Pinkpop 2016

Snap niet de keuze de Staat nog een keer te plaatsen. Totaal andere muziek

Gaat er ook om wat je zo snel kunt krijgen en waar vraag naar is. De Staat zijn populair. Veel mensen willen ze zien en ze zijn gelijk beschikbaar. Ik snap de keus wel

Achteraf wel sneu voor de mensen die Major Lazor hebben laten lopen voor De Staat :P

TafkaP wrote:
En toen kwam years And years
1f611.png
1f648.png
plaatsvervangende schaamte zo vals heb ik in 7 jaar festivals nog nooit gehoord
Het was zo vals dat ik de behoefte heb gelijk te reageren

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/tuT6SZ4EOfE" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid982846"></iframe>
Deze stond gelijk online, kun je z’n gezang nog is herbeleven
rolleyes.png

Aan de mensen die vandaag of gewoon heel het weekend gaan, veel plezier !
simple-smile.png

In het kader van zelfkastijding toch maar wat stukjes gezien. De drummer ziet er nog wel ok uit. Waar die zanger mee bezig is? In zijn eigen wereldje is ie vast tevreden. Vraag me af wat ie gebruikt heeft? De gitarist loopt ook rond met een glimlach, alsof ie net uit de coffeeshop komt.

Wie is er om 16:30 vandaag. Gisteren niemand :(
Zwart Pinkpop hoedje, Rammstein shirt, legerbroek, licht aangeschoten ;)

Niemand... Gewoon vragen, "ben jij Dennis?"

Anders ga ik zo wat eten. .. adiehe wah.

Last minute naar Pinkpop morgen! (Althans, ik ga er vanuit dat mijn Ticketswap ticket werkt)

Meeting ga ik niet halen denk ik… Om 16:00 wil ik Slaves zien.

Nice! Nog nooit problemen gehad met TS dus dat moet wel goed komen.

Heb het zelfde met Slaves, ik zie het morgen wel wat ik doe. Voor nu hoop ik eerst op goed (redelijk) weer..

Hoogtepunten van de dag waren wel Halestorm en Rammstein zeg! Wat heeft die Lzzy toch een geweldige stem en wat voor een vette show was Rammstein! Skillet ging nog wel, zie ze liever op hun eigen concert

Ik vind het vervangen van de Staat voor Ghost toch wel een zwakte bod. Vooral omdat je in het weekend tussen RaR/Fortarock en graspop zit. Kan me niet voorstellen dat er geen band is die op beide festivals speelt en nu niet kon. Dan heb je een vervanger die niet twee keer op hetzelfde festival speelt en toch meer in het straatje zit van Ghost. Ik noem bijvoorbeeld maar: Tremonti, Billy Talent, Monster Truck, Gojira, Bullet For My Valentine, Disturbed, Shinedown of Heaven Shall Burn. Vraag me af of de organisatie dat heeft geprobeerd of dat ze voor de makkelijke manier zijn gegaan en direct aan de Staat hebben gevraagd. (Niks tegen de Staat, dat vind ik verder een top band)

Ik vind het vervangen van de Staat voor Ghost toch wel een zwakte bod. Vooral omdat je in het weekend tussen RaR/Fortarock en graspop zit. Kan me niet voorstellen dat er geen band is die op beide festivals speelt en nu niet kon. Dan heb je een vervanger die niet twee keer op hetzelfde festival speelt en toch meer in het straatje zit van Ghost. Ik noem bijvoorbeeld maar: Tremonti, Billy Talent, Monster Truck, Gojira, Bullet For My Valentine, Disturbed, Shinedown of Heaven Shall Burn. Vraag me af of de organisatie dat heeft geprobeerd of dat ze voor de makkelijke manier zijn gegaan en direct aan de Staat hebben gevraagd. (Niks tegen de Staat, dat vind ik verder een top band)

Het is echt niet zo gemakkelijk als jij het hier voorstelt. Niet vergeten dat Ghost pas de dag zelf afgezegd heeft. Dat betekent dat de organisatie slechts enkele uren heeft om de band, volledige crew én materiaal in Landgraaf te krijgen. Dan vallen bij voorbaat reeds alle bands af die zich niet op maximaal 2-3 uur rijden van het festival beginnen (dus enkel bands die al op het festival spelen of op een steenworp van Pinkpop repeteren blijven over). En dan is er nog een bijkomende vereiste dat de omweg richting Landgraaf geen negatieve impact mag hebben op het tourschema en dat alle band- en crewleden hun vrije dag willen/kunnen opofferen.

Lees: in zo'n gevallen heb je de keuze tussen een band 2x laten spelen, een of ander lokaal bandje toe te voegen of een gat in het tijdschema te laten.

"Paul is dead" is an urban legend and conspiracy theory alleging that Paul McCartney of the English rock band the Beatles died in 1966 and was secretly replaced by a look-alike.

Hm

Users who are viewing this thread