Pinkpop 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
bcmrmaybe wrote:
RHCP en Coldplay erbij… Subs als Volbeat, Evanescene, Flogging Molly, Dropkicks…dan ben ik helemaal tevreden


Zou een vooruitgang zijn, al heb ik weinig met de bands die je noemt. Maar is ook echt realistisch nadat Pinkpop de laatste jaren duidelijk heeft gemaakt meer de pop-kant op te gaan? Met Rammstein op Pinkpop zie ik een harder programma op Main Stage zeker gebeuren, maar op 3FM en Brand zullen ze ook popacts en mannen-met-baardjes-knotjes-en-gitaartjes moeten programmeren om de bakvissen tevreden te houden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, met Rammstein begint Pinkpop in elk geval sterk. Maar ik heb echt mijn twijfels.

Heb je gelijk in ja. Ik zie een dag met Taylor Swift wel zitten. Dan ga ik die dag en vanaf 2 uur liggen kamperen voor main stage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Op Ringrocker zien ze RHCP ook als gerucht voor Rock am Ring/Rock im Park. Maar ik heb geen idee waarom nou precies, ze zouden wel met een nieuwe plaat komen. Na Werchter 2012 hoeft RHCP van mij niet meer, wat een baggershow was dat zeg.
ahaa
Dennis, volgens mij is het gewoon gebaseerd op t feit dat er geruchten rondgaan over een nieuw album.
Ik persoonlijk wil de peppers nog graag een keer zien, maar als we het moeten doen met Coldplay en Pearl Jam ben ik ook dik tevreden.
oké

Laatste keer was IOW, en het nieuwe album laat inmiddels al een paar jaar op zich wachten.
Maar vooral dit begin ik langzaam ook te denken, uitgerangeerd (helaas)
Ik sta niet te springen om RHCP, live enorm matig (zang). John Frusciante is inmiddels al even vertrokken, verder de laatste jaren enorm weinig van gehoord, dus om die nou weer ineens op allerlei grote festivals als headliner terug te zien, mwah…
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
om de bakvissen tevreden te houden hahahah

Het ziet er wel weer naar uit dat we een rockdag gaan krijgen gelukkig. Verder is het nog maar een raadsel of ze de andere dagen volplannen met die 3fm bandjes en shit of dat ze er een wat hardere editie van gaan maken. Hoop met heel mn hart op die laatste maarja..
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
bcmrmaybe wrote:
RHCP en Coldplay erbij… Subs als Volbeat, Evanescene, Flogging Molly, Dropkicks…dan ben ik helemaal tevreden


Zou een vooruitgang zijn, al heb ik weinig met de bands die je noemt. Maar is ook echt realistisch nadat Pinkpop de laatste jaren duidelijk heeft gemaakt meer de pop-kant op te gaan? Met Rammstein op Pinkpop zie ik een harder programma op Main Stage zeker gebeuren, maar op 3FM en Brand zullen ze ook popacts en mannen-met-baardjes-knotjes-en-gitaartjes moeten programmeren om de bakvissen tevreden te houden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, met Rammstein begint Pinkpop in elk geval sterk. Maar ik heb echt mijn twijfels.


Heb je gelijk in ja. Ik zie een dag met Taylor Swift wel zitten. Dan ga ik die dag en vanaf 2 uur liggen kamperen voor main stage.

Met Taylor Swift is dan ook direct iedereen tevreden. Als Jan slim is boekt hij haar voor beide headlineslots.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Met Taylor Swift is dan ook direct iedereen tevreden. Als Jan slim is boekt hij haar voor beide headlineslots.

2 hele mooie headlineslots wink wink nudge nudge :p
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Die RHCP show in 2012 op werchter was nog best vermakelijk alsje al jemuntjes ging opmaken hoor. Dus als afsluiter van het festival zeker een aanrader!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Die RHCP show in 2012 op werchter was nog best vermakelijk alsje al jemuntjes ging opmaken hoor. Dus als afsluiter van het festival zeker een aanrader!

Als ze gewoon een verkapt Greatest Hits showtje doen krijgen ze heus de handjes op elkaar, maar goed is het zeker niet te noemen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Laat haar er dan ook op zaterdag staan. Duetje met Lindemann?
1f61b.png

Hahah dat zou wel baas zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Laat haar er dan ook op zaterdag staan. Duetje met Lindemann? ?

Dat lijkt me een heel erg g**le combinatie hahahahaha

@Dennis1808 Dat blijft de beste humor....100 meters swimming fo non-swimmers....je kunt me dan echt opvegen
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Laatste keer was IOW, en het nieuwe album laat inmiddels al een paar jaar op zich wachten.
Maar vooral dit begin ik langzaam ook te denken, uitgerangeerd (helaas)

Maar dat zijn allemaal dingen die al langer dan vandaag bezig zijn. Tussen de vorige RHCP platen zat er ook telkens 5-6 jaar, idem voor hun vorige Europese tours. En die achteruitgaande kwaliteit van platen en shows is ook al een decennium aan de gang.

De concrete reden voor die RHCP-geruchten bij RaR: De nieuwe plaat staat vooralsnog gepland voor (eerste helft van) 2016, dat hebben ze deze week nog laten weten in een interview. Dat maakt hen meteen een groot kanshebber voor de festivals. Bovendien hebben de organisatoren van Leeds/Reading een tijd geleden al openlijk gezworen RHCP nooit meer te boeken, wat een tour aan het eind van de zomer meteen een stuk minder aantrekkelijk maakt. Voeg daar tenslotte nog eens aan toe dat de vijver met hardrocknamen al bijna leeggevist is, en RaR kan niet anders dan op zoek gaan naar headliners die ze nog nooit/al even niet meer gehad hebben.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Oke weer even serieus dan :wink:
RHCP of QOTSA in combinatie mer Rammstein zou mij overhalen om een weekend naar Landgraaf te gaan. Wie zouden jullie dan nog willen zien?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Duetje Buck Dich? ?

En jij bent Moderator? hahahahahaha....pas maar op voor de fatsoenspolitie
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
@Dennis1808 Dat blijft de beste humor….100 meters swimming fo non-swimmers….je kunt me dan echt opvegen

Voor mij is het 'How Not To Be Seen', buikpijn van het lachen-materiaal :p

Anyhow, on topic: Taylor Swift. Stel dat dat de popheadliner is. Zou iets als Taylor Swift-Rammstein-PJ kunnen?
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoeveel ze vraagt voor een anderhalf uur spelen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Nadat Rammstein was vastgelegd heb ik een airbnb geboekt voor 4 dagen. Ik ga sowieso het weekend. Geen camping voor mij
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Hahaha, ik moest inderdaad een paar keer twijfelen voordat ik dat postte. Maar we waren toch al bezig ^^

Maar ik zou het voor pinkpop geen slecht idee vinden Rammstein-Pj-Taylor Swift. Het gebeurt sowieso niet. Maar zo heb ben je en aantrekkelijk voor dagjesmensen en aantrekkelijk voor weekendkaarten. Een rock/indie-pop-metal festival is geen slecht idee. Trek je vooral allround muziekliefhebbers. Alleen moet je wel heel voorzichtig programmeren zodat het voor iedereen leuk blijft.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Taylor Swift-Miley Cyrus-Katy Perry....Ik denk dat die ook wel een beste duit kosten. Maar het zou echt wel te boeken kunnen zijn. En ik denk zelfs dat ik zou gaan kijken.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Gisteren bij Fall Out Boy geweest, leuke set, toffe nummers, muzikaal klonk Patrick dan eindelijk goed alhoewel het instrumentaal wel een aantal keren mis zat. Leuke toevoeging zou het zijn imo.

Aangezien ze hier genoemd worden: Ze spraken maar 4x en zeiden vooral geen gevaarlijke dingen zoals: ''See you next year'' '''See you at Pinkpop'' etc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken