Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Pearl Jam
Snow Patrol - The Offspring - Bløf - Lil' Kleine
Oh Wonder - Jess Glynne - Oliver Heldens - Blaudzun
The Last Internationale - Walden - Donnie - The Academic - SLYDIGS - Aïcha Cherif

Goeie eerste dag!

Mwa. De vrijdag begint in ieder geval niet erg sterk naar mijn idee. Snow patrol erbij is leuk maar de rest relatief zwakke opvulling met Offspring, Blof, Lil Kleine. Pearl jam is een topband maar de rest haalt me niet over de streep voor een dagkaart.

Fuuuuuuck, enige wat ik hoopte was Snow Patrol niet op de vrijdag als ik niet kan.
Hopelijk nog losse tour naast Pinkop dan...

Pearl Jam
Snow Patrol – The Offspring – Bløf – Lil’ Kleine
Oh Wonder – Jess Glynne – Oliver Heldens – Blaudzun
The Last Internationale – Walden – Donnie – The Academic – SLYDIGS – Aïcha Cherif

Goeie eerste dag!

Poeh smaken verschillen zullen we maar zeggen ;)

The Offspring zo hoog? Hmm.

Slap eerste dagje. Dan vind ik Blof naar PJ zelfs nog de meest okaye naam...

Snow Patrol de enige naam die me warm maakt van dit lijstje. En Donnie. Maar hopelijk wordt de rest van het programma beter want dit is weer een overload aan Nederlandse acts..

Naast PJ, Snow Patrol en The Offspring staat hier echt niks wat een beetje interessant is. Oh wonder misschien, maar die stonden er laatst nog.

Hm, hoezo? Die vrijdag begint pas om een uur of 3/4 en voor Pinkpop begrippen vind ik dit nog een vrij oké dag? Pearl Jam, SP als sub? The Offspring die qua 3FM head wel net iets sterker is dan een aantal van de afeglopen jaren en dan nog een redelijk cava opvulling. Goed, toch?

Dit valt mij erg tegen zeg... Voor Nederlandse acts ga ik niet naar Pinkpop, daar zijn genoeg andere festivals voor. Ik had toch wel meer verwacht met die aangekondigde prijsverhoging, want die kun je hiermee nog niet echt verantwoorden.

Tja het is natuurlijk wel een kortere dag dan de andere 2.

Zaterdag line up is blijkbaar ook al bekend volgens de live blog

Hm, hoezo? Die vrijdag begint pas om een uur of 3/4 en voor Pinkpop begrippen vind ik dit nog een vrij oké dag? Pearl Jam, SP als sub? The Offspring die qua 3FM head wel net iets sterker is dan een aantal van de afeglopen jaren en dan nog een redelijk cava opvulling. Goed, toch?

Als de helft van de acts op deze dag semi-bekende Nederlandse acts zijn vind ik het zeker geen goede dag. Zo'n dagticket voor de vrijdag kost evenveel als de andere twee dagen he?

Users who are viewing this thread