Pinkpop 2016

Hoezo fiets je 2x ? Je kan ook gewoon als je naar het terrein gaat je bandje halen, hoef je maar 1x te fietsen!

Hahahaha..

Nee dat bedoel ik ook. Fiets ook maar 1 keer

bcmrmaybe wrote:
Net wakker in Kerkrade. Zo even naar de Lidl dan ontbijten en bandjes ophalen

Heb er zin in!

Hoezo fiets je 2x ? Je kan ook gewoon als je naar het terrein gaat je bandje halen, hoef je maar 1x te fietsen!
Doe ik ook niet 2X op en neer.
Eerst thuis wat poetsen. Wat kleuren en knutselen met mijn dochtertje. Wachten tot mijn vrouwtje thuis komt, na 1300 die kant op fietsen. Bandje om en naar binnen, kan niet wachten... Trapje af, gras oversteken, bonnen halen en dan dat eerste pilsje... mmmmmm...

Reminder!
Festileaks Meeting vrijdag en zaterdag, mini meeting om 16:30 uur.
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
1f609.png

Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

DennisvdBr wrote:
Reminder!
Festileaks Meeting vrijdag en zaterdag, mini meeting om 16:30 uur.
Zondag Festileaks Pinkpop meeting! 16:00 uur.
Noteer het vast in je spoorboekje
1f609.png

Locatie is bij het Brand Bier Speciale Bieren terras, halverwege tussen toilet en kraampjes op randje asfalt met gras, Duidelijk vindbaar en overzichtelijk.

Vandaag en zondag aanwezig. Gooi bier en gezelligheid op een gloeilamp.

Veel plezier aan de mensen die een heel weekend gaan. Ik ben zondag van de partij, ga natuurlijk ook proberen bij de meeting langs te komen!

Eerste rondje terrein zit er op, eerste 2 pils zijn genuttigd. Brutus al tegengekomen.
Idd tribune's bij 3fm stage, maar tussen de kraampjes op afstand.
Nu ook grote bekers Brand voor 2 bonnen.

Zeg luitjes, veel plezier op Pinkpop! Ik ben er niet want André Pronk komt optreden in mijn dorp (Heinkenszand)!

Pinkpop tot nu toe prima

Bastille en gary clark dikke voldoende

En toen kwam years And years

?? plaatsvervangende schaamte zo vals heb ik in 7 jaar festivals nog nooit gehoord

Het was zo vals dat ik de behoefte heb gelijk te reageren

Veel plezier allemaal! Hoewel de lineup de laatste twee jaar niet meer in mijn muziekstraatje past, blijft Pinkpop toch mijn eerste festival waar ik altijd warme herinneringen aan zal hebben. Dus ik wens iedereen heel veel plezier toe ;).

Iedereen heel veel plezier.!!

Dhr vd Brande met baard en iron maiden shirt gespot bij de staat op cultura tv..! ?

Als iemand een gele rookbom heeft opgemerkt bij Major Lazer.. Daar stonden wij.

En toen kwam years And years
1f611.png
1f648.png
plaatsvervangende schaamte zo vals heb ik in 7 jaar festivals nog nooit gehoord
Het was zo vals dat ik de behoefte heb gelijk te reageren
[video]https://www.youtube.com/watch?v=tuT6SZ4EOfE[/video]
Deze stond gelijk online, kun je z'n gezang nog is herbeleven :roll:

Aan de mensen die vandaag of gewoon heel het weekend gaan, veel plezier ! :)

Hoogtepunten dag 1: The Struts (geweldig), Major Lazer (lekker voetjes van de vloer, pompen) en RHCP (Kiedis had een goeie dag!)
One OK Rock was wel OK, doen hun naam eer aan..
Years & Years was tenenkrommend slecht, bah wat een bak ellende..

Nu dag 2, wat meer relaxen in t gras.

Lowlands gaat ook al niet door en nu dus geen Pinkpop. Papa schijnt serieuze stemproblemen te hebben.

Geen Ghost. Das dan wel jammer. Maar ik hoef ik in ieder geval niet mijn plekkie (gelijk achter de voorste vakken) op te geven om Rammstein te zien.

En ik moet zeggen dat RHCP erg goed vond (op een paar kleine fuck ups na)

En de verrassing van de dag vond ik toch James Bay. Vond het echt 100% meevallen. Leuke show, lekkere rocknummers

Users who are viewing this thread