Rock Werchter 2026

Het magazijn staat ook op Lowlands; het is klein, wat exclusiever en met wachtrij. Tijdschema wordt vaak wel links of rechts bekend of gelekt, maar er passen niet enorm veel mensen in geloof ik.

Foto van Lowlands / Festileaks:
WhatsApp-Image-2024-08-15-at-14.09.46-1024x768.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Zie nu pas dat Het Magazijn op het terrein is; dacht even dat dat op The Hive was
Dan is t zeker een prima toevoeging aan de dance lineup!
Is wel een heel kleine stage, dus de kans dat je er uberhaupt veel binnenkomt is klein. Maar alles om het volk te spreiden is goed!
 
Het lijkt er op dat we prachtig weer gaan krijgen! 25 graden overdag en in de avond mooi afkoelen tot 15 zodat je lekker in je tentje kunt slapen! Ik teken ervoor! :)
Zou perfect zijn. En als de regen beperkt blijft tot 1-2 mm per dag: 👌. Die zondag vorig jaar was wel heftig. Al viel het na het schuilen in de tent vanaf halverwege de middag nog best mee.
 
Je had sowieso wel een paar plaatsjes naast The Towers (zoals Bacardi geweest, maar ook bij Aperol en nu dus Het Magazijn). Line-up van Het Magazijn is wel van een ander allooi dan bv. diegene die bij Aperol zullen draaien.
Het gaat altijd wel een beetje langs me heen overdag. Maar ik zou wel voorstander zijn van een klein stukje verlenging in de nacht, zonder dat we richting LL toestanden gaan.
 
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
is daar zelfs twijfel over, de opbouw klub c heeft 2 dagen stil gelegen, niet meer dan dat
 
Angèle met een nieuw album later dit jaar. Volgend jaar een hoge spot op RW? Is alweer van '19 geleden dat ze er stond.
 
Dat is toch gewoon op de Hive? Dan wordt t lekker voor t eind van TOP richting de Hive voor het Magazijn 👀
Grote winkel op the Hive, kleine op het festivalterrein. En op het terrein dus de Magazijn stage. Voor max 200 man, tot 23.00u.

1782201482441.png

Het Magazijn: een intieme stage met een capaciteit voor zo’n 200 bezoekers, geïnspireerd op een warehouse party. In deze setting staat de artiest letterlijk midden in het publiek, wat zorgt voor een directe en energieke beleving. Met een coole programmatie van voornamelijk uptempo elektronische sounds en allround bangers biedt Het Magazijn een verrassend extra podium op het festivalterrein. Belgische dj’s draaien hier dagelijks tussen 14.00 en 23.00 uur. De line-up wordt later in juni bekendgemaakt.
 
Grote winkel op the Hive, kleine op het festivalterrein. En op het terrein dus de Magazijn stage. Voor max 200 man, tot 23.00u.

Bekijk bijlage 21447

Het Magazijn: een intieme stage met een capaciteit voor zo’n 200 bezoekers, geïnspireerd op een warehouse party. In deze setting staat de artiest letterlijk midden in het publiek, wat zorgt voor een directe en energieke beleving. Met een coole programmatie van voornamelijk uptempo elektronische sounds en allround bangers biedt Het Magazijn een verrassend extra podium op het festivalterrein. Belgische dj’s draaien hier dagelijks tussen 14.00 en 23.00 uur. De line-up wordt later in juni bekendgemaakt.
He jammer... Ik had gehoopt dat t op de Hive zou zijn, beetje goeie beats savonds
 

Users who are viewing this thread