Join de Festileaks Pinkpop forum meeting!
De allertrouwste Festileakers vind je natuurlijk op het forum. Dé plek waar het nieuws nog sneller verspreid wordt dan op onze site. Dit weekend vindt een ware
Festileaks forum meeting plaats tijdens Pinkpop. Ook wij zullen ons gezicht laten zien. Super leuk om te weten wie allemaal onderdeel is van de familie! Dus laat het ons onder het genot van een biertje weten; achter welke nickname schuilt jouw gezicht?
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Voor de die-hard’s is vrijdag en zaterdag ook een mini meeting om 16:30 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
Locatie is bij het
Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.
Geloof dat het wel te vinden gaat zijn, toch…
(
Hiernaast, ik start elke dag in de Brand-Bier tent. Ik ben zeker een half uur voor aanvang aanwezig elke dag, aan de linkerzijde van de ingang van de tent bij eerste paal of bij het doek. Kom gerust vertellen wat jij die dag gaat zien, of simpelweg gewoon gedag zeggen!!
Ik ben als volgt te herkennen, baardje in Lemmy-style, dit jaar een zwart Pinkpop hoedje editie 2016. Vrijdag een zwart (inmiddels vergrijsd) Iron Maiden-shirt, Zaterdag een Rammstein-shirt, Zondag John Lennon foto-tshirt )