Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Na ongeveer 2 uur vertraging vanuit Sittard, ben ik nu eindelijk op Amsterdam Centraal. Nu de weg naar Paradiso zien te vinden!

thomke wrote:
Voor de zekerheid.

Kun je na 12:00 nog naar binnen?
Dankzij de NS ga ik het anders waarschijnlijk niet redden.

Het lukte m’n vriendin vorig jaar om om 12:15 nog binnen te komen

Twee jaar geleden was ik er tussen 12.15 uur en 12.30 uur na een opwarmertje op het Leidseplein.
Wel al vol maar niks spannends gemist.

Alice In Chains zou nog wel kunnen op de 15de, 3 dagen achter elkaar spelen kan nog wel. Lijkt me ook een perfecte naam voor de Pearl Jam dag.

En Miss Montreal zal dus waarschijnlijk de mainstage openen? Dat lijkt me niet zo raar aangezien Douwe Bob en The Common Linnets daar ook hebben gestaan.

Na ongeveer 2 uur vertraging vanuit Sittard, ben ik nu eindelijk op Amsterdam Centraal. Nu de weg naar Paradiso zien te vinden!

Trammetje naar Leidse plein en je stopt praktisch voor de deur!

Iedereen veel plezier, ik ben er niet bij in verband met stage en daarnaast ga ik dit jaar voor het eerst in 5 jaar niet naar pinkpop, heb andere keuzes gemaakt aangezien de line ups laatste jaren tegenvielen!

Veel plezier! Hoop op veel moois voor jullie :)

Twee jaar geleden was ik er tussen 12.15 uur en 12.30 uur na een opwarmertje op het Leidseplein.

Das alweer 3 jaar geleden, 2015.

De Likt is dan wel weer grappig, ergens tussendoor op stage 4, als er op main een singer-sonwriter met als voornaam James staat..

Miss Montreal, de Likt en Oscar en de Wolff. Benieuwd naar de acts die de prijsverhoging wel rechtvaardigen.

Indiaantje89 wrote:
https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2018/02/de-likt-op-pinkpop

De Likt staat er ook… man man man

Niet zo azijnzeiken, mooie stage 4 naam die echt een tyfusmooi feest kan maken.

Daarnaast praten doorgaans NLse acts hun mond verder voorbij dan de buitenlandse, geen ramp dus. De Likt is echter 1000x interessanter en relevanter dan Miss Montreal ooit is
Ik ben een Brabo en heb niks met dat Rotterdamse :).. Voor alsnog weinig verassingen in ieder geval.

Land Graaf wrote:

Das alweer 3 jaar geleden, 2015.

De Likt is dan wel weer grappig, ergens tussendoor op stage 4, als er op main een singer-sonwriter met als voornaam James staat..

Ik was er in 2016 ook K. met Hubert! :wink:
Maar inderdaad waren we in 2015 ook ietwat vertraagd!

De Likt is toch prima erbij. Stukje Nederlandse inbreng, altijd goed. En gewoon leuke act.

De prijsverhoging zal niet door De Likt veroorzaakt zijn, lijkt me ;-)

De Likt is toch prima erbij. Stukje Nederlandse inbreng, altijd goed. En gewoon leuke act.

De prijsverhoging zal niet door De Likt veroorzaakt zijn, lijkt me
1f609.svg
Paar jaar te laat als je het mij vraagt :)

De Likt vind ik wel echt een Pinkpop bandje zoals ze er vrijwel jaarlijks wel staan.
Kende het niet en totaal niet mijn ding maar brengt wel variatie. Doet me een beetje denken aan De Jeugd.

Users who are viewing this thread