Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Had tenminste nog London Grammar of Lorde wel verwacht.

En waarom zetten ze Jack White in een zaal, ipv hier? Zou de lineup ook wel deugd gedaan hebben.


 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Dave wrote:
Ik wens alle Pinkpop-gangers uiteraard n leuk festival toe, maar begrijp nu meer dan ooit waarom er jaarlijks zoveel Nederlanders naar Rock Werchter komen en zo weinig Belgen naar Pinkpop gaan. Dit is qua affiche voor het “grootste” festival van Nederland toch te weinig?

Je moet niet vergeten dat Pinkpop in Nederland een pak meer concurrentie heeft dan Werchter in België. Door DTRH en BKS mist Pinkpop al namen als Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys en Franz Ferdinand.
Zonder DTRH en BKS is er nog steeds geen garantie dat die namen dan ook allemaal naar Pinkpop zouden komen.
Denk ook dat je België te kort doet want onze zuiderburen hebben best nog wel een pak andere festivals die mogelijk een concurrent zouden kunnen zijn van RW.
Pinkpop pretendeert het grootste festival van Nederland te zijn, handel daar dan ook naar.

Tja, can’t polish a turd.

Wat mager, Pinkpop is aan het veranderen in een soort Appelpop deluxe met een paar deftige/dure headliners/subs.
Sorry hoor, maar dit is toch niet iets waar je als grootste en oudste pop/rock festival van Nederland mee voor de dag kan komen.
Hear hear.
Eensch.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Publiek is helemaal stil gevallen. Die hele persconferentie is toch een lachertje!
Kweekvlees op Pinkpop in de (nabije) toekomst. Eindelijk!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Had tenminste nog London Grammar of Lorde wel verwacht.
En waarom zetten ze Jack White in een zaal, ipv hier? Zou de lineup ook wel deugd gedaan hebben.
Had net je hele verhaal gelezen, maar toen ik refreshte was het ge-edit, maar ik ben het volkomen eens met je! Ik vind zaterdag nog vrij sterk qua grote namen maar die vrijdag schiet toch wat te kort (heb m'n mening moeten herzien nu ik 't volledige programma ken..). En tsja, die zondag.. Denk dat er veel vroeg naar huis gaan gaan :lol:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
mattman wrote:
Had tenminste nog London Grammar of Lorde wel verwacht.
En waarom zetten ze Jack White in een zaal, ipv hier? Zou de lineup ook wel deugd gedaan hebben.

Had net je hele verhaal gelezen, maar toen ik refreshte was het ge-edit, maar ik ben het volkomen eens met je! Ik vind zaterdag nog vrij sterk qua grote namen maar die vrijdag schiet toch wat te kort (heb m’n mening moeten herzien nu ik ’t volledige programma ken..). En tsja, die zondag.. Denk dat er veel vroeg naar huis gaan gaan
1f606.svg

Heb een beetje geknipt, omdat ik niet te zeurderig wil overkomen. Samenvatting: teleurstellend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken