Pinkpop 2016

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Thom wrote:
rare vraag misschien, maar welke camping, m.b.t. feestjes, is vetter. Is dan de dancehall of de dancetent leuker?


Ik heb me laten vertellen dat je dan toch op Camping B moet zijn bij de grote tent…

Maar, misschien zijn er met andere ervaring?

ik stond vorig jaar op camping A en ben ook elke avond bij de dancehall geweest, vond het eigenlijk wat matig dus hoop ik eigenlijk dat de tent wat beter is haha
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Thom wrote:
rare vraag misschien, maar welke camping, m.b.t. feestjes, is vetter. Is dan de dancehall of de dancetent leuker?


Ik heb me laten vertellen dat je dan toch op Camping B moet zijn bij de grote tent…

Maar, misschien zijn er met andere ervaring?

Camping A was leuk. Camping B Nog veel leuker! Heb met beiden ervaring maar Camping B gaat gewoon veel langer door zodra de tent dicht is!
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
DennisvdBr wrote:
Thom wrote:
rare vraag misschien, maar welke camping, m.b.t. feestjes, is vetter. Is dan de dancehall of de dancetent leuker?


Ik heb me laten vertellen dat je dan toch op Camping B moet zijn bij de grote tent…

Maar, misschien zijn er met andere ervaring?


Camping A was leuk. Camping B Nog veel leuker! Heb met beiden ervaring maar Camping B gaat gewoon veel langer door zodra de tent dicht is!


B want daar ben ik hahahaha nee b zitten ook de wat meer jongeren mensen vind ik dan op A
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En als je gewoon wilt slapen....niet op de camping gaan liggen hahahaha (ik als oude lul slaap lekker in Kerkrade)
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Haha bedankt voor de reacties! Wat vorig jaar wel heel relaxed was, was het zo vanaf het festivalterrein je tent in kunnen rollen (en ook weer terug) dus misschien op camping A gaan liggen en de feestjes op B doen? Is dat aan te raden? Of is camping B echt heel veel gezelliger?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Haha bedankt voor de reacties! Wat vorig jaar wel heel relaxed was, was het zo vanaf het festivalterrein je tent in kunnen rollen (en ook weer terug) dus misschien op camping A gaan liggen en de feestjes op B doen? Is dat aan te raden? Of is camping B echt heel veel gezelliger?

Als jij het leuk vind om om 4uur van Camping B naar A te lopen om te slapen kan dat XD Maar ik vind Camping B 100x beter
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
En als je gewoon wilt slapen….niet op de camping gaan liggen hahahaha (ik als oude lul slaap lekker in Kerkrade)

Er zijn ook zeer dichtbij, redelijk luxe overnachtingsmogelijkheden.
Aan de achterzijde van het terrein in Popvillage...

http://www.popvillage.nl/
( of zie ook http://overstehof.nl/nl/pinkpop-2016- )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zondagkaarten nu ook uitverkocht
Al enige tijd zijn de weekendtickets voor Pinkpop 2016 niet meer beschikbaar, maar nu kunnen we melden dat ook de zondag tickets niet meer beschikbaar zijn.
Voor de vrijdag en zaterdag zijn er wel nog dagtickets beschikbaar.
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/nieuws/vrijdag-en-zaterdag-tickets-pinkpop-2016-nog-beschikbaar/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Er zijn ook zeer dichtbij, redelijk luxe overnachtingsmogelijkheden.
Aan de achterzijde van het terrein in Popvillage…

http://www.popvillage.nl/
( of zie ook http://overstehof.nl/nl/pinkpop-2016- )


Ik betaal voor mijzelf en mijn vrouw €89,-- voor 4 nachten via Airbnb, we kunnen fietsen lenen, we hebben een bed, douche en een Lidl aan de overkant en de afstand Kerkrade - Landgraaf is met 7 km goed te doen

Voor popvillage ben ik heel veel euros kwijt voor het kleinste verblijf voor 4 nachten. Dat is echt asociaal duur, Dan is een hotel zelfs nog veel voordeliger
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
Zondagkaarten nu ook uitverkocht

Staan er wel nog 2000 van op ticketswap.

Idd wessel snap er geen reet van voor 60 euro heb je een ticket voor zondag!!

Dat is heel duidelijk, de officiele verkoop van weekend kaarten en zondag kaarten is uitverkocht.
Niet iedereen is bekend met het fenomeen 'Ticketswap' of gelijkwaardige sites, daarbij zal er ook een deel zijn dat bij via de officiele kanalen kaarten zal willen aanschaffen.
Dat verklaart waarom de kaarten uitverkocht zijn bij Ticketmaster.
Vraag me wel af of die andere dagen nog gaat lukken, vrijdag denk ik niet meer en zaterdag zal nog wel wat kaarten verkocht worden in ca 7 weken.
Wat ik juist niet snap is al die kaarten op doorverkoopsites, terwijl er nog kaarten beschikbaar zijn/waren.
Kan me niet voorstellen dat dat zoveel per ongeluk te veel bestelde kaarten zijn, of zo veel mensen die nu al weten dat ze dan niet kunnen.
Doorverkopers krijgen voor het grootste deel wel problemen met winst maken zo, dat is het goede nieuws hieraan.
Daarbij, voor volgend jaar keert bij kaartverkoop de rust misschien weer terug... (hoop ik)


Er zijn ook zeer dichtbij, redelijk luxe overnachtingsmogelijkheden.
Aan de achterzijde van het terrein in Popvillage…

http://www.popvillage.nl/
( of zie ook http://overstehof.nl/nl/pinkpop-2016- )


Ik betaal voor mijzelf en mijn vrouw €89,– voor 4 nachten via Airbnb, we kunnen fietsen lenen, we hebben een bed, douche en een Lidl aan de overkant en de afstand Kerkrade – Landgraaf is met 7 km goed te doen

Voor popvillage ben ik heel veel euros kwijt voor het kleinste verblijf voor 4 nachten. Dat is echt asociaal duur, Dan is een hotel zelfs nog veel voordeliger

Ik heb ook niet gezegd dat Popvillage goedkoop is ;)
Enkel gezegd dat er zeer dicht bij het terrein, redelijk luxe overnachtingsmogelijkheden nog beschikbaar zijn.
Daar betaal je dan ook vanaf 99 euro per persoon per nacht voor.
De camping van Pinkpop zit bij je weekendkaart inbegrepen, dus het is alleen voor de mensen die die luxe willen betalen uiteraard.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Wellicht dat ik ook alsnog de zondag meepak. Paul McCartney, Graveyard, St Paul & The Broken Bones, Slaves, The London Souls en Vintage Trouble voor € 60,- is geen slechte deal.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
om de een of andere reden trekt one ok rock mij toch wel. hoewel ik zeer veras ben dat ik japans "leuk" zou vinden om misschien eens te kijken op pp.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Wellicht dat ik ook alsnog de zondag meepak. Paul McCartney, Graveyard, St Paul & The Broken Bones, Slaves, The London Souls en Vintage Trouble voor € 60,- is geen slechte deal.

Dat overweeg ik dus ook.
Slechts 1 nadeel, volgens de kenners spelen Paul en Graveyard tegelijkertijd :(
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Nee. Daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken. Graveyard staat gelijk met Lionel Richie denk ik, en DJ Waxfriend en Sevn Alias + Broederliefde zal gelijk staan met Paul McCartney, zo was en is het altijd, namelijk dat er een jeugdtrekkende act tegenover de headliner staat (Jebroer vs Muse, Doppelgang vs Pharell, Joost v Bellen vs Robbie Williams etc)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Nee. Daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken. Graveyard staat gelijk met Lionel Richie denk ik, en DJ Waxfriend en Sevn Alias + Broederliefde zal gelijk staan met Paul McCartney, zo was en is het altijd, namelijk dat er een jeugdtrekkende act tegenover de headliner staat (Jebroer vs Muse, Doppelgang vs Pharell, Joost v Bellen vs Robbie Williams etc)

Ik help het je hopen want zowel Graveyard als Paul zouden voor mij 2 belangrijke redenen zijn om te gaan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De countdown staat op 50 dagen tot Pinkpop !


Nog een leuk lokaal Pinkpop/McCartney gerelateerd dingetje voor de liefhebbers.
Op dinsdag 26 april geeft Tim Op Het Broek een muzikale lezing over Paul McCartney. Hiermee speelt de programmamaker van L1 in, op het heugelijke feit dat de oud Beatle live te zien zal zijn dit jaar op Pinkpop, op zondag 12 juni. In de lezing genaamd ‘Pizza and Fairytales’ komt Tim met interessant materiaal en opmerkelijke verhalen over de inmiddels 73 jarige zanger.

De lezing bijwonen? Dat kan! Kom gratis luisteren in Cultuurhuis Heerlen, vanaf 20.15 uur.

Meer info via de website: www.cultuurhuisheerlen.nl.
http://www.spl.nl/page/nieuws.dot?node=cfb0458f-ed23-44f7-981c-59557033a25a
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nee. Daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken. Graveyard staat gelijk met Lionel Richie denk ik, en DJ Waxfriend en Sevn Alias + Broederliefde zal gelijk staan met Paul McCartney, zo was en is het altijd, namelijk dat er een jeugdtrekkende act tegenover de headliner staat (Jebroer vs Muse, Doppelgang vs Pharell, Joost v Bellen vs Robbie Williams etc)

Ik hoop dat je gelijk hebt want ik zal en moet Graveyard zien en wil ook de show van Mc Cartney zien. Niet alles voor mijn part
maar wel voor een groot deel. Het wordt dus kort als die mekaar overlappen.
De karoake en meezing show van dhr. Richie vind ik niet interessant om langer dan een kwartiertje of zo te zien. Van grote afstand met veel bier.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ga er maar van uit! Broederliefde en Sevn Alias zullen tijdens McCartney staan. Ik ga langzaam ook eens overleggen met de groep waarmee ik ga wat de must sees worden. Sowieso de 3 headliners, Major Lazer, Ghost/Nothing But Thieves, en de rest zien we dan wel weer..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken