Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Schrijf maar al met potlood op:

- The Hives
- Flogging Molly
- Editors

Staan allen op Hurricane, ook Two Door Cinema Club, al denk ik dat die naar DTRH gaan, en royal republic zou ook kunnen, maar zie ik ook wel naar BKS gaan.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
* Koop geen Pinkpop tickets vóór 20 februari 2016 *
De officiële ticketverkoop van Pinkpop 2016 start op 20 februari 2016. Koop vóór deze datum GEEN tickets! Tickets die vóór deze datum worden aangeboden zijn zonder twijfel ongeldig!
Lees meer over officiële voorverkoopadressen, valse kaarten en zwarthandel op
http://www.pinkpop.nl/2015/koop-geen-pinkpop-tickets-voor-20-februari-2016/


potverdikkie, geen Early Bird verkoop…
Dus zaterdag 20 februari voorverkoop.
Dan is de persconferentie ongetwijfeld op woensdag 17 februari.

Belachelijk laat weer zeg, en hoe lang gaan ze het 'geen early bird' nog volhouden...
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Schrijf maar al met potlood op:

– The Hives
– Flogging Molly
– Editors

Staan allen op Hurricane, ook Two Door Cinema Club, al denk ik dat die naar DTRH gaan, en royal republic zou ook kunnen, maar zie ik ook wel naar BKS gaan.

Zou wel vet zijn als die drie komen, stiekem hoop ik dat The Last Shadow Puppets ook gaan touren. :oops:
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
eloelo wrote:
Schrijf maar al met potlood op:

– The Hives
– Flogging Molly
– Editors

Staan allen op Hurricane, ook Two Door Cinema Club, al denk ik dat die naar DTRH gaan, en royal republic zou ook kunnen, maar zie ik ook wel naar BKS gaan.


Zou wel vet zijn als die drie komen, stiekem hoop ik dat The Last Shadow Puppets ook gaan touren.
1f633.png

Als ze touren de ideale headliner voor BKS of DTRH, dus die ga je niet snel op Pinkpop zien.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Rammstein op Werchter, Tinderbox, Hurricane en Southside. Nog geen Pinkpop bevestiging.

Dat is toch wel erg vreemd als je het mij vraagt... waarom wel deze festivals bevestigen maar niet Pinkpop? Zit Jan Smeets een potje te liegen? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom PP niet bekend te maken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Gloeilamp wrote:
Rammstein op Werchter, Tinderbox, Hurricane en Southside. Nog geen Pinkpop bevestiging.


Dat is toch wel erg vreemd als je het mij vraagt… waarom wel deze festivals bevestigen maar niet Pinkpop? Zit Jan Smeets een potje te liegen? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom PP niet bekend te maken.

Raar inderdaad, misschien liggen ze nog niet voor 100% vast, en denkt Jan het midden november rond te hebben. Wat ook kan is dat pinkpop niet zo vroeg wilde beginnen met namen droppen, en daardoor samen met Rammstein heeft overlegd dat ze beide pas 14 November ofzo met een persbericht komen.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
misschien op pp een dag met flogging molly dropkick murphys en rowwen heze??? als ik het zo hoor
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Arctic wrote:
eloelo wrote:
Schrijf maar al met potlood op:

– The Hives
– Flogging Molly
– Editors

Staan allen op Hurricane, ook Two Door Cinema Club, al denk ik dat die naar DTRH gaan, en royal republic zou ook kunnen, maar zie ik ook wel naar BKS gaan.


Zou wel vet zijn als die drie komen, stiekem hoop ik dat The Last Shadow Puppets ook gaan touren.
1f633.png




Als ze touren de ideale headliner voor BKS of DTRH, dus die ga je niet snel op Pinkpop zien.

Zou jammer zijn, maar begrijpelijk.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Gloeilamp wrote:
Rammstein op Werchter, Tinderbox, Hurricane en Southside. Nog geen Pinkpop bevestiging.


Dat is toch wel erg vreemd als je het mij vraagt… waarom wel deze festivals bevestigen maar niet Pinkpop? Zit Jan Smeets een potje te liegen? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom PP niet bekend te maken.


Raar inderdaad, misschien liggen ze nog niet voor 100% vast, en denkt Jan het midden november rond te hebben. Wat ook kan is dat pinkpop niet zo vroeg wilde beginnen met namen droppen, en daardoor samen met Rammstein heeft overlegd dat ze beide pas 14 November ofzo met een persbericht komen.

Ja, zoiets had ik ook bedacht, maar ik snap ook dat niet helemaal. Je zal toch moeten concurreren met Rock Werchter en wat Duitse festivals. Daar zijn ze nu wel bekend gemaakt en bij Pinkpop nog niet (nouja niet officieel). Ik zie dus dan ook echt het voordeel niet om te wachten alleen maar een nadeel.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Kan ook zijn dat Rammstein nog niet 100% geregeld is doordat ze dan 3 dagen op een rij moeten spelen, iets wat voor Rammstein een uitzonderlijk gegeven is?
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Mogelijk heeft Pinkpop met een andere grote act afgesproken dat die als eerste headliner naar buiten wordt gebracht? Pearl Jam, AC/DC? En dan een paar dagen later Rammstein.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
WeckoJ wrote:
Gloeilamp wrote:
Rammstein op Werchter, Tinderbox, Hurricane en Southside. Nog geen Pinkpop bevestiging.


Dat is toch wel erg vreemd als je het mij vraagt… waarom wel deze festivals bevestigen maar niet Pinkpop? Zit Jan Smeets een potje te liegen? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom PP niet bekend te maken.


Raar inderdaad, misschien liggen ze nog niet voor 100% vast, en denkt Jan het midden november rond te hebben. Wat ook kan is dat pinkpop niet zo vroeg wilde beginnen met namen droppen, en daardoor samen met Rammstein heeft overlegd dat ze beide pas 14 November ofzo met een persbericht komen.

Doen ze gewoon in batches, plus Download zal wel extra gedokt hebben hun exclusief als eerste bekend te mogen maken. Daarna is het wss een combinatie van plek in de internationale pikorde, gages, en of het 99 of 100% rond is.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Rammstein will headline a range of international festivals in summer 2016! The first shows were confirmed today – more will follow!

Dit staat er bij het bericht op Rammstein's site, dus ze zullen er later zelf wel mee komen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Ja, zoiets had ik ook bedacht, maar ik snap ook dat niet helemaal. Je zal toch moeten concurreren met Rock Werchter en wat Duitse festivals. Daar zijn ze nu wel bekend gemaakt en bij Pinkpop nog niet (nouja niet officieel). Ik zie dus dan ook echt het voordeel niet om te wachten alleen maar een nadeel.

Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft. Waarschijnlijk hebben zij afgesproken met Rammstein begin november en opeens horen ze die naam nu al vallen door heel de festivalwereld. Dan wordt het bij Meneer Smeets een beetje benauwd of is Rammstein niet zijn afspraken nagekomen. En is dit volgens hun de beste oplossing: het nu al melden maar niet officieel.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
eloelo wrote:
WeckoJ wrote:
Gloeilamp wrote:
Rammstein op Werchter, Tinderbox, Hurricane en Southside. Nog geen Pinkpop bevestiging.


Dat is toch wel erg vreemd als je het mij vraagt… waarom wel deze festivals bevestigen maar niet Pinkpop? Zit Jan Smeets een potje te liegen? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom PP niet bekend te maken.


Raar inderdaad, misschien liggen ze nog niet voor 100% vast, en denkt Jan het midden november rond te hebben. Wat ook kan is dat pinkpop niet zo vroeg wilde beginnen met namen droppen, en daardoor samen met Rammstein heeft overlegd dat ze beide pas 14 November ofzo met een persbericht komen.


Ja, zoiets had ik ook bedacht, maar ik snap ook dat niet helemaal. Je zal toch moeten concurreren met Rock Werchter en wat Duitse festivals. Daar zijn ze nu wel bekend gemaakt en bij Pinkpop nog niet (nouja niet officieel). Ik zie dus dan ook echt het voordeel niet om te wachten alleen maar een nadeel.

Dan moet Smeets meer centjes dokken en/of betere afspraken maken met het label / de band. Zo werkt het nu eenmaal. Werchter en zeker Duitse festivals zijn met andere dingen ook sneller (VVK, meer namen droppen).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken