Pinkpop 2016

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Hallo! Ik lees nu al een hele tijd mee hier, als zowel pinkpop als werchter ganger, dacht me nu toch maar eens te moeten gaan bemoeien met de discussie ?

Rammstein, persoonlijk erg blij mee! Natuurlijk leek het er al een tijd sterk op dat ze zouden komen, alleen maar mooi dat het nu 99,9% zeker is.

Wat betreft andere namen las ik het onderstaande op alternativenation. Gaat over geruchten omtrent een tour door (met name het zuiden van) de VS. Laatste datum is midden mei, zou mooi uitkomen wat betreft pinkpop. Uiteraard geruchten, maar zo blijven we bezig!

Gr Pieperke

2016 Rumored Pearl Jam Tour Dates:
4/8 Ft Lauderdale
4/9 Miami
4/11 Tampa
4/13 Jacksonville
4/15 Atlanta (a second person also confirmed)
4/16 Nashville
4/18 Columbia SC
4/20 Charlotte
4/21 Raleigh
4/23 Lexington
4/26 Pittsburgh
4/28&29 Philly
5/1&2 NYC
5/5 Buffalo
5/6 Albany or Hartford
5/8 Quebec
5/10 Ottawa
5/11 Montreal
5/13&14 Toronto
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Hallo! Ik lees nu al een hele tijd mee hier, als zowel pinkpop als werchter ganger, dacht me nu toch maar eens te moeten gaan bemoeien met de discussie
1f61c.png
Welkom Pieperke.
idd, Pearl Jam kan in juni in Europa zijn.
Kijk ook even in het topic van Pearl Jam, je inbreng is ook daar (of elders op ons Forum) meer dan welkom...
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
PJ hoeft van mij niet..elk jaar is het speculeren. en elk jaar komen ze niet. Het is ook niet alsof ze er nooit hebben gestaan.

Doe dan maar Kensington...Neeeee dat is maar een grapje :)

Maar ik zou zeggen laat Pearl Jam maar. Er zijn genoeg andere bands voorradig
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik denk trouwens dat het geen slimme zet van Smeets is geweest om Rammstein nu half bekend te maken. Het publiek vind het nu een beetje half werk omdat andere festivals Rammstein wél echt aan de affiche toe kunnen voegen, en wanneer Pinkpop Rammstein officieel bekend mag maken is niemand meer verrast. Ze missen nu de boost die andere festivals wel gekregen hebben na deze bekendmaking. Het komt nu over alsof Pinkpop de zaakjes niet op orde heeft.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
PJ hoeft van mij niet..elk jaar is het speculeren. en elk jaar komen ze niet. Het is ook niet alsof ze er nooit hebben gestaan.

Doe dan maar Kensington…Neeeee dat is maar een grapje
simple-smile.png


Maar ik zou zeggen laat Pearl Jam maar. Er zijn genoeg andere bands voorradig

Heb zelf ook niks met Pearl Jam, hoeft van mij ook niet, maar zijn blijkbaar hier veel mensen die ze wel willen zien. Dus als ze komen altijd welkom dan ga ik wel lekker genieten van de sfeer op het veld ;)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pearl Jam heb ik een keer gezien, werchter 2012(?). Vond het persoonlijk helemaal te gek, dus zijn zeer welkom wat mij betreft. Weet wel niet hoe het pinkpop publiek reageert op rammstein + PJ, daar zal dan toch iets lichts/pop als 3e headliner naast moeten. Waarschijnlijk beide ook niet goedkoop, dus geen waanzinnig grote naam. Las ergens al (voor de grap?) taylor swift voorbij, dat zal dan direct afvallen volgens mijn logica
 

Sana

Nieuw lid
21 okt 2015
2
0
We gaan voor, Pearl Jam en de Red Hot Chili Peppers!!
Linking Park is natuurlijk ook van harte welkom.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Als Red Hot Chili Peppers bevestigd wordt flip ik m denk ik. In combinatie met Rammstein en eventueel Pearl Jam wordt dat echt een topweekend!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
We gaan voor, Pearl Jam en de Red Hot Chili Peppers!!
Linking Park is natuurlijk ook van harte welkom.
Welkom Sana.
Kan jij misschien RHCP toelichten, ik vraag me steeds af waar de tour geruchten vandaan komen?
Of iemand anders...
Komt eigenlijk ook wel een beetje omdat ik de hoop op de peppers heb laten varen.
Ik krijg ook telkens het idee dat ze het zelf ook wel welletjes vinden tegenwoordig, of zie ik dat verkeerd?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Op Ringrocker zien ze RHCP ook als gerucht voor Rock am Ring/Rock im Park. Maar ik heb geen idee waarom nou precies, ze zouden wel met een nieuwe plaat komen. Na Werchter 2012 hoeft RHCP van mij niet meer, wat een baggershow was dat zeg.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
RHCP en Coldplay erbij... Subs als Volbeat, Evanescene, Flogging Molly, Dropkicks...dan ben ik helemaal tevreden
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik sta niet te springen om RHCP, live enorm matig (zang). John Frusciante is inmiddels al even vertrokken, verder de laatste jaren enorm weinig van gehoord, dus om die nou weer ineens op allerlei grote festivals als headliner terug te zien, mwah...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
RHCP en Coldplay erbij… Subs als Volbeat, Evanescene, Flogging Molly, Dropkicks…dan ben ik helemaal tevreden

Dan is Jan gelijk z'n AOW kwijt. Dat is echt te duur.

Volbeat zie ik naar Forta gaan, misschien nog één klapper (PJ, Coldplay) en een wat 'mindere' (mogelijk poppy) headliner. Denk aan bv. F+TM
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
RHCP en Coldplay erbij… Subs als Volbeat, Evanescene, Flogging Molly, Dropkicks…dan ben ik helemaal tevreden

Zou een vooruitgang zijn, al heb ik weinig met de bands die je noemt. Maar is ook echt realistisch nadat Pinkpop de laatste jaren duidelijk heeft gemaakt meer de pop-kant op te gaan? Met Rammstein op Pinkpop zie ik een harder programma op Main Stage zeker gebeuren, maar op 3FM en Brand zullen ze ook popacts en mannen-met-baardjes-knotjes-en-gitaartjes moeten programmeren om de bakvissen tevreden te houden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, met Rammstein begint Pinkpop in elk geval sterk. Maar ik heb echt mijn twijfels.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dennis, volgens mij is het gewoon gebaseerd op t feit dat er geruchten rondgaan over een nieuw album.
Ik persoonlijk wil de peppers nog graag een keer zien, maar als we het moeten doen met Coldplay en Pearl Jam ben ik ook dik tevreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken