Pinkpop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
eloelo wrote:
Tjoptjop wrote:
Helaas niks nieuws dus.


Wat moest jij dan horen? Of Pink Floyd kwam? Grapjas


lol
simple-smile.png


Mooi dat het bevestigd is! Had stiekem gehoopt dat Giel nog wat meer zou vragen maar goed om te weten
dat Foo Fighters niet in 2016 komt maar wellicht wel in 2017.

Persoonlijk (als metal/hardrock liefhebber) heel benieuwd naar de bands die om Rammstein heen worden geprogrammeerd.
Disturbed? Zou best passen vind ik! Hun muziek bevat ook wat ‘industrial metal’ aspecten.

Zou BFMV geen optie kunnen zijn?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Huh....Rammstein...dat had ik echt niet verwacht....WAT EEN VERRASSING. Of moet het verbaasder??
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Pink Floyd

Nope. Gewoon nope.
Dat gaat nooit gebeuren, ik snap ook niet dat er serieus een discussie over is. Voor de mensen die het nog niet wisten:
SPOILER ALERT: Syd Barrett en Richard Wright zijn al enkele jaren overleden.
Originele bezetting, jongens toch. Gilmour en Waters samen op een podium gaat ook niet gebeuren.
Dat was 'm doei!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Volbeat, Evanescene, Disturbed zouden alle 3 kunnen subben voor Rammstein.

Pfoei...blij dat Rammstein komt..nu nog 2 mooie headliners erbij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Als Volbeat op Pinkpop staat ga ik nog beginnen geloven dat MOJO Fortarock wil boycotten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Nope, pearl jam en Rammstein liggen vast. Zoals afgelopen weekend al geschreven. Pink Floyd vind ik, en ik zal het dan nogmaals zeggen: op zijn minst een vreemde eend in de bijt en ook ik zie het niet gebeuren. Maar vooralsnog wordt daar nog steeds mee gepraat.

Ook als Pearl Jam komt, zal niemand je geloven kerel, ik weet niet wat het nut ervan is, maar hierop zit niemand te wachten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Iemand enig idee?

Rock in Vienna: AND MANY MORE..

-1 .. -1 .. -6.. ..-31

Aldus www.rockinvienna.at
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als ik op die url klik zie ik Rammstein en Iron Maiden en een teller aftellen naar 09.00 uur morgenochtend.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Ah bij mij nu ook! Dan waren ze volgensmij net bezig met de teller online te zetten haha
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Mooi rammstein op zarerdag op pinkpop!
Jan net in de ochtendshow bij giel,
Ze staan op pinkpop maar de band zou het zelf pas de eerste of tweede week van november bekend maken.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb het net terug geluisterd en zijn reactie verbaasd me. Dit deed hij in het recente verleden nooit zo. Dan zei hij altijd dat ze nog aan het onderhandelen zijn. Nu zegt hij eigenlijk gewoon dat het zo is maar dat ze het nog niet mogen zeggen omdat de band dit zelf wil doen. Lijkt me toch niet zo slim als daar afspraken over zijn, maar goed ik zit niet in dat wereldje maar lijkt me dat Rammstein daar dan niet zo blij mee is.
 

Yakkslapper

Playlistbediener
17 okt 2015
20
0
Leuk van Rammstein, dat had ik twee weken geleden nog niet zien aankomen. Dan zullen binnenkort ook wel de speculaties beginnen over wat er op diezelfde dag op de podia staat. Mijn gokjes voor het "iets hardere werk " (voor Pinkpop begrippen dan) zijn: Evanescence (Omdat ze weer beginnen met toeren, althans, ze staan op t programma van Ozzfest Japan en al eerder op Pinkpop geweest) Soundgarden (omdat ze ook weer met een nieuwe plaat gaan komen) en misschien Deftones (Ook nieuw werk en in een ver verleden ook al op Pinkpop gestaan).
Volbeat zou leuk zijn, maar als zij niet op Fortarock staan, dan verwacht ik dat Forta de plank flink mis slaat vanuit het oogpunt van de bezoekers, en dat moeten ze als organisatie niet laten gebeuren. Dan is er verder natuurlijk altijd een variërend programma, dus er zal heus wat acts geboekt worden voor de zaterdag, die niet bij Rammstein passen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Potdorie, it's on! Tof om te zien dat het massale gespeculeer weer echt begonnen is.

Rammstein is een toffe naam, maar ik had niet verwacht dat ze drie shows achter elkaar zouden doen. In 2013 en 2010 was dat ook niet het geval dacht ik. Nu Rammstein een serieus gerucht is voor Hurricane/Southside is en ook al op Rock in Vienna staat ben ik benieuwd waar Rock am Ring mee gaat komen, die hebben ook al gehint binnenkort met nieuws te komen.

Rammstein zal ook wel op Werchter staan, gaat ongetwijfeld weer erg tof worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
* Koop geen Pinkpop tickets vóór 20 februari 2016 *
De officiële ticketverkoop van Pinkpop 2016 start op 20 februari 2016. Koop vóór deze datum GEEN tickets! Tickets die vóór deze datum worden aangeboden zijn zonder twijfel ongeldig!
Lees meer over officiële voorverkoopadressen, valse kaarten en zwarthandel op
http://www.pinkpop.nl/2015/koop-geen-pinkpop-tickets-voor-20-februari-2016/

potverdikkie, geen Early Bird verkoop...
Dus zaterdag 20 februari voorverkoop.
Dan is de persconferentie ongetwijfeld op woensdag 17 februari.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken