Pinkpop 2016

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.521
Juichen? Nope.

Hey Jude, gezongen in 2015: https://www.youtube.com/watch?v=N3JkSzesJzI.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Voor sommige mensen is het glas half vol.

Sommige mensen moet je gewoon negeren/verzuipen??

simple-smile.png

Is wel beetje rigoureus of niet?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Als iedereen het met elkaar eens is? Nah.

Denk dat ik de boeking van Mc Cartney beter had gevonden als hij de zaterdag had afgesloten.


Dat hoort erbij, discussies. maar ik heb het meer over trollen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
499
66
Dennis: Het opvallende van dat Paul mc al maanden rond was is dat Pearl Jam dus ook al lang uit beeld was.......??
Of helemaal niet in beeld is geweest.....??
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Dennis: Het opvallende van dat Paul mc al maanden rond was is dat Pearl Jam dus ook al lang uit beeld was…….??
Of helemaal niet in beeld is geweest…..??

Pearl Jam zou ergens midden november al beslist hebben om niet meer naar Europa te komen. Kan dus allemaal wel kloppen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Dennis: Het opvallende van dat Paul mc al maanden rond was is dat Pearl Jam dus ook al lang uit beeld was…….??
Of helemaal niet in beeld is geweest…..??
Nou, dat zit dus net even anders blijkbaar.
Schijnt dus dat Pearl Jam zo goed als vast lag hoor, voor meerdere Europese festivals.
Je kan ze nu aanwijzen waar bijvoorbeeld Radiohead inpast en op PP en RW is het Paul McCartney.
Dat enkele maanden zal eind november of begin december zijn.
Daarbij was er al de paniek dat Foo Fighters definief besluit namen niet te komen in september.
(Het affiche was in principe RHCP - FF - PJ naar mij idee dan)
Tenminste dit is wat ik overal uitgehaald heb, maar ik kan er ook totaal naast zitten hé...
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Foo Fighters hebben waarschijnlijk te snel geroepen dat ze de shows gingen inhalen. Daar zijn waarschijnlijk nooit concrete afspraken voor geweest. Beschikbaarheid van crew is hierbij één van de oorzaken las ik op een Foo Fighters forum. Deel van de Foo Fighters crew inclusief de tourmanager werken ook voor Blink-182 (Die pas één show in juni hebben aangekondigd..) en Tenacious D komend festivalseizoen. Waarschijnlijk stond dit al vast voordat Grohl z'n been brak.

Pearl Jam heeft voor Europa inderdaad vastgestaan, dat blijkt ook wel uit die site die business seats aanbieder (tuned-hospitality.nl) die te vroeg linkte naar een niet (meer) bestaand event in de Ziggo Dome. Maar of ze dan ook Pinkpop zouden staan?

Wie weet maken we het ooit nog mee, Pearl Jam, Foo Fighters (&Coldplay/U2) op een editie van Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Nou, dat zit dus net even anders blijkbaar.
Schijnt dus dat Pearl Jam zo goed als vast lag hoor, voor meerdere Europese festivals.
Je kan ze nu aanwijzen waar bijvoorbeeld Radiohead inpast en op PP en RW is het Paul McCartney.
Dat enkele maanden zal eind november of begin december zijn.
Daarbij was er al de paniek dat Foo Fighters definief besluit namen niet te komen in september.
(Het affiche was in principe RHCP – FF – PJ naar mij idee dan)
Tenminste dit is wat ik overal uitgehaald heb, maar ik kan er ook totaal naast zitten hé…

nou kijk dat is dus een leuke vraag voor ome Jan morgen :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Juichen? Nope.

Hey Jude, gezongen in 2015: https://www.youtube.com/watch?v=N3JkSzesJzI.

Tja, ik ben laatst naar Kiss geweest. Dan valt dit best mee. Overigens met de telefoon opgenomen, denk ik. Dus dat vervormt ook nog eens (dat hoor je ook aan de instrumenten). En inderdaad, zijn stem gaat al even mee. Dat hoor je. Zeker als er wat emotie in de zang zit of in de wat stevigere/snellere nummers.
Maar je ziet en hoort het publiek ook uit zijn dak gaan en fanatiek meezingen.


Edit: Hier overigens een betere kwaliteit opname van hetzelfde nummer en optreden. https://m.youtube.com/watch?v=M86Xg4zzDTs
Hij krijgt het publiek toch behoorlijk mee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Timmetje wrote:
Juichen? Nope.

Hey Jude, gezongen in 2015: https://www.youtube.com/watch?v=N3JkSzesJzI.


Tja, ik ben laatst naar Kiss geweest. Dan valt dit best mee. Overigens met de telefoon opgenomen, denk ik. Dus dat vervormt ook nog eens (dat hoor je ook aan de instrumenten). En inderdaad, zijn stem gaat al even mee. Dat hoor je. Zeker als er wat emotie in de zang zit of in de wat stevigere/snellere nummers.
Maar je ziet en hoort het publiek ook uit zijn dak gaan en fanatiek meezingen.

Ik denk dat Timmetje het gewoon fijn vind om herhaaldelijk te melden dat hij Paul McCartney helemaal niet vindt, net zoals ik herhaaldelijk probeer duidelijk te maken hoe fantastisch Sir Macca is.
Ach, ieder zijn mening hé.
We hadden hier al vaker discussies en meningsverschillen. Gelukkig maar.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Ik denk dat Timmetje het gewoon fijn vind om herhaaldelijk te melden dat hij Paul McCartney helemaal niet vindt, net zoals ik herhaaldelijk probeer duidelijk te maken hoe fantastisch Sir Macca is.
Ach, ieder zijn mening hé.
We hadden hier al vaker discussies en meningsverschillen. Gelukkig maar.

En ik dacht dat we objectiviteit hoog in het vaandel hadden hier @dennisvdbr :)
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
De komst van sir macca is geweldig en de staat is vet.

Ik beb benieuwd naar morgen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken