Pinkpop 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zie Rammstein ook niet als een ‘megagrote naam’ van het kaliber Muse, Foo Fighters, Coldplay of Metallica. Zal wel wat kosten en is best een mooie headliner, maar daar mogen zeker twee andere grote namen naast staan…

Ja, dat mag, maar is het commercieel nodig? Het is niet voor niks dat bijvoorbeeld Werchter er voor kiest om The Rolling Stones een losse dag te geven ipv er op Werchter bij plakken. Meer centjes voor Mojo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik zie trouwens niks dat erop wijst dat Rockavaria, Rock im Revier dezelfde headliners hebben als Rock in Vienna. Die laatste heeft nog geen Iron Maiden en een hele andere website met andere logo’s. Ik zie voor Rock in Vienna nog niet eens een datum. Zou dus nog wel eens kunnen zijn dat Hurricane, Rock in Vienna en beide Downloads morgen allemaal met dezelfde naam komen. Hurricane is wel 20jarig bestaan maar of die AC/DC kunnen veroorloven betwijfel ik.
Dat bedoel ik, straks Rock in Vienna, net als Download om 9uur met nieuws. Verwachting is naast Iron Maiden ook Rammstein neer te zetten. Die drie daagse DEAG's hebben dezelfde headliners, Rock in Vienna een week later ( tijdens RaR/RiP ). Kort om, volg rond 9 uur Rammstein lijkt me idd ;) Dan is er ook nieuws voor Pinkpop imo...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
https://forums.downloadfestival.co.uk/topic/56-rumour-round-up-discussion-thread-2016/?page=58
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dit komt dan toch wel als een verrassing.. Weet je of ze dan ook op Frankrijk staan? Dan wordt de kans voor Pinkpop namelijk wel erg klein..
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
Die poster kan zeker de realiteit zijn. Rammstein bevestigd :) Black Sabath is ook wel lache.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Flake heeft in een interview in april gezegd dat ze als ze gingen touren een wat kleinere show gingen doen. Stage opbouwen, afbreken en in Landgraaf opbouwen kan. Of dubbele stage set. Denk dat Rammstein al wel vast ligt voor PP. Zegut kan ook de verkeerde DL hebben benoemd en dat ze niet in Parijs staan. Maar zoals gezegd wordt denk ik straks om 9 de tour van Rammstein bekend gemaakt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Rammstein dus vrijdag en zondag op Download UK en FR en zaterdag op Pinkpop?
Dat zou bij mijn weten de eerste keer zijn dan dat Rammstein drie dagen achter elkaar een festival doet.
Niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. Nog een paar uurtjes en dan zal er meer duidelijk zijn.

Fijn dat het 'spel' weer volop bezig is! :)
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
Hmm Rammstein heeft altijd veel vrachtwagens vol met spullen. Vraag me af of het kwa vervoer van de UK naar landgraaf haalbaar is. Denk dat ramm zondag op pinkpop speelt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Fijn dat het ‘spel’ weer volop bezig is! :)
Ich bin in Hitze, schon seit Tagen
So werd' ich mir ein Kahlwild jagen
Und bis zum Morgen sitz' ich an
Damit ich Blattschuss geben kann

Auf dem Lande, auf dem Meer
Lauert das Verderben

-

Wer wartet mit Besonnenheit,
Der wird belohnt zur rechten Zeit.
Nun das warten hat ein Ende,
Leiht euer Ohr einer Legende.

Ramm - stein!
Ramm - stein!

:mrgreen:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Hmm Rammstein heeft altijd veel vrachtwagens vol met spullen. Vraag me af of het kwa vervoer van de UK naar landgraaf haalbaar is. Denk dat ramm zondag op pinkpop speelt.

Lijkt me inderdaad een behoorlijke logistieke uitdaging. Niet onmogelijk. Het scheelt dat het vuurwerk ed wat ze gebruiken niet vanuit Engeland hoeft te maken, maar rechtstreeks naar Landgraaf kan gaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
The plot thickens. Ik ben echt gespannen. Logistiek is het echt een uitdaging om 3 dagen achter elkaar te spelen. Fysiek is het geen probleem. nog een klein half uurtje. Ik denk dat we het dan wel weten.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Dit komt dan toch wel als een verrassing.. Weet je of ze dan ook op Frankrijk staan? Dan wordt de kans voor Pinkpop namelijk wel erg klein..

Verwacht dat ze deze ochtend wat dates droppen, toevallig komt Hurricane/Southside (festival in Duitsland waar ze goede banden mee hebben) vandaag ook met nieuws. Ze hebben ongetwijfeld twee stage sets. Parijs > Landgraaf of Donington > Landgraaf is niet ondenkbaar, zeker niet als ze dit keer geen héél eigen podium meenemen maar meer wat 'aankleding' en special effects.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Rock in Vienna om 9uur bleek om Iron Maiden te gaan. Nu wordt het hopen op Rammstein die 3 dagen achter elkaar doet of anders Fortarock.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Rock in Vienna om 9uur bleek om Iron Maiden te gaan. Nu wordt het hopen op Rammstein die 3 dagen achter elkaar doet of anders Fortarock.

Volgens mij hebben die al gezegd dat ze sowieso geen Rammstein hebben
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
En dan komen we weer terug bij Hurricane/Southside die van het begin opdoken in de Rammstein-geruchten. Download die hen als eerste mochten aankondigen, andere festivals die later op de dag volgen?

Rock In Vienna heeft overigens een timer lopen die over 40 minuten afgaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken