Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
En dan komen we weer terug bij Hurricane/Southside die van het begin opdoken in de Rammstein-geruchten. Download die hen als eerste mochten aankondigen, andere festivals die later op de dag volgen?

Rock In Vienna heeft overigens een timer lopen die over 40 minuten afgaat.
Juist, daar volgt nog 1 over een half uurtje.
Giel belt Jan over een half uurtje.
Tourschema van band over een half uurtje!!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Shaverion wrote:
Rock in Vienna om 9uur bleek om Iron Maiden te gaan. Nu wordt het hopen op Rammstein die 3 dagen achter elkaar doet of anders Fortarock.


Volgens mij hebben die al gezegd dat ze sowieso geen Rammstein hebben

Iron Maiden en Black Sabbath zijn genoemd als bands die niet komen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Pff wat maakt me dit zenuwachtig zeg. Rammstein dus waarschijnlijk ook naar Rock in Vienna? Wel gaaf dat ze overal tegelijk bekend worden gemaakt.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Kereltje wrote:
En dan komen we weer terug bij Hurricane/Southside die van het begin opdoken in de Rammstein-geruchten. Download die hen als eerste mochten aankondigen, andere festivals die later op de dag volgen?

Rock In Vienna heeft overigens een timer lopen die over 40 minuten afgaat.


Juist, daar volgt nog 1 over een half uurtje.
Giel belt Jan over een half uurtje.
Tourschema van band over een half uurtje!!

Lijkt me evident dat Rammstein om 10u z'n verdere dates dropt en Download wat extra knaken heeft neergelegd om hen als eerste naar buiten te brengen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Pff wat maakt me dit zenuwachtig zeg. Rammstein dus waarschijnlijk ook naar Rock in Vienna? Wel gaaf dat ze overal tegelijk bekend worden gemaakt.

Ik zet m'n geld op

Rock in Vienna
Hurricane
Southside
Pinkpop

en wellicht Tinderbox.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Romy wrote:
Pff wat maakt me dit zenuwachtig zeg. Rammstein dus waarschijnlijk ook naar Rock in Vienna? Wel gaaf dat ze overal tegelijk bekend worden gemaakt.


Ik zet m’n geld op

Rock in Vienna
Hurricane
Southside
Pinkpop

en wellicht Tinderbox.

Rock Werchter niet vergeten. Als Rammstein al deze festivals aandoet is RW 100% zekerheid, en die gaan niet achterblijven met aankondigen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Jan zei ook nog iets van midden november. Bedoelde hij daarmee dat de rest van de headliner weer midden november bekend worden gemaakt?
 

Tjoptjop

Playlistbediener
15 sep 2014
33
0
Nope, pearl jam en Rammstein liggen vast. Zoals afgelopen weekend al geschreven. Pink Floyd vind ik, en ik zal het dan nogmaals zeggen: op zijn minst een vreemde eend in de bijt en ook ik zie het niet gebeuren. Maar vooralsnog wordt daar nog steeds mee gepraat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Jan zei ook nog iets van midden november. Bedoelde hij daarmee dat de rest van de headliner weer midden november bekend worden gemaakt?
Ja, elke week november 1 denk ik dan. Voor de kerst hebben we al een hand vol namen.
Maar we moeten wel verbaasd reageren als Rammstein aangekondigd gaat worden, oké ;)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Tjoptjop wrote:
Helaas niks nieuws dus.


Wat moest jij dan horen? Of Pink Floyd kwam? Grapjas

lol :)

Mooi dat het bevestigd is! Had stiekem gehoopt dat Giel nog wat meer zou vragen maar goed om te weten
dat Foo Fighters niet in 2016 komt maar wellicht wel in 2017.

Persoonlijk (als metal/hardrock liefhebber) heel benieuwd naar de bands die om Rammstein heen worden geprogrammeerd.
Disturbed? Zou best passen vind ik! Hun muziek bevat ook wat 'industrial metal' aspecten.




 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Nope, pearl jam en Rammstein liggen vast. Zoals afgelopen weekend al geschreven. Pink Floyd vind ik, en ik zal het dan nogmaals zeggen: op zijn minst een vreemde eend in de bijt en ook ik zie het niet gebeuren. Maar vooralsnog wordt daar nog steeds mee gepraat.
Het niet komen van Foo Fighters is een tegenvaller voor me (persoonlijk dingetje)
Maar dat is toch dik gecompenseerd als Pearl Jam zich naast Rammstein zal voegen.
( klein detail, stel de andere headliner van Downloads vrijdag/zondag speelde drie dagen achter elkaar... (((klein traantje))) ... )

Vraagje Tjoptjop, is het dan Pink Floyd in bezetting, of solo Waters of Gilmour. Want daar zie ik momenteel meer realiteit in??
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
eloelo wrote:
Tjoptjop wrote:
Helaas niks nieuws dus.


Wat moest jij dan horen? Of Pink Floyd kwam? Grapjas


lol
simple-smile.png


Mooi dat het bevestigd is! Had stiekem gehoopt dat Giel nog wat meer zou vragen maar goed om te weten
dat Foo Fighters niet in 2016 komt maar wellicht wel in 2017.

Persoonlijk (als metal/hardrock liefhebber) heel benieuwd naar de bands die om Rammstein heen worden geprogrammeerd.
Disturbed? Zou best passen vind ik! Hun muziek bevat ook wat ‘industrial metal’ aspecten.

Tool, NiN, en AC/DC op 3FM.

Gr gr
Tjoptjop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken