DennisvdBr wrote:
Daantje wrote:
Precies let it go.
Maar juichen jullie allemaal ook met jan mee als het Paul mc wordt??
Prima headliner hoor, maar zon juich opmerking is omdat der jan dat zelf geweldig vind.
In mijn ogen zeg je toch alleen zoiets als het U2, eindelijk PJ of de FOO toch het gemiste optreden goedmaken.
( en voorheen Rolling Stones )
Vind het echt tijd worden dat jan wat meer naar de achtergrond gaat in de pers, en lekker gaat genieten van zijn pinkpop en lekker het slot interview doet met 3voor12.
Ik juich wel zeker. Zo’n icoon in de muziek en èèn van de meest belangrijke en toonaangevende Pop Singer/Songwriters in muziek history. Gegarandeerd een fantastische setlist, de band is btw ook subliem. Veel te laat in 46 jaar Pinkpop geschiedenis. Als het dan nu lukt. Is dat voor mij een rede om te juichen.
Ik heb alleen een beetje schrik dat hij wat te oud is geworden om een fantastisch optreden te geven. De man zal 74 (!) zijn. Ik heb enkele recente concerten bekeken en daaruit lijkt zijn stem volledig weg te zijn. Doet me denken aan die keer dat ik Deep Purple zag en enorm teleurgesteld was in de zanger, wiens stem compleet weg was door de leeftijd. We zien wel… misschien worden we nog positief verrast door iets wat we niet zagen aankomen.
McCartney is een waardeloze afsluiter. Niet meer van deze tijd, slecht van stem, te oud, niet vernieuwend en over the Hill.
Zijn typisch de hondstrouwe en kritiekoloze pinkpopgangers met oogkleppen op die zo'n naam goedpraten, maar als je als festival serieus mee wil blijven doen, moet je met meer komen.
Ik lach me dood als toch Bruce de boel komt afsluiten, zondag 12-6 arriveren ze al in NL. Er zijn nog geen concerten in België en/of Duitsland aangekondigd dus die verkoopt ook wel snel uit ondanks het Malieveld.