Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Sean Paul was een grap die veel te hoog stond, five finger death punch is denk ik met name interessant voor diegene die ervan houden, maar niet perse een grote naam. Lionel Richie stond overigens op Main Stage. Soms zijn dergelijke namen (internationaal) wat groter dan de ander. Maar denk dat OATW, gelet op populariteit, zeker 3FM Stage kan afsluiten. Andere jaren hebben Skunk Anansie of Puscifer hier ook gestaan.
Wellicht staan er nog twee andere grotere namen als afsluiters van de 3fm-stage en dan is OATW ook wel een logische naam, die daarnaast ook geen hele grote hap uit het budget neemt maar wel populair is.

Lionel Richie stond idd niet op 3fm, foutje. Skunk Anansie en Pusifier zullen denk ik ook niet heel veel mensen blij mee zijn geweest. Inderdaad dan maar hopen dat de andere 2 namen groter zijn

Oasiss wrote:
Ik vind Sanne Hans een heel leuk mens trouwens. Vroeg op de dag zou ik haar wellicht wel even gaan bekijken.
Ik merk dat ik wel erg positief ben vandaag. Ga zo goedgemutst naar Paradiso, merk ik. Tot half 12 nog even werken en de tram naar Paradiso :).

Ik ook wel, maar heb totaal niets met haar muziek. Maar leuk voor haar. Vooralsnog eigenlijk alleen maar tegenvallers om eerlijk te zijn.

Eerlijk gezegd ken ik weinig van haar muziek. Maar of zij nou de Main Stage opent of James TW.. Dat zijn toch vaker dergelijke artiesten.

Ook ik ben opweg naar paradiso. Lijkt me wel leuk om eens mee te maken + ben ook nog nooit in paradiso geweest. Daarna in Amsterdam en leiden rond struinen dus lekker dagje weg. Wie weet zie ik nog wat mensen van hier. Ik heb een t-shirt aan met een luiaard, schildpad en slak erop (kan dus niet missen).

Veel plezier iedereen

Na een korte onderbreking (ivm een aanrijding tussen Sittard en Roermond) zit ik weer in de trein naar Amsterdam. Geen tijd meer om nog kort iets te kunnen eten voor ik naar Paradiso ga maar ja.
Zijn er trouwens nog meer mensen die na de presentatie naar die Pink Popquiz gaan?

Ben vooral benieuwd hoe Dennis alles weer goed gaat praten.
Persoonlijk vind ik het wel lame om het zo persoonlijk op Dennis af te schuiven. Als hij het oprecht een leuke line-up vind dan is dat toch mooi voor die jongen.

Maurice van de M wrote:
Miss Montreal bevestigd zichzelf bij Giel Beelen

Aardig opvulmateriaal.
Opvallend, met name de laatste uurtjes schijnen artiesten moeilijk hun mond te kunnen houden. Terwijl tot nu toe het erg stil was met de bevestigingen.
Dit lijkt me afgesproken werk hoor, Miss Montreal mag door Radio Veronica bekend gemaakt worden, Oscar & The Wolf door De Limburger. Beetje de media te vriend houden plus de ' hype' via meerdere kanalen overbrengen. Alleen Marmozets lijkt een foutje.

Doom010 wrote:

Maurice van de M wrote:

Aardig opvulmateriaal.
Opvallend, met name de laatste uurtjes schijnen artiesten moeilijk hun mond te kunnen houden. Terwijl tot nu toe het erg stil was met de bevestigingen.

Dit lijkt me afgesproken werk hoor, Miss Montreal mag door Radio 2 bekend gemaakt worden, Oscar & The Wolf door De Limburger. Beetje de media te vriend houden plus de ‘ hype’ via meerdere kanalen overbrengen. Alleen Marmozets lijkt een foutje.

Sinds wanneer werkt Beelen bij Radio 2?

Iedereen bij de perspresentatie veel plezier! Ik volg het op het digibord met mijn leerlingen!
Dit is nou fijn om te lezen, altijd leuk dat ondanks de wat ouderwetse strategie van bekendmaken je dan zo'n dingen leest. Kan me voorstellen dat 't wat teweeg brengt in de klas ook al snappen de meesten waarschijnlijk nog niet half over wat 't gaat. Voor de mensen die erbij zijn straks, veel plezier! :)

Die opent Pinkpop gewoon, zoals Common Linnets. Gevalletje: niemand is er blij mee maar oké.

Doom010 wrote:

Maurice van de M wrote:

Aardig opvulmateriaal.

Dit lijkt me afgesproken werk hoor, Miss Montreal mag door Radio 2 bekend gemaakt worden, Oscar & The Wolf door De Limburger. Beetje de media te vriend houden plus de ‘ hype’ via meerdere kanalen overbrengen. Alleen Marmozets lijkt een foutje.
Bij Marmozets is er gewoon een foutje geweest tussen de organisatie en het management. Er is afgesproken dat vandaag het bericht eruit mocht. Daar hebben ze zich aan gehouden. De tijd is alleen niet helemaal over een gekomen. Kan gebeuren. Ben al blij voor de organisatie dat dit niet paar dagen van te voren gebeurde ofzo.

Ik denk overigens niet dat de ticketprijs drastisch zal stijgen.
Dit zouden ze dan al veel eerder gepubliceerd hebben.
Maak je een grote prijsstijging bekend tijdens de perspresentatie zal dit een negatieve uitstraling hebben en de "Hoera! momenten" van de presentatie overschaduwen.

Users who are viewing this thread