Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Hm, hoezo? Die vrijdag begint pas om een uur of 3/4 en voor Pinkpop begrippen vind ik dit nog een vrij oké dag? Pearl Jam, SP als sub? The Offspring die qua 3FM head wel net iets sterker is dan een aantal van de afeglopen jaren en dan nog een redelijk cava opvulling. Goed, toch?

Pearl jam is geweldig natuurlijk. Snow Patrol en Offspring prima (ook niet meer dan dat vind ik). Voor de rest loop ik niet echt warm
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
VRIJDAG
Still not impressed yet.
Wel gevarieerd maar wat 'magere' bands.
Ook geen verrassingen.

Tot nu toe zet ik naast PJ een + achter Offspring en Snow Patrol.

De livestream volgend waren de reacties behalve op The Offspring en Snow Patrol ook erg pover.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Pearl Jam
Snow Patrol – The Offspring – Bløf – Lil’ Kleine
Oh Wonder – Jess Glynne – Oliver Heldens – Blaudzun
The Last Internationale – Walden – Donnie – The Academic – SLYDIGS – Aïcha Cherif

Foo Fighters
The Script - Noel Gallagher - A Perfect Circle
Miss Montreal - Nothing But Thieves - Sevn Alias - De Likt - Alan Walker - Parov Stelar
Marmozets - Walking On Cars - Aurora - JP Cooper - Marmozets - Youngr - Gangs of Youths - Theo Lawrence & The Hearts - Riley Pearce

Bruno Mars
Editors - Oscar & The Wolf - Jessie J - The Kooks - Triggerfinger
Ronnie Flex - Don Diablo - Ronnie Flex - Years & Years - Milky Chance
Blackbird - Michelle David - Tom Walker - Greta van Fleet - Scarlet Pleasure - The Overslept - Brian Fellon & The Howling Weather
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Alle dagen al bekend via de liveblog. Bijzonder knap hoe het Pinkpop wéér lukt om naast de headliners + subs een totaal rukprogramma neer te zetten.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Pearl Jam
Snow Patrol – The Offspring – Bløf – Lil’ Kleine
Oh Wonder – Jess Glynne – Oliver Heldens – Blaudzun
The Last Internationale – Walden – Donnie – The Academic – SLYDIGS – Aïcha Cherif

Foo Fighters
The Script – Noel Gallagher – A Perfect Circle
Miss Montreal – Nothing But Thieves – Sevn Alias – De Likt – Alan Walker – Parov Stelar
Marmozets – Walking On Cars – Aurora – JP Cooper – Marmozets – Youngr – Gangs of Youths – Theo Lawrence & The Hearts – Riley Pearce

Bruno Mars
Editors – Oscar & The Wolf – Jessie J – The Kooks – Triggerfinger
Ronnie Flex – Don Diablo – Ronnie Flex – Years & Years – Milky Chance
Blackbird – Michelle David – Tom Walker – Greta van Fleet – Scarlet Pleasure – The Overslept – Brian Fellon & The Howling Weather

En wanneer maken ze dat programma bekend wat zo geweldig zou zijn...en welke band gaat voor 100.000 bezoekers.... wat een matige line-up zeg.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Snow Patrol, The Script en Editors zijn dus die fameuze 'second headliners'... weinig spectaculair. Verder hier en daar wat leuke namen, die zaterdag valt best nog goed mee maar toch verrast Pinkpop hier niet echt vind ik.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Jezus mina, op deze manier ga ik niet eens nadenken over naar de 50e editie te gaan, wederom gelukt om een enorm zaad programma neer te zetten met paar goede subs en headliners.

Chapeau! Blij dat ik naar andere festivals ga
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Als dit echt zo is dan vind ik het echt schrikbarend en ga ik voor het eerst in jaren passen.
Het onderscheid Werchter - Pinkpop wordt ontzettend groot.
Een vergelijk tussen een afvaller voorronde Champions League en een finalist.

Beschamend mager PINKPOP!
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Ik wens alle Pinkpop-gangers uiteraard n leuk festival toe, maar begrijp nu meer dan ooit waarom er jaarlijks zoveel Nederlanders naar Rock Werchter komen en zo weinig Belgen naar Pinkpop gaan. Dit is qua affiche voor het "grootste" festival van Nederland toch te weinig?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken