Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Wie denken we dat morgen op de presentatie een liedje komt spelen? Mijn gok gaat uit naar Walden, HAEVN, Marco Borsato en misschien nog een blackwave. of VUUR
Walden is een zekerheid idd...
Ik denk 1 a 2 buitenlandse Singer-Songwriters, daarnaast wat NL acts waarvan ik dan weer verwacht: Rico en Sticks, Blaudzun, Di-rect, Overslept, Call it Off of Wulf zie ik wel als groot kanshebber.

Verkopen de weekendtickets op zaterdag meteen uit denken jullie? Hoe zat dat de afgelopen jaren?
alleen 2014 hé...
2015 alleen doordat verkooppunten massaal kaarten uitdraaide (welke later door Ticketmaster weerwerden teruggenomen)
dus kan zijn dat het niet direct uitverkoopt, maar met deze headliners en de namen direct er onder kan het wel eens een snelle gang opleveren... Denk ik...

Wie denken we dat morgen op de presentatie een liedje komt spelen? Mijn gok gaat uit naar Walden, HAEVN, Marco Borsato en misschien nog een blackwave. of VUUR
VUUR had ik graag willen zien, maar die touren op het moment door Europa. Die staan vanavond in München en morgen in Stuttgart. Met zo'n tourbus, of zelfs met een auto, ben je dik 8 uur onderweg daarheen vanuit Amsterdam, denk niet dat dat lukt in een middag.
Verder gok ik op Call It Off of The Overslept, de rest durf ik echt niet te zeggen.

Voor wie een meetup wilt doen morgen btw. Ik zal een grijs spijkerjack met zwarte mouwen, een shirt van waarschijnlijk The Charm The Fury of Metallica ofzo dragen en ik heb wel redelijk lang haar. Dus zal vast wel opvallen.

Blaudzun lijkt mij ook een grote kanshebber

maetrik wrote:
Verkopen de weekendtickets op zaterdag meteen uit denken jullie? Hoe zat dat de afgelopen jaren?

alleen 2014 hé…
2015 alleen doordat verkooppunten massaal kaarten uitdraaide (welke later door Ticketmaster weerwerden teruggenomen)
dus kan zijn dat het niet direct uitverkoopt, maar met deze headliners en de namen direct er onder kan het wel eens een snelle gang opleveren… Denk ik…

Dus toch maar even om 10.00 uur de site van Ticketmaster open...

Moeilijk in te schatten. Zou kunnen, puur omwille van die headliners.

Ook even mijn voorspelling voor morgen:

Line up: kut, al is het tot nu toe prima.
Dennis: Positief

Ben er morgen ook bij, met camera uiteraard. Geen idee wat voor kleding ik aan zal hebben maar ik lijk op een jonge Paul McCartney.

Ook even mijn voorspelling voor morgen:

Line up: kut, al is het tot nu toe prima.
Dennis: Positief

Dennis staat positief in het leven, mooi toch?
Jij bent bij voorbaat negatief, nog zonder dat er iets bekend is van morgen. Opzich ook een goede tactiek, kan het alleen maar meevallen morgen ;)

Hoelaat begint die gekkigheid morgen?

12:00!

Volgens Dagblad Limburger sluit Oscar And The Wolf zondag 3FM stage.
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20180220_00056297/oscar-and-the-wolf-op-slotdag-pinkpop

(scheelt weer loopwerk na Editors voor mij...)

Di-rect kan vandaag niet aanwezig zijn ivm dat ze in Zuid Korea zijn voor het Holland huis.
Vermoedelijk zal het met de weekendkaarten mee vallen en zal de vrijdag als eerste uitverkocht zijn mijn inziens.

Zelfbevestiging via Twitter
https://twitter.com/MARMOZETS/status/966115462408036357

Users who are viewing this thread