, Wel nog o.a. 3voor12, NTR, VPRO en BNN/VARA als Mediapartners… Dus wat dat betreft veranderd er niet heel veel.
Ik vraag me wel af of North Stage wel deze naam blijft houden. Kan me voorstellen dat er een andere sponsor/partner naam komt. Misschien Brand weer terug als Stage of zo??

Net zo zeer ik ook Stage 4 wel een sponsor/partner naam zie nemen, 3voor12 Stage bijvoorbeeld?

Noem maar wat hè…

dat van die north stage wist ik maar waarom heeft pinkpop überhaupt nog sponsors nodig voor de podia's en waarom lukt het dan niet om stage 4 te sponsoren?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
De act die jullie dit jaar echt niet mogen missen is Sigrid. Ik blijf me verbazen hoe goed zij nu al is. Haar popnummers zijn van een belachelijk goed niveau.
maakt idd een flinke boost.
blijf het ook gek vinden dat ze bij aankondiging géén podium toegewezen had.
ik kan me best heel goed voorstellen dat ze ipv Stage 4 zondag naar Brightlands gezet gaat worden.
sterker nog, met de boost die ze doormaakt, zou ik een switch van Years & Years of Michelle David naar Brightlandstent en Sigrid naar NorthStage kunnen voorstellen.
Stel de 2 nieuwe namen zouden voor Brightlandstent zijn, kan eventueel nog Greta van Fleet naar Stage 4 misschien, gelijktijdig met Ronnie Flex bijvoorbeeld...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
(...)maar waarom heeft pinkpop überhaupt nog sponsors nodig voor de podia’s en waarom lukt het dan niet om stage 4 te sponsoren?
Het is niet dat het niet lukt hoor, volgens mij...
Ook is het niet zo zeer nodig, maar aangezien het ooit was, kan ik mij voorstellen dat het weer gaat gebeuren om een podium een sponsor/partner naam mee te geven.
Zeker dat "eiland" waar de Brand-terrassen zijn c.q. Brand-toren was, kan ik me heel goed voorstellen dat je daar ook BrandBier-Stage maakt...

Maar, kan heel goed dat het gewoon, Mainstage, NorthStage en Stage 4 blijven hé.
Ik bedoel alleen dat ik het mezelf voor kan stellen de naamsverandering.

even zeer mijn voorstel om Mainstage, de "Jan Smeets Stage" te noemen. Kan je zelfs nog NorthStage "Wim Wennekes Stage" noemen of Stage 4 de "Hans van Beers Stage" maar dan draaf ik door en dat bekt ook niet zo lekker in tegenstelling tot North en 4 ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
DapHbgUW4AALyip.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/programma-pinkpop-2018-compleet/
Met de bevestiging van MAAN en CLOVES is het programma voor Pinkpop 2018 compleet. Tevens warmt DJ RASHIDA het publiek op voor de show van Bruno Mars op de Mainstage.

De laatste namen voor zondag 17 juni complementeren het programma van Pinkpop 2018. MAAN, winnaar van The Voice of Holland 2016, heeft haar plek in de Nederlandse muziekwereld overtuigend veroverd. Maan de Steenwinkel nam twee jaar geleden een ‘tussenjaar’ om eens te kijken hoe het zou zijn om alleen met muziek bezig te zijn. Na meerdere succesvolle singles en haar aanwezigheid op de nationale TV lijkt dat tussenjaar nog even door te lopen en dus staat de Nederlandse zangeres met de beste stem van haar generatie meer dan terecht dit jaar op Pinkpop. CLOVES, echte naam Kaity Dunstan, is een jonge singer-songwriter uit Melbourne, Australië. Ze deed voor het eerst van zich spreken in The Voice Australia in 2013. Haar debuutalbum, vol met soulmuziek in het straatje van Adele, Amy Winehouse en Lana Del Rey staat op het punt van uitkomen. DJ Rashida is als gast van Bruno Mars mee op tournee en warmt en zweept het publiek vast op voor Bruno Mars met haar beats vol soul, funk en Braziliaanse invloeden. Ze is vooral bekend van haar werk voor Prince als een vaste opener van zijn shows en dj op zijn privéfeesten.
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Wat een teleurstelling deze namen zeg.

Krijg je eerst een tweet van top noch dat de jeugt Meschien komt.

Toen dat interview van Danny Vera in de krant dat die graag zou kommen spelen.

Krijg je dit.

Letten ze wel op Bij Pinkpop?

Die dj is niet te voorkomen.
Want Bruno Mars neemt haar mee.
En maan valt nog wel te verdedigen door pinkpop.
Zo populair als ze is.

Maar waarom moeten deze namen.

Had Danny Vera geboekt, dat verdiend hij om op pinkpop te staan.

En ondanks dat maan te verdedigen valt had ik tog graag iemand anders gezien daar.

En die derde is helemaal kut.

Ook wel opvallend dat het alle 3 vrouwen zijn.
Reden?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maan......mag ik even een teiltje...waarom nou......had dan de Dirty Daddies gedaan of 1 of andere coverband. Maan is zwaar kut
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik dacht dat er werd gezegd dat er meer werd gefocust op rock dit jaar? De maandag van vorig jaar had vgm al meer rock dan dit jaar het hele weekend...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik dacht dat er werd gezegd dat er meer werd gefocust op rock dit jaar? De maandag van vorig jaar had vgm al meer rock dan dit jaar het hele weekend…
dit ja....

beetje een teleurstelling, geen gitaren er bij... Met alles wat in dat genre tourt....

Die zondag draait wel zwaar poppie/dj uit zo, wel "populair" jongeren dagje imo
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Dan wacht je 7 weken met de gedachte dat er nog iets interessants bij komt....
Achja gewoon jammer, al konden we dit allemaal natuurlijk mijlen ver aan zien komen.
Ik hoop dat snel het tijdschema volgt en dat de acts die ik wel de moeite vind zo min mogelijk clashen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Geen podia te vinden op de site. Wat een amateurs zijn het toch.

omdat er geen podium indeling is?

beetje rare opmerking van je
die podiumindeling kan nog wel een maandje later, toch dat is niet zo raar
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wat een teleurstelling deze namen zeg.

Krijg je eerst een tweet van top noch dat de jeugt Meschien komt.

Toen dat interview van Danny Vera in de krant dat die graag zou kommen spelen.

Krijg je dit.

Letten ze wel op Bij Pinkpop?

Die dj is niet te voorkomen.
Want Bruno Mars neemt haar mee.
En maan valt nog wel te verdedigen door pinkpop.
Zo populair als ze is.

Maar waarom moeten deze namen.

Had Danny Vera geboekt, dat verdiend hij om op pinkpop te staan.

En ondanks dat maan te verdedigen valt had ik tog graag iemand anders gezien daar.

En die derde is helemaal kut.

Ook wel opvallend dat het alle 3 vrouwen zijn.
Reden?
Kijk dat je deze 3 namen niet leuk vind, alle respect voor. Maar dan kom je serieus met fucking Danny Vera aanzetten als beter alternatief? Ik ga de "Pinkpopper" nooit begrijpen denk ik.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Stefan wrote:
Wat een teleurstelling deze namen zeg.

Krijg je eerst een tweet van top noch dat de jeugt Meschien komt.

Toen dat interview van Danny Vera in de krant dat die graag zou kommen spelen.

Krijg je dit.

Letten ze wel op Bij Pinkpop?

Die dj is niet te voorkomen.
Want Bruno Mars neemt haar mee.
En maan valt nog wel te verdedigen door pinkpop.
Zo populair als ze is.

Maar waarom moeten deze namen.

Had Danny Vera geboekt, dat verdiend hij om op pinkpop te staan.

En ondanks dat maan te verdedigen valt had ik tog graag iemand anders gezien daar.

En die derde is helemaal kut.

Ook wel opvallend dat het alle 3 vrouwen zijn.
Reden?

Kijk dat je deze 3 namen niet leuk vind, alle respect voor. Maar dan kom je serieus met fucking Danny Vera aanzetten als beter alternatief? Ik ga de “Pinkpopper” nooit begrijpen denk ik.

Te veel VI gekeken :wink:
Maar zo slecht is Danny Vera trouwens helemaal niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Die DJ Rashida staat dus op de mainstage tussen Editors en Bruno Mars in… lol
bizar ja...
heb je dus gelijktijdig, DJ Rashida, Oscar and the Wolf en Don Diablo... Dat gaat een tering herrie opleveren op het terrein...

na Triggerfinger is het wel een beetje gedaan met de stevige gitaren... Na Editors langzaam de bonnen opmaken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken