Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
De Staat morgen en dus ook Pinkpop!! Zojuist bevestigd 3fm!

Lag in de lijn der verwachtingen.....toffe band voor op Pinkpop
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Dennis was me net voor... :mrgreen: maar wat ben ik hier blij mee! Eind januari nog live gezien in Leiden, enorm goeie show (en goeie band)
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Rolo wrote:
KK wrote:
Ben zelf woonachtig in Limburg en wil m’n kaartje bij t VVV kantoor halen. Hoelaat zou ik ’s morgens in de rij moeten gaan staan?

Heb hier totaal geen idee van eerlijk gezegd.


Twee jaar geleden stond ik om 3:00 in Gulpen (bewuste gok op een kleine VVV) en was vlak na mij uitverkocht. Vorig jaar was ik er om 7:30 uur en waren de weekendkaarten drie personen na mij uitverkocht.
Heb al gehoord dat komende vrijdag er om 19 uur bij VVV Landgraaf zitten en Satisfaction in Heerlen. En precies zoals Dennis zegt als er 1 schaap over de dam is…


Wilde dit jaar ook naar Gulpen gaan, om precies die reden. Zat aan ong 6.00uur/half 6.30 te denken, goeie tijd denk je?

Gulpen was vorig jaar aanzienlijk drukker, doordat daar in 2014 kortere rijen stonden. Is altijd moeilijk inschatten, maar die tijd zou wel moeten lukken.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Gisteravond kreeg ik van iemand een afbeelding van een website die tickets doorverkoopt toegestuurd.
Hier stond Queen + Adam Lambert op vermeld.
Nu geloof ik deze sites nooit zo snel.
Kan me nog herinneren dat we dit hier ook ooit besproken en afgestreept hebben. Als ik naar hun tour kijk spelen ze op 9 juni in Zweden en 12 juni in UK. En spelen nooit twee dagen achter elkaar.
Dus inderdaad niet serieus nemen toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Mooi dit, ik wist wel dat Macca via De onzichtbare Mr Pinkpop (Leon Ramakers) was gekomen, zijn uitspraken zijn onbetaalbaar en ik onderstreep en ondersteun ze bij deze (maar dat hadden jullie wel gedacht denk ik)...
http://www.1limburg.nl/komst-paul-mccartney-was-al-maanden-zeker
Het verlossende woord klonk maandag, maar de komst van Paul McCartney naar Pinkpop was eigenlijk al enkele maanden rond.
Dat zegt Mojo-boeker Leon Ramakers uit Geulle.
Kerstmis
Hij haalde McCartney naar Landgraaf. De boeker laat tegenover de Limburgse kranten weten dat al voor Kerstmis in kleine kring bekend was dat McCartney naar het festival zou komen. Sterker nog, de ex-Beatle heeft al voor de feestdagen een groot deel van zijn gage gekregen.
Beyoncé
Hoewel McCartney de nummer één was voor Ramakers, wil dat niet zeggen dat hij voor de komende jaren geen uitdagingen meer ziet. "Madonna, Prince, Beyoncé.Waarom niet?" En wat de klachten betreft over de op leeftijd zijnde muzikant betreft. "Ach, dat ben ik wel gewend. Nederland is een land van zuurpruimen. En ik weet zeker dat we heel veel mensen een groot plezier doen met McCartney."
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Gisteravond kreeg ik van iemand een afbeelding van een website die tickets doorverkoopt toegestuurd.
Hier stond Queen + Adam Lambert op vermeld.
Nu geloof ik deze sites nooit zo snel.
Kan me nog herinneren dat we dit hier ook ooit besproken en afgestreept hebben. Als ik naar hun tour kijk spelen ze op 9 juni in Zweden en 12 juni in UK. En spelen nooit twee dagen achter elkaar.
Dus inderdaad niet serieus nemen toch?

Lijkt me heel erg sterk.....die gaan echt niet subben. Plus die kosten net zoveel als een headliner.

Mochten ze er staan dan juich ik dit toe.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Gisteravond kreeg ik van iemand een afbeelding van een website die tickets doorverkoopt toegestuurd.
Hier stond Queen + Adam Lambert op vermeld.
Nu geloof ik deze sites nooit zo snel.
Kan me nog herinneren dat we dit hier ook ooit besproken en afgestreept hebben. Als ik naar hun tour kijk spelen ze op 9 juni in Zweden en 12 juni in UK. En spelen nooit twee dagen achter elkaar.
Dus inderdaad niet serieus nemen toch?

Lijkt me heel erg sterk…..die gaan echt niet subben. Plus die kosten net zoveel als een headliner.

Mochten ze er staan dan juich ik dit toe.
Past alleen nog op 10 of 11 juni, tussen June 9th - Sweden Rock Festival en June 12th - The Isle Of Wight Festival.
Maar ik zie ze niet als sub komen, echt niet. Queen is géén sub!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Vind het echt slecht inschatten dit jaar hoe snel het zal gaan met de voorverkoop.

Ik denk zelf dat het er om zal spannen of de dagkaarten voor zaterdag of zondag sneller weg zullen zijn.

Ik denk dat ik tegen een uur of 6 wel bij de voorverkoop sta. Ik verwacht niet zoiets als in 2014 maar dat het rap zal gaan daar ben ik van overtuigd. (Alhoewel ik vorig jaar dacht dat dat nooit zou uitverkopen)

Dus wat dat betreft......

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
hoelaat is morgen de bekendmaking van de line up?
en is die ergens live te volgen?
Tussen 12 en 14 uur morgen, zal wel na 13uur zijn gok ik.
Festileaks zal LIVE verslag doen van de persconferentie, je kan hiervoor best onze site en sociale media in de gaten houden.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
hoelaat is morgen de bekendmaking van de line up?
en is die ergens live te volgen?
Tussen 12 en 14 uur. Zal zo rond 13 uur programma bekend worden. Volgens mij zijn beelden via 1limburg.nl te volgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Of je kunt er live bij zijn *wink wink nudge nudge*
Wie staat open voor ofwel vind het leuk, een mini-meeting morgen c.q. in een groep juichen bij de bekendmaking van Paul...?
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Mag je morgen ook als niet pers zijnde een camera meenemen? Uiteraard 1 waarbij de lens niet los van gedraaid kan worden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
@dennisvdbr wij staan meestal op de verhoging rechts in Paradiso waar vorig jaar die Zitzakken lagen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
bcmrmaybe wrote:
Of je kunt er live bij zijn *wink wink nudge nudge*


Say no more! Ik kan geen vrij krijgen helaas, maar ik houd het lijntje met Festileaks wel open
simple-smile.png
Met griep in bed. Dus dat live er bij zijn zal hem niet worden :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken