Pinkpop 2016

Hier vind je een kaart met alle afsluitingen in Landgraaf. Voor wie dit handig vindt.

Ik stel mijn navigatie in op Doctor Calsstraat (station) zodat we via de 1-richting onze zware spullen voor ingang Camping-B kunnen droppen en dan bij Mondo Verde parkeren.

En hier vind je nog meer informatie over bereikbaarheid tijdens Pinkpop.

Even stomme vraag, ondanks dat het mijn 4e keer pinkpop word, zijn er koelelementen/ijsblokjes te koop op de camping? Volgens mij wel bij die benzinepomp richting camping B toch?

Even stomme vraag, ondanks dat het mijn 4e keer pinkpop word, zijn er koelelementen/ijsblokjes te koop op de camping? Volgens mij wel bij die benzinepomp richting camping B toch?

ja en in de camping winkels toch? maar de benzine pomp vorig jaar wel

Koffers zijn gepakt. Nog een paar uurtjes werken en dan vanuit Almelooo naar Roermond..Daar hapje eten en dan naar Kerkrade naar de Airbnb en dan morgen bandjes ophalen en chillen

Bandjes gewoon ophalen voor dat je het terrein opgaat, is het makkelijkste toch. Of fiets je daarvoor ff op en neer?

Join de Festileaks Pinkpop forum meeting!

De allertrouwste Festileakers vind je natuurlijk op het forum. Dé plek waar het nieuws nog sneller verspreid wordt dan op onze site. Dit weekend vindt een ware Festileaks forum meeting plaats tijdens Pinkpop. Ook wij zullen ons gezicht laten zien. Super leuk om te weten wie allemaal onderdeel is van de familie! Dus laat het ons onder het genot van een biertje weten; achter welke nickname schuilt jouw gezicht?
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Voor de die-hard's is vrijdag en zaterdag ook een mini meeting om 16:30 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje ;)
Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

Geloof dat het wel te vinden gaat zijn, toch...

( Hiernaast, ik start elke dag in de Brand-Bier tent. Ik ben zeker een half uur voor aanvang aanwezig elke dag, aan de linkerzijde van de ingang van de tent bij eerste paal of bij het doek. Kom gerust vertellen wat jij die dag gaat zien, of simpelweg gewoon gedag zeggen!!
Ik ben als volgt te herkennen, baardje in Lemmy-style, dit jaar een zwart Pinkpop hoedje editie 2016. Vrijdag een zwart (inmiddels vergrijsd) Iron Maiden-shirt, Zaterdag een Rammstein-shirt, Zondag John Lennon foto-tshirt
)

Bandjes gewoon ophalen voor dat je het terrein opgaat, is het makkelijkste toch. Of fiets je daarvoor ff op en neer?

Is zelfs verplicht, je moet in de dancehallen op camping a en b je bandjes ophalen voor je het terrein op kan

Dit ging over de -niet kampeerders- die kunnen de hele dag hun bandje gaan ophalen, dus om 9:00 sochtends of om 15:00 voordat je het terrein op gaat. Klopt natuurlijk wel dat je eerst het bandje moet halen voordat je het terrein uberhaupt op mag.

eloelo wrote:

Is zelfs verplicht, je moet in de dancehallen op camping a en b je bandjes ophalen voor je het terrein op kan

Niet kampeerders kunnen de bandjes op vrijdag (en wellicht ook zaterdag, daar twijfel ik over) gewoon ophalen in een tijdelijke "bandjes-tent" (geen woordgrapje) voor de festivalingang (Hofstraat).

Zo, nu het bijna zo ver is, wat is jullie spoorboekje? Zien we elkaar misschien nog ergens!

Join de Festileaks Pinkpop forum meeting!

De allertrouwste Festileakers vind je natuurlijk op het forum. Dé plek waar het nieuws nog sneller verspreid wordt dan op onze site. Dit weekend vindt een ware Festileaks forum meeting plaats tijdens Pinkpop. Ook wij zullen ons gezicht laten zien. Super leuk om te weten wie allemaal onderdeel is van de familie! Dus laat het ons onder het genot van een biertje weten; achter welke nickname schuilt jouw gezicht?
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Voor de die-hard’s is vrijdag en zaterdag ook een mini meeting om 16:30 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
1f609.png

Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

Geloof dat het wel te vinden gaat zijn, toch…

( Hiernaast, ik start elke dag in de Brand-Bier tent. Ik ben zeker een half uur voor aanvang aanwezig elke dag, aan de linkerzijde van de ingang van de tent bij eerste paal of bij het doek. Kom gerust vertellen wat jij die dag gaat zien, of simpelweg gewoon gedag zeggen!!
Ik ben als volgt te herkennen, baardje in Lemmy-style, dit jaar een zwart Pinkpop hoedje editie 2016. Vrijdag een zwart (inmiddels vergrijsd) Iron Maiden-shirt, Zaterdag een Rammstein-shirt, Zondag John Lennon foto-tshirt
)

Alleen op zondag Dennis? Ik heb helaas geen vrij kunnen regelen, dus zal er nu waarschijnlijk op zaterdag bij zijn.

Vrijdag: The Struts, One OK Rock, Major Lazer en RHCP. De rest zie ik dan wel samen met de groep.

Zaterdag: Ghost / Nothing but Thieves (Clash!) En Noisia. De rest hobbel ik wat op en neer en ga ik met de rest van de groep mee, veel Pilsen en speciale Brand biertjes tikken.

Zondag: All Time Low, BMTH, Lionel, Skunk Anansie en die Beatle ;) Ook hier weer kijken wat de groep nog wil zien, biertjes kiepen en waarschijnlijk een paar keer de poncho aan en uit doen..

Users who are viewing this thread