Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoezo zijn London Grammar en Shawn Mendes zo groot tegenwoordig? Hebben toch maar een paar radiohitjes? Laat maar ver wegblijven. Dan nog liever Kensington.
Hoezo zijn London Grammar en Shawn Mendes zo groot tegenwoordig? Hebben toch maar een paar radiohitjes? Laat maar ver wegblijven. Dan nog liever Kensington.
Rockbeer wrote:
Het kan aan mij liggen, maar waar zijn de Gorillaz gebleven? Was toch maandelang een sterk gerucht imo... spelen de 14e juni in barcelona en daarna 2 weken niks...
Rockbeer wrote:
en dan twijfelde ik nog om Slayer er in te zetten…
dat zal Pinkpop vast niet aandurven
( bij deze, ik daag jullie uit… SLAAAAAYYEERRRR )
Die staan sws pas in 't najaar in Europa. Treden tijdens Pinkpop in Amerika op. Dus ja. Najaar lijkt me best goed mogelijk. Misschien als de tour verlengt word voor 2019, maar aangezien Tom een hekel heeft aan touren zie ik dit niet gebeuren.
Het kan aan mij liggen, maar waar zijn de Gorillaz gebleven? Was toch maandelang een sterk gerucht imo… spelen de 14e juni in barcelona en daarna 2 weken niks…
Rockbeer wrote:
en dan twijfelde ik nog om Slayer er in te zetten…
dat zal Pinkpop vast niet aandurven
( bij deze, ik daag jullie uit… SLAAAAAYYEERRRR )
Maar ik hoop wel dat Marco o.a. Binnen. De Meeste Dromen Zijn Bedrog, Zij, De Bestemming, Ik Leef Niet Voor Jou, De Waarheid, Rood en Afscheid Nemen Bestaat Niet doet.
Zijn laatste album Evenwicht vond ik een stuk minder dan zijn eerste paar albums... wat jullie?
Kleine aanpassingen gedaan aan door mij verwachte namen morgen.
Zal vast nog altijd niet 60 procent correct zijn, maar plausibel wel naar mijn idee…
Beetje geschrapt, verschoven en aangevuld, iets minder dance en hip hop en iets meer rock en pop.
Lily Allen mag er ook wel met pen bij denk ik. Schrijft steeds meer Europese festivals bij aan haar Tour Dates en is in de buurt van Nederland als Pinkpop er is.
Courtney Barnett @courtneymelba geeft 31 mei haar enige NL concert in Utrecht! Na debuutalbum Sometimes I Sit And Think, And Sometimes I Just Sit en een Kurt Vile-samenwerking komt in mei haar tweede eigen album Tell Me How You Really Feel uit! http://tiv.re/31meicourtneybarnett …[/qupte]