Rock Werchter 2026

Die blikjes jupiler dat je op voorhand kunt bestellen. Ik kan mij precies herinneren dat dit vorig jaar maar tussen bepaalde tijdstippen was, klopt dit? Online staat dit niet zo weergegeven.
 
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
 
Over Wim en die hetze. Kan daar niet te diep op ingaan. Dat is niet voor op een forum. En dat gaat niet over verdedigen of wat dan ook. De pers heeft ook wat zaken gemist. Maar 🤐.

Je kan veel zeggen over Live Nation. Maar wat natuurlijk in belgie echt wel een dingetje is, is het zagen klagen en wat dan ook. Not in my backyard: of het nu gaat over Amelie Lens op het Antwerpse zuid, de sinksefoor, een stadion, een gevangenis… het is vermoeiend in ons Belgenlandje.

Ondertussen hebben we in belgie geen deftig stadion en lopen we constant grote tours mis. Dat frustreert me.
Maar we hebben wel een stadion voor een topatletiekmeeting 1 keer op het jaar. Bende sukkels daar.
 

Users who are viewing this thread