Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Pfoe zeg, die zondag valt ook niet mee. Beter gezegd, heel erg tegen. Daar staat echt bijna niets wat ik wil zien. Brian Fallon is een erg gave boeking en de Editors vallen nooit tegen maar kom op, The Kooks en Jessie J op main?

Al met al, ik dacht dat Pinkpop iets moois ging neerzetten dit jaar maar dit is een grote tegenvaller. Ik ben blij met mijn keuze voor RW en wens alle Pinkpop gangers oprecht veel plezier.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Greta Van Fleet heel vet, Triggerfinger ook wel nice.
Headliner en subs op de zondag niks voor mij.

Weekendkaarten 220? Wat?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Oké. Wat is jullie inschatting? Verkoopt dit uit? Want ongeacht de dramatische line-up onder de headliners ga ik toch. Want Pinkpop. Want vlakbij. Want vrienden. Want bier.
En ik ben aan het overwegen een Ticketswapje te doen...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Pinkpop is vergane glorie. Dit jaar is het weer helemaal niks. Als je alle namen die ik leuk vind op één dag zou zetten kom ik nog net aan een voldoende.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Net als de teleurstelling al zo groot is door die line-up, komen ze doodleuk af met een prijsstijging van 20 euro, man man man...
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik zag hier een pagina terug de opmerking over een appelpop deluxe. En daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.
80% van de line up kan je op verschillende gratis festivals zien.

Pearl Jam / Foo Fighters zijn prima headliners. Maar daar heb je ook alles mee gezegd
Persoonlijk vind ik Parov Stellar (had ik op LL verwacht) & Brian Fallon wel tof nog.
Kan me voorstellen dat van Snow Patrol / Offspring & Editors nog wel wat mensen blij worden. Maar dan snap ik vooral de indeling in de dagen weer niet.

Anyway, geen PP voor mij :) Kies dit jaar opnieuw voor RW & LL :)
Mensen die wel gaan, veel plezier ! :cool:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Rock Werchter:
4 dagen. €265,50 inc camping.

Pinkpop:
2,5 dag. €220,-.

Voor €45,50 heb je anderhalve dag extra en, maar da's mijn mening, betere lineup.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Paar jaar geleden al en nu weer: de mensen die het hele weekend komen worden weer gedupeerd ten op zichte van de dagjesmensen.
Waarom kan Werchter voor 18 euro meer een dag extra bieden en ook nog een beter programma????
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken