Pinkpop 2016

Spoorboekje? Uhhh... hoef alleen Bear's Den, RHCP, Doe Maar & Paul McCartney perse te zien. Voor de rest zie ik 't wel. Ja, ik vind de line-up onder de headliners écht dramatisch. Ja, ik ga toch 3 dagen.

DennisvdBr wrote:
Join de Festileaks Pinkpop forum meeting!

De allertrouwste Festileakers vind je natuurlijk op het forum. Dé plek waar het nieuws nog sneller verspreid wordt dan op onze site. Dit weekend vindt een ware Festileaks forum meeting plaats tijdens Pinkpop. Ook wij zullen ons gezicht laten zien. Super leuk om te weten wie allemaal onderdeel is van de familie! Dus laat het ons onder het genot van een biertje weten; achter welke nickname schuilt jouw gezicht?
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Voor de die-hard’s is vrijdag en zaterdag ook een mini meeting om 16:30 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
1f609.png

Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

Geloof dat het wel te vinden gaat zijn, toch…

( Hiernaast, ik start elke dag in de Brand-Bier tent. Ik ben zeker een half uur voor aanvang aanwezig elke dag, aan de linkerzijde van de ingang van de tent bij eerste paal of bij het doek. Kom gerust vertellen wat jij die dag gaat zien, of simpelweg gewoon gedag zeggen!!
Ik ben als volgt te herkennen, baardje in Lemmy-style, dit jaar een zwart Pinkpop hoedje editie 2016. Vrijdag een zwart (inmiddels vergrijsd) Iron Maiden-shirt, Zaterdag een Rammstein-shirt, Zondag John Lennon foto-tshirt
)

Alleen op zondag Dennis? Ik heb helaas geen vrij kunnen regelen, dus zal er nu waarschijnlijk op zaterdag bij zijn.
Zondag 16uur is een speciale meeting, dan is ook een groot deel van het Festileaks Team aanwezig. Niet alleen meeting zondag, maar ook vrijdag en zaterdag (beide 16:30) ook ook iedereen welkom hoor, voor wie alleen die dag aanwezig is of kan... Ik zal er zijn!

Zo, nu het bijna zo ver is, wat is jullie spoorboekje? Zien we elkaar misschien nog ergens!
mijn spoorboekje…
Vrijdag 10 juni – Storksky – The Common Linnets (Festileaks Meeting)– Gary Clark Jr. – Bastille – Bear’s Den – James Bay – De Staat – Red Hot Chili Peppers
Zaterdag 11 juni – MIAMIGO – The Sore Losers – Lucas Hamming – James Morrison (Festileaks Meeting)– Skillet (of Garden of Love?)– LIanne La Havas – Nothing But Thieves – Doe Maar – Pusifer – Rammstein
Zondag 12 juni – Harts – Walking on Cars – Vintage Trouble – Festileaks Meeting (John Newman)– All Time Low – The London Souls – Bing Me The Horizon – Lionel Richie – (goed plekje zoeken) – Sir Paul McCartney

Ik ga niet beloven dat ik bij een meeting ben. Zaterdag/Zondag meetings vallen tijdens Slaves en Parquet Courts en laten dat nou net 2 van de beste bandjes van het weekend zijn...
Vrijdag ben ik tegen die tijd nog niet op het terrein. Dus heeeeel misschien tot zaterdag/zondag.

Hier in ieder geval nog even wat Lionel Richie aanknallen, koffers pakken en veel plezier iedereen.

Hallo allemaal!
Ik heb een kaartje voor de zondag maar ik heb die nacht geen campingplek en het is 3,5 uur reizen voor mij.
Mijn vrienden hebben wel een campingplek en ik heb alleen een bandje nodig.
Zou iemand zijn bandje aan mij willen geven voor de zondag op de maandag?
Ik ben bereid ervoor te betalen!

@luna
Zou je niet een van je vrienden kunnen vragen of ze die nacht met je in een hotel willen overnachten in de buurt??

Mijn tentje wordt vrijdag al opgezet maar ik kom zelf pas rond 18:00 uur aan in Landgraaf.

Moet ik dan op camping B nog een bandje gaan halen of kan dat ook bij die Weekend ticket zonder Camping stand bij de ingang van Pinkpop. Of krijg je dan een bandje waarmee je niet op de camping mag?
Alle tickets zijn in principe toch met camping??

Ja dat kan gewoon! Gaat ook lekker snel, je ziet voor de ingang zo'n stand liggen! Bij de dagkassa. Je krijgt daar gewoon hetzelfde bandje als iedereen

Vraagje al beantwoord door het Pinkpop Facebookteam

Hoi Wessel, je kunt bij de ingang je weekendbandje ophalen en daarmee heb je ook toegang tot de camping. Alvast veel plezier op Pinkpop!

Doen ze goed, reactie binnen 5 minuten, top!

Hallo allemaal!
Ik heb een kaartje voor de zondag maar ik heb die nacht geen campingplek en het is 3,5 uur reizen voor mij.
Mijn vrienden hebben wel een campingplek en ik heb alleen een bandje nodig.
Zou iemand zijn bandje aan mij willen geven voor de zondag op de maandag?
Ik ben bereid ervoor te betalen!

Doet het slim, laat je vrienden de camping opgaan, en laat 1 iemand het bandje afdoen. Dan laat je 1 of 2 personen naar buiten lopen met het afgedane bandje, die jij dan om je pols schuift. Klaar is kees.

Nog 5.5 uurtjes fan gaat de wekker, dan vanuit Heerlen richting landgraaf.
Heb er enorm veel zin in, al is het wel redelijk spannend, aangezien mijn vrouw 38 weken zwanger is en dus in principe de elk moment een telefoontje kan krijgen.

Nog 8 uur en 45 minuten totdat Storksky aftrapt....
Zie jullie daar ;)
Join de Festileaks Pinkpop forum meeting!

De allertrouwste Festileakers vind je natuurlijk op het forum. Dé plek waar het nieuws nog sneller verspreid wordt dan op onze site. Dit weekend vindt een ware Festileaks forum meeting plaats tijdens Pinkpop. Ook wij zullen ons gezicht laten zien. Super leuk om te weten wie allemaal onderdeel is van de familie! Dus laat het ons onder het genot van een biertje weten; achter welke nickname schuilt jouw gezicht?
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Voor de die-hard’s is vrijdag en zaterdag ook een mini meeting om 16:30 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
1f609.png

Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

Geloof dat het wel te vinden gaat zijn, toch…

( Hiernaast, ik start elke dag in de Brand-Bier tent. Ik ben zeker een half uur voor aanvang aanwezig elke dag, aan de linkerzijde van de ingang van de tent bij eerste paal of bij het doek. Kom gerust vertellen wat jij die dag gaat zien, of simpelweg gewoon gedag zeggen!!
Ik ben als volgt te herkennen, baardje in Lemmy-style, dit jaar een zwart Pinkpop hoedje editie 2016. Vrijdag een zwart (inmiddels vergrijsd) Iron Maiden-shirt, Zaterdag een Rammstein-shirt, Zondag John Lennon foto-tshirt
)

Net wakker in Kerkrade. Zo even naar de Lidl dan ontbijten en bandjes ophalen

Heb er zin in!

Hoezo fiets je 2x ? Je kan ook gewoon als je naar het terrein gaat je bandje halen, hoef je maar 1x te fietsen!

Users who are viewing this thread