Dit,Nog aardig aan de warme kant imo. Maar het is goed om zoals @reaper gewoon nu al wat voorzichtig te zijn. Dat voorkomt last minute teleurstellingen.
ik heb de laatste 7 maand 1 show kunnen doen, thats it.
dus zeer voorzichtig, en hopen op ideale omstandigheden

