Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

3FM draait veel Pinkpop vandaag. Opeens Bon Jovi er tussen. Miss Montreal is enorme fan van Bon Jovi en op Twitter verschijnt een Bon Jovi-cover van haar. Zou Bon Jovi toch een mogelijkheid zijn?

Marmozets is dan ook gewoon een mainstage opener of 3FM spotje.
Ik vind ze wel passen als main opener. Paar jaar terug The Wombats op die positie gezien. Het is leuk voor een bandje met een niet al te grote fanbase maar waar wel genoeg mensen naar zouden willen kijken.
Plus, is nog mooi voor mij om hier vooraan te kunnen komen.

WeckoJ wrote:
Ben vooral benieuwd hoe Dennis alles weer goed gaat praten.

Persoonlijk vind ik het wel lame om het zo persoonlijk op Dennis af te schuiven. Als hij het oprecht een leuke line-up vind dan is dat toch mooi voor die jongen.

Dennis is een fan van Pinkpop en kijkt wellicht door een 'ietwat' (hihi) gekleurde roze bril maar wat is daar mis mee? We hebben allemaal wel zo ons dingetje.
Hij is ook realistisch genoeg te onderkennen dat niet altijd alles even goed is.
Ik vind zijn bevlogenheid en enthousiasme mooi en voor zijn positie in dit forum is dat een pré.
Daarbuiten (ik spreek voor mezelf) lever ik graag kritiek op zijn argumenten als ik het niet met hem eens ben. Na vandaag wellicht ook.
Nooit op kunnen betrappen dat hij daar niet tegen kan.

Ik had het al op mijn poster gezet, maar zal het ook hier eens ingooien. Als grote verassing gok ik op tame impala.

3FM draait veel Pinkpop vandaag. Opeens Bon Jovi er tussen. Miss Montreal is enorme fan van Bon Jovi en op Twitter verschijnt een Bon Jovi-cover van haar. Zou Bon Jovi toch een mogelijkheid zijn?

Nah. Eerder een mogelijkheid dat Miss M. die Bon Jovi cover speelt op PP.

Eerlijk gezegd was mij dit ook al opgevallen en ik ben daarna uitgebreid gaan googelen. Maar ik kan verder niets vinden m.b.t. shows in Europa. Tot half mei in de VS en daarna niets.

visdave34 wrote:

Doom010 wrote:

Maurice van de M wrote:
Miss Montreal bevestigd zichzelf bij Giel Beelen

Aardig opvulmateriaal.
Opvallend, met name de laatste uurtjes schijnen artiesten moeilijk hun mond te kunnen houden. Terwijl tot nu toe het erg stil was met de bevestigingen.

Dit lijkt me afgesproken werk hoor, Miss Montreal mag door Radio 2 bekend gemaakt worden, Oscar & The Wolf door De Limburger. Beetje de media te vriend houden plus de ‘ hype’ via meerdere kanalen overbrengen. Alleen Marmozets lijkt een foutje.

Sinds wanneer werkt Beelen bij Radio 2?
Haha oeps, my bad... Moet uiteraard Veronica zijn.

Hopen voor alle Pinkpoppers op Tame Impala aks mogelijke sub/3FM afsluiter.

Alice in Chains tweette net dat ze op 16/6 in Leeds en 17/6 in London spelen
https://twitter.com/AliceInChains/status/966236161604833280

Alice in Chains tweette net dat ze op 16/6 in Leeds en 17/6 in London spelen

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="966236161604833280"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Das een aardige tik op de neus. Die gaan dus niet komen. Geloof niet dat ze dan de 15e op Pinkpop staan.

Brian wrote:
Ik had het al op mijn poster gezet, maar zal het ook hier eens ingooien. Als grote verassing gok ik op tame impala.

Als dit zo is, overweeg ik om een kaartje te kopen…..

Dat zou ik oprecht een fantastische boeking vinden. Maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet echt.

Ik zou in dat geval best een kaart overwegen.

Voor de zekerheid.

Kun je na 12:00 nog naar binnen?
Dankzij de NS ga ik het anders waarschijnlijk niet redden.

Tame Impala lijkt me sterk. Die hebben nog bijna niks aangekondigd en wat wel aangekondigd is, is vooral meer richting juli. Verwacht niet dat die voor een handjevol festivalshows een maand lang in Europa blijven hangen.

Voor de zekerheid.

Kun je na 12:00 nog naar binnen?
Dankzij de NS ga ik het anders waarschijnlijk niet redden.

Ja hoor, als je iets later bent mis je waarschijnlijk ook niet veel. Hooguit een paar nummertjes van Walden.
Ben er zelf ook pas tegen of net na 12.

Waarom plannen jullie allemaal die laatste trein. Je weet toch dat je + 1 uur moet rekenen bij onze vrienden van NS?

Ik ben ruim op tijd vertrokken.
Heb alleen lang stil gestaan in 's-Hertogenbosch omdat de trein richting Utrecht niet meer reed, en omdat de eerste 2 volgende treinen stampvol zaten

Users who are viewing this thread