Pinkpop 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Gisteren bij Fall Out Boy geweest, leuke set, toffe nummers, muzikaal klonk Patrick dan eindelijk goed alhoewel het instrumentaal wel een aantal keren mis zat. Leuke toevoeging zou het zijn imo.

Aangezien ze hier genoemd worden: Ze spraken maar 4x en zeiden vooral geen gevaarlijke dingen zoals: ”See you next year” ”’See you at Pinkpop” etc.

Zijn stem was het enige wat goed was aan dat optreden gisteren. Die gitarist zat heel vaak gruwelijk fout, vooral bij Thnks fr th Memories was dat pijnlijk goed hoorbaar. Die bassist was alleen maar rondjes aan het springen, maar goed de baslijn is toch niet belangrijk in 90% van hun liedjes.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Zijn stem was het enige wat goed was aan dat optreden gisteren. Die gitarist zat heel vaak gruwelijk fout, vooral bij Thnks fr th Memories was dat pijnlijk goed hoorbaar. Die bassist was alleen maar rondjes aan het springen, maar goed de baslijn is toch niet belangrijk in 90% van hun liedjes.

Erbij geweest?:p

Ook de drummer zat vaak mis Imo
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ja ik was erbij. Heel straks geregisseerd allemaal. Kon alleen niet achterhalen of dat kwam omdat ze zelf geen persoonlijkheid hebben of omdat ze graag veel nummers wilden spelen. Die drummer speelde iig nog beter dan de gitarist en bassist.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.734
7.521
Hoi hoi (terug van weg geweest).
Ik vroeg mij af welke bands ook op de zaterdag zou staan als Rammstein headliners is. Misschien al een leuk discussie punt wie dan zou subben. Ik had de naam Disturbed al voorbij zien komen. Zou Biffy Clyro kunnen? Laatste keer in 2014 viel mij zeker niet tegen en dat kunnen ze imo zeker aan. Misschien Volbeat als die niet op fortarock staan? Evanescence las ik misschien ergens...
Verder verwacht ik die dag ook Dropkick murphy's. Maar die zullen denk ik dan de 3de spot krijgen en niet subben.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou Biffy Clyro kunnen?

Hoop dat ze dit jaar een mooie spot gaan krijgen in Nederland, een spot die ze verdienen. Ik zie het wel weer gebeuren dat ze ergens in de middag op Pinkpop staan. Zou als harder bandje inderdaad wel op die dag passen. Maar veel Rammstein fans zullen er ook niet op zitten te wachten, die komen voor het vuurwerk.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Denk dat de echte Rammstein fans eerder naar andere festivals zullen gaan en dat de mensen die Rammstein "wel gaaf vinden om een keer te zien" naar Pinkpop zullen gaan. Denk dat dat soort mensen (waaronder ik) Biffy echt wel kunnen waarderen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Denk dat de echte Rammstein fans eerder naar andere festivals zullen gaan en dat de mensen die Rammstein “wel gaaf vinden om een keer te zien” naar Pinkpop zullen gaan. Denk dat dat soort mensen (waaronder ik) Biffy echt wel kunnen waarderen.

Rammstein fans willen Rammstein zien, ongeacht waar zij optreden. Dus die komen ook gewoon naar Pinkpop.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.734
7.521
Dropkick Murphy’s vind ik een logische naam maar weet niets van hun plannen in 2016.

Zijn aangekondigd (net als Flogging molly trouwens) voor Hurricane/southside. Dat is van 24-26 juni, dus ze zijn in de buurt tijdens pinkpop. Zie Dropkick murphy's eerder komen dan Flogging molly omdat die er in 2014 ook al stonden. Allebei erg leuk, flogging molly net ietsje leuker vind ik :)
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Zo, na vorig jaar en dit jaar alleenn mee te lezen vanaf nu ook maar een account aan gemaakt. Vorig jaar eerste x pinkpop en besloten om voortaan ieder jaar te gaan ongeacht de line-up. De spanning is alweer flink aanwezig en ben al een paar weken tour agenda's aan het zoeken :D hopen iets te vinden.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Rammstein fans willen Rammstein zien, ongeacht waar zij optreden. Dus die komen ook gewoon naar Pinkpop.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik verwacht dat die diehards liever naar een metal of hardrock festival in de buurt gaan dan naar pinkpop om rammstein te zien aangezien er tussen de rest van de line-up van pinkpop bijna geen metal zal zitten
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Ik ga me ook maar weer even mengen in het Pinkpop 2016 forum!

Rammstein vind ik wel ok, niet echt fan maar ken wel aardig wat nummers omdat m'n pa wel fan is. Daarbij hoop ik dan ook dat er wat hardere acts spelen die dag.

Ook misschien een hele domme vraag, maar Maiden en Sabbath zijn absoluut geen kanshebbers voor Pinkpop he? Wil Sabbath eigenlijk nog wel een keer zien voordat ze ermee ophouden en dan komt een festival het best uit haha.

Also hoop ik donders graag dat Snow Patrol komt, hun concert in 2012 is nog steeds m'n favo concert waar ik geweest ben. Echter vraag ik me af hoe groot de kans is dat ze komen omdat ze deze week pas begonnen zijn met schrijven van een nieuw album.

Taylor Swift vind ik best leuk en ik denk dat die het heeeeel goed doet onder de singer-songwriter/pop-liefhebbers, maar ik zag laatst een live show van der op een of ander festival en dat was echt geen keutel aan. Dus die mag wegblijven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.734
7.521
Ook misschien een hele domme vraag, maar Maiden en Sabbath zijn absoluut geen kanshebbers voor Pinkpop he? Wil Sabbath eigenlijk nog wel een keer zien voordat ze ermee ophouden en dan komt een festival het best uit haha.

Nee. Op graspop is de enige benelux show van sabbath en maiden staat 2 dagen voor pinkpop in het geldredome. Dus die komen beide niet (zou sowieso niet gebeuren naast rammstein voor pinkpop begrippen lijkt me)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik ga me ook maar weer even mengen in het Pinkpop 2016 forum!

Rammstein vind ik wel ok, niet echt fan maar ken wel aardig wat nummers omdat m’n pa wel fan is. Daarbij hoop ik dan ook dat er wat hardere acts spelen die dag.

Ook misschien een hele domme vraag, maar Maiden en Sabbath zijn absoluut geen kanshebbers voor Pinkpop he? Wil Sabbath eigenlijk nog wel een keer zien voordat ze ermee ophouden en dan komt een festival het best uit haha.

Also hoop ik donders graag dat Snow Patrol komt, hun concert in 2012 is nog steeds m’n favo concert waar ik geweest ben. Echter vraag ik me af hoe groot de kans is dat ze komen omdat ze deze week pas begonnen zijn met schrijven van een nieuw album.

Taylor Swift vind ik best leuk en ik denk dat die het heeeeel goed doet onder de singer-songwriter/pop-liefhebbers, maar ik zag laatst een live show van der op een of ander festival en dat was echt geen keutel aan. Dus die mag wegblijven.


Black Sabbath staat alleen exclusief in de Benelux op Graspop, Iron Maiden staat op 8 Juni in de Gelredome, daar kun je helaas door beide een streep heen zetten.
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Is Graspop de enige benelux show? Pff lekker voor zo'n laatste tour ever.
En ik wist niet dat die Gelredome show 2 dagen voor Pinkpop was haha, dan is het inderdaad logisch dat ze ook niet komen. Thanks voor de info!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Het gaat niet gebeuren maar wat me leuk lijkt als opener wat Ed Kowalcyk deed met het integraal spelen van Throwing Cooper maar dan Meatloaf met zo een giga orkest achter zich en dan Bat out of Hell in zijn geheel.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Het gaat niet gebeuren maar wat me leuk lijkt als opener wat Ed Kowalcyk deed met het integraal spelen van Throwing Cooper maar dan Meatloaf met zo een giga orkest achter zich en dan Bat out of Hell in zijn geheel.

Meatloaf deed in 2013 nog z'n farewell tour (al zal het me niks verbazen als hij toch nog een keer gaat touren)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Maar gewoon zoiets lekker bombastisch om de dag mee te beginnen....geen Douwe Bob of andere singer songwriter
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken