Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.852
8.444
Doe The Cure maar… zal wel niet geweldig verkopen.. maar heb je wel een goede show.

Schijnen in ieder geval weer te gaan touren. ? Festivaltour in EU? Yes please!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.326
1.772
Doe The Cure maar… zal wel niet geweldig verkopen.. maar heb je wel een goede show.

The Cure met twee of drie bands in hetzelfde straatje erbij? Dan ben ik er zeker een dagje bij.

Maar goed, we lopen alweer vooruit. Eerst 2018 maar eens laten passeren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.291
4.957
Indiaantje89 wrote:
Doe The Cure maar… zal wel niet geweldig verkopen.. maar heb je wel een goede show.

The Cure met twee of drie bands in hetzelfde straatje erbij? Dan ben ik er zeker een dagje bij.

Maar goed, we lopen alweer vooruit. Eerst 2018 maar eens laten passeren.
The Cure main afsluiter, Placebo Sub, NIN 3FM afsluiter. Waar mag ik tekenen?
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Ik denk Pearl Jam ook ..... blijken een ontzettende klik te hebben met Pinkpop :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
Ik denk Pearl Jam ook ….. blijken een ontzettende klik te hebben met Pinkpop
1f606.svg
neh

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik geef Rammstein en Muse voor 2019 met allebei een nieuw album in the pocket een grote kans om 1 van de headlinerspots in te nemen.
Allebei publiekstrekkers, wel vaker geweest maar staan garant voor een goede en spectaculaire show.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
vandaag 65 dagen te gaan tot Pinkpop 2018....

vandaag geen nieuws?
volgende week maar eens afwachten.
inmiddels wel erg stil vanuit Pinkpop...

het is wel langzaam 'laatste nieuwtjes'-tijd
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.430
2.883
Achteraf hebben we heimwee naar die goede oude tijd waarin we niet wisten wie het affiche completeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
Misschien een naam om rekening mee te houden.
Kovacs
Nieuw album komt nog vóór het festival seizoen uit en zaal-tourtje einde van het jaar.
Stond 2015 op Pinkpop en deed afgelopen jaar mee met Gutterdammerung op de laatste Pinkpop dag.
Ik meen zelfs dat via Rob Trommelen management is van Kovacs, dus het lijntje is erg kort naar Pinkpop via Mojo langs Mr T-Management.

Overigens ook via Mr T-Management komt Anneke van Giersbergen, ze gaat op tour met VUUR.
VUUR heeft volgens mij ook nog een plekje open voor Pinkpop, naam is vaker langsgekomen als mogelijke verdachte...
( edit, VUUR idd wel al toegevoegd aan FortaRock, waardoor de kans kleiner is )

Geen ondenkbare namen voor Brightlands tent op de zondag 17 juni?
Zeker met de management-link in het achterhoofd, toch...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Misschien een naam om rekening mee te houden.
Kovacs
Nieuw album komt nog vóór het festival seizoen uit en zaal-tourtje einde van het jaar.
Stond 2015 op Pinkpop en deed afgelopen jaar mee met Gutterdammerung op de laatste Pinkpop dag.
Ik meen zelfs dat via Rob Trommelen management is van Kovacs, dus het lijntje is erg kort naar Pinkpop via Mojo langs Mr T-Management.

Overigens ook via Mr T-Management komt Anneke van Giersbergen, ze gaat op tour met VUUR.
VUUR heeft volgens mij ook nog een plekje open voor Pinkpop, naam is vaker langsgekomen als mogelijke verdachte…

Geen ondenkbare namen voor Brightlands tent op de zondag 17 juni?
Zeker met de management-link in het achterhoofd, toch…


inderdaad alleen denk ik dat kovacs niet komt. denk dat zij bijvoorbeeld eerst een lowlands doet. . ik weet niet waarom maar ik dag zelf aan een naam als IGGY POP aangezien we eigelijk nog zon classic missen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
DennisvdBr wrote:
Misschien een naam om rekening mee te houden.
Kovacs
Nieuw album komt nog vóór het festival seizoen uit en zaal-tourtje einde van het jaar.
Stond 2015 op Pinkpop en deed afgelopen jaar mee met Gutterdammerung op de laatste Pinkpop dag.
Ik meen zelfs dat via Rob Trommelen management is van Kovacs, dus het lijntje is erg kort naar Pinkpop via Mojo langs Mr T-Management.

Overigens ook via Mr T-Management komt Anneke van Giersbergen, ze gaat op tour met VUUR.
VUUR heeft volgens mij ook nog een plekje open voor Pinkpop, naam is vaker langsgekomen als mogelijke verdachte…

Geen ondenkbare namen voor Brightlands tent op de zondag 17 juni?
Zeker met de management-link in het achterhoofd, toch…

inderdaad alleen denk ik dat kovacs niet komt. denk dat zij bijvoorbeeld eerst een lowlands doet. . ik weet niet waarom maar ik dag zelf aan een naam als IGGY POP aangezien we eigelijk nog zon classic missen.

Die komt echt niet voor een plekje vroeg in de tent op Pinkpop. VUUR vind ik een veel realistischere schatting.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
inderdaad alleen denk ik dat kovacs niet komt. denk dat zij bijvoorbeeld eerst een lowlands doet. . ik weet niet waarom maar ik dag zelf aan een naam als IGGY POP aangezien we eigelijk nog zon classic missen.

Iggy misschien niet.
Maar ik mis ook nog een classic naam idd.
Classic kan ook 80's of 90's zijn, ik bedoel in de lijn van Rancid afgelopen jaar of zo...
Nou, zou Vandenberg's Moonkings in dat lijntje passen kunenn, bijvoorbeeld.

Ik blijf ook Nothing More als heel grote kanshebber zien.
Overigens A7x raar verhaal die cancel, helaas zijn ze de 17e verhinderd. Dus daar hou ik geen rekening mee.

Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat des te langer het duurt, ik juist meer 2 NL-namen verwacht dan nog 2 buitenlandse namen.
Wie weet zijn het niet eens 2 Brightlands-tent namen, maar zal er nog geschoven worden die zondag?
Nu zijn Brightlands-tent namen ook niet echt namen waar je een grote publiekstrekker verwacht, de rede dat deze 2 plekken "nog" open zijn vind ik een beetje vreemd.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:

DennisvdBr wrote:
Misschien een naam om rekening mee te houden.
Kovacs
Nieuw album komt nog vóór het festival seizoen uit en zaal-tourtje einde van het jaar.
Stond 2015 op Pinkpop en deed afgelopen jaar mee met Gutterdammerung op de laatste Pinkpop dag.
Ik meen zelfs dat via Rob Trommelen management is van Kovacs, dus het lijntje is erg kort naar Pinkpop via Mojo langs Mr T-Management.

Overigens ook via Mr T-Management komt Anneke van Giersbergen, ze gaat op tour met VUUR.
VUUR heeft volgens mij ook nog een plekje open voor Pinkpop, naam is vaker langsgekomen als mogelijke verdachte…

Geen ondenkbare namen voor Brightlands tent op de zondag 17 juni?
Zeker met de management-link in het achterhoofd, toch…


inderdaad alleen denk ik dat kovacs niet komt. denk dat zij bijvoorbeeld eerst een lowlands doet. . ik weet niet waarom maar ik dag zelf aan een naam als IGGY POP aangezien we eigelijk nog zon classic missen.

Die komt echt niet voor een plekje vroeg in de tent op Pinkpop. VUUR vind ik een veel realistischere schatting.

Dat dacht ik eerst ook toen keek ik eens naar voorgaande jaren. Toen zaten er toch wat grotere namen in de tent: Liam Galagher, Richard Arschoft, de staat , eagels off death metal. Dus eigelijk zie ik het best gebeuren.... maar je weet het nooit met pinkpop. Wel vermoed ik dat het 1 buitenlandse act wordt en 1 Nederlandse. Maar het duurt wel echt lang...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.417
614
Overigens ook via Mr T-Management komt Anneke van Giersbergen, ze gaat op tour met VUUR.
VUUR heeft volgens mij ook nog een plekje open voor Pinkpop, naam is vaker langsgekomen als mogelijke verdachte…
( edit, VUUR idd wel al toegevoegd aan FortaRock, waardoor de kans kleiner is )

VUUR lijkt me een hele goede kanshebber. Het is een momenteel redelijk kleine band, die toch wel enigzins wat publiek trekt. Dus lijkt me niet dat die door FortaRock minder kans krijgen. Ik zie ze overmorgen in Maastricht, en zover ik weet is dat de enige show in Limburg die ze nu gepland hebben staan. Misschien dat Anneke iets zegt over een eventuele show in de buurt binnenkort.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
VUUR lijkt me een hele goede kanshebber. Het is een momenteel redelijk kleine band, die toch wel enigzins wat publiek trekt. Dus lijkt me niet dat die door FortaRock minder kans krijgen. Ik zie ze overmorgen in Maastricht, en zover ik weet is dat de enige show in Limburg die ze nu gepland hebben staan. Misschien dat Anneke iets zegt over een eventuele show in de buurt binnenkort.

Staan ook in juli in Almelo op gratis festival HobNob. Laat even weten hoe het was @Pim
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
https://pinguinradio.com/magazine/65914/vanavond-om-1900-uur-pinkpop-radio-1
dit jaar is Pinguin Radio voor het eerst trotse mediapartner van Pinkpop! We maken in aanloop naar het festival op gezette tijden Pinkpop Radio. Daarin hoor je muziek van acts die spelen in Landgraaf in 2018, maar ook legendarische liveopnames.

PLAYLIST PINKPOP RADIO #1 – DONDERDAG 12 APRIL

Pearl Jam – Can’t Deny Me
Oscar and the Wolf – Breathing
Snow Patrol – Don’t Give In
Herman Brood – Rock ‘N Roll Junkie (Pinkpop Live – 23 mei 1988)
The Kooks – Seaside
Editors – Hallelujah (So Low)
A Perfect Circle – Disillusioned
Oh Wonder – High On Humans
Golden Earring – Back Home (Pinkpop Live – 16 mei 2005)
Gang of Youths – The Heart Is A Muscle
Foo Fighters – The Sky Is A Neighbourhood
Nothing but Thieves – Sorry
The Offspring – Pretty Fly (For A White Guy)
Blaudzun – Islands_
Urban Dance Squad – Demagogue (Pinkpop Live – 23 mei 1994)
Greta Van Fleet – Highway Tune
Marmozets – Move, Shake, Hide
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
https://pinguinradio.com/magazine/65914/vanavond-om-1900-uur-pinkpop-radio-1

dit jaar is Pinguin Radio voor het eerst trotse mediapartner van Pinkpop! We maken in aanloop naar het festival op gezette tijden Pinkpop Radio. Daarin hoor je muziek van acts die spelen in Landgraaf in 2018, maar ook legendarische liveopnames.

PLAYLIST PINKPOP RADIO #1 – DONDERDAG 12 APRIL

Pearl Jam – Can’t Deny Me
Oscar and the Wolf – Breathing
Snow Patrol – Don’t Give In
Herman Brood – Rock ‘N Roll Junkie (Pinkpop Live – 23 mei 1988)
The Kooks – Seaside
Editors – Hallelujah (So Low)
A Perfect Circle – Disillusioned
Oh Wonder – High On Humans
Golden Earring – Back Home (Pinkpop Live – 16 mei 2005)
Gang of Youths – The Heart Is A Muscle
Foo Fighters – The Sky Is A Neighbourhood
Nothing but Thieves – Sorry
The Offspring – Pretty Fly (For A White Guy)
Blaudzun – Islands_
Urban Dance Squad – Demagogue (Pinkpop Live – 23 mei 1994)
Greta Van Fleet – Highway Tune
Marmozets – Move, Shake, Hide

dus geen 3fm meer?.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken