Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Zelfbevestiging via Twitter

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="966115462408036357"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Aan dit tempo weten jullie alles al tegen de middag.

Marmozets is een leuke toevoeging. Zal de tent of Stage 4 zijn. Oscar & The Wolf heb ik helemaal niets mee maar opzich geen slechte naam om erbij te hebben.

Marmozets. Heel erg leuke bevestiging om de bus bij in te stappen. Is zeker wel een aanrader!

Voor wie een meetup wilt doen morgen btw. Ik zal een grijs spijkerjack met zwarte mouwen, een shirt van waarschijnlijk The Charm The Fury of Metallica ofzo dragen en ik heb wel redelijk lang haar. Dus zal vast wel opvallen.

Met een The Charm The Fury shirt op een PP perspresentatie val je wel op ja.

Marmozets. Heel erg leuke bevestiging om de bus bij in te stappen. Is zeker wel een aanrader!

Leuke naam inderdaad. Hoewel ik geen Oscar en Bruno fan ben begint PP 2018 niet slecht qua namen. Gevarieerde rock en pop.

De voortekenen zijn niet best als Oscar ATW 3fm mogen afsluiten. Overhyped als je het mij vraagt. Hopen op verassingen vanmiddag...

DennisvdBr wrote:
Zo, nu ga ik eerst maar eens de kids naar school brengen…

Vertrek op tijd Dennis! Druk op de A2! ?
ja... Ik vertrek zo... thnx!

beste mensen, gedraag jullie hier, ik spit straks wel die pagina's door ;)
de rest, veel plezier vandaag, hoop op mooie vooruitzichten!

ik ben te herkennen aan een zwart Pinkpop hoedje, baseballvest wit met zwarte mouwen met er onder een Foo Fighters tshirt (met bliksem logo)...

Ik vind Oscar and the Wolf een prima toevoeging. Kan ik na Editors nog even naar 3FM stage en dan lekker huiswaarts!
Ik hoop niet dat er nog heel veel lekt voor de perspresentatie, het verrassingseffect is toch wel leuk.

Zoals verwacht dus Editors gewoon op Main en niet zoals sommigen dachten op 3FM stage.

Iedereen veel plezier vandaag bij de perspresentatie!

Miss Montreal bevestigd zichzelf bij Giel Beelen

Aardig opvulmateriaal.
Opvallend, met name de laatste uurtjes schijnen artiesten moeilijk hun mond te kunnen houden. Terwijl tot nu toe het erg stil was met de bevestigingen.

Ik heb misschien een beetje uitleg nodig, waarom zijn we blij met OATW als 3fm afsluiter? De vorige 3 jaar stonden daar onder andere namen als Lionel Richie, FFDP, Sean Paul, SOAD, Major Lazer, Avicii en Slash. Deze zijn allemaal aanzienlijk groter en bekender, sommige hiervan waren zelfs headliner in andere landen. Ik vind een OATW dan geen goed begin, maar ik hoop dat de perspresentatie bewijst dat dit een top editie gaat worden

Oscar & The Wolf is voor mij ook wel een tegenvaller ja. Al moet ik wel zeggen dat ze wel "groot" zijn in NL/BE. Maar had ze liever onder Editors gezien ofzo.

Sean Paul was een grap die veel te hoog stond, five finger death punch is denk ik met name interessant voor diegene die ervan houden, maar niet perse een grote naam. Lionel Richie stond overigens op Main Stage. Soms zijn dergelijke namen (internationaal) wat groter dan de ander. Maar denk dat OATW, gelet op populariteit, zeker 3FM Stage kan afsluiten. Andere jaren hebben Skunk Anansie of Puscifer hier ook gestaan.
Wellicht staan er nog twee andere grotere namen als afsluiters van de 3fm-stage en dan is OATW ook wel een logische naam, die daarnaast ook geen hele grote hap uit het budget neemt maar wel populair is.

Ik vind Sanne Hans een heel leuk mens trouwens. Vroeg op de dag zou ik haar wellicht wel even gaan bekijken.
Ik merk dat ik wel erg positief ben vandaag. Ga zo goedgemutst naar Paradiso, merk ik. Tot half 12 nog even werken en de tram naar Paradiso :).

Ik vind Sanne Hans een heel leuk mens trouwens. Vroeg op de dag zou ik haar wellicht wel even gaan bekijken.
Ik merk dat ik wel erg positief ben vandaag. Ga zo goedgemutst naar Paradiso, merk ik. Tot half 12 nog even werken en de tram naar Paradiso :).
Ik ook wel, maar heb totaal niets met haar muziek. Maar leuk voor haar. Vooralsnog eigenlijk alleen maar tegenvallers om eerlijk te zijn.

Users who are viewing this thread