Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Jezus man...
Met die 195 euro was de 3 jaar OOR actie voor 200 euro echt zeker geen domme zet.
Ik ben echt totaal hyped op dat moment...
Had er vertouwen in dat het Macca ging worden, na de afketsing van PJ.
Dat het nu officieel is vind ik echt FANTASTISCH!!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Mooie laatste naam! Laat het dagprogramma ook goed zijn en dan krijgen we een mooie pinkpop zoals in 2014 :D!

Ben bang voor gekte op kaartjes.. Maar gelukkig heb ik altijd geluk met PP tickets ^^
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik ook, hopelijk dit jaar ook weer geluk. Gewoon via internet, met veel man + veel laptops = succes 2 jaar achtereen.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ben ook benieuwd naar het dagprogramma. Interesse in de vrijdag (RHCP), maar na vorig jaar (Foo Fighters) koop ik nooit meer een ticket als er maar één artiest komt die ik echt wil zien.

Pinkpop, of toch een dag naar Rock im Park (Wanneer die net als vorig jaar met dagkaarten gaan komen...).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik ook, hopelijk dit jaar ook weer geluk. Gewoon via internet, met veel man + veel laptops = succes 2 jaar achtereen.
let op eloelo, max 4 kaarten per persoon dit jaar! Dat zijn er weer 2 minder dacht ik.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Ik ook, hopelijk dit jaar ook weer geluk. Gewoon via internet, met veel man + veel laptops = succes 2 jaar achtereen.

inderdaad dit was ook mijn mening want dit is niet fijn voor vriendengroepen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Klopt 4 kaarten per persoon is minder. Maar als je met 10 man achter laptops gaat zitten en je hebt 8 in totaal nodig, hoeven er maar 2vd10 door t systeem te komen. Best realistisch (meestal)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Paul ook op Werchter, misschien niet het meest handige voor Pinkpop, maar ik ben daar ook vreselijk blij om. Zo kopen de mensen die geen pinkpop-dagkaart kunnen krijgen niet alleen voor hem een weekendkaarten. Waardoor ik weer meer kans heb.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Paul ook op Werchter, misschien niet het meest handige voor Pinkpop, maar ik ben daar ook vreselijk blij om. Zo kopen de mensen die geen pinkpop-dagkaart kunnen krijgen niet alleen voor hem een weekendkaarten. Waardoor ik weer meer kans heb.
Juist!! Dit kan een ommekeer worden in de vvk-hype (hoop ik).
Daarbij is Werchter al in verkoop hé, ook al de donderdagtickets. Dus wie niet kan wachten tot zaterdag en twijfelt tussen Pinkpop of Rock Werchter kan nu zijn keuze al vastleggen!!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Blij dat die op Werchter staat! Zal vast veel schelen! Erg tof, t zal me de reet roesten als ze alle headliners delen, zolang de line up goed is hoor je me never nooit mekkeren:)
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Hoi, Ik ben nieuw op dit forum, maar volg het al wel twee jaar. Leuk. Alleen snap ik dit jaar niet dat de weekendganger word benadeeld ten op zichte van de dagjesmensen. De prijs van een dagkaart blijft hetzelfde dan 2015 , maar de weekendkaarten gaan 15 euro omhoog. Gek?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoi, Ik ben nieuw op dit forum, maar volg het al wel twee jaar. Leuk. Alleen snap ik dit jaar niet dat de weekendganger word benadeeld ten op zichte van de dagjesmensen. De prijs van een dagkaart blijft hetzelfde dan 2015 , maar de weekendkaarten gaan 15 euro omhoog. Gek?
welkom.

Is ook een belachelijke verhoging ja.
Dat is een verdubbeling tov 10 jaar geleden.
Toch had ik met een prijsstijging rekening gehouden, ja met 5 euro (gehoopt van niet btw).
Maar van 180 (inclusief 5 euro servicekosten) naar 195 (inclusief 5 euro service kosten, is wel een enorm verschil.
Dan ook nog eens 4 kaarten per persoon.
Is dit een manier om de illegale verkoop aan te gaan, dacht ik even.
Maar dat zal niet, ik denk dat het programma dusdanig kosten mee brengt dat deze verhoging gedaan is.
Hoop toch dat ze volgend jaar echt niet over de 200 grens gaan stappen, dat zal echt belachelijk zijn.
Hoop meer op een Early Bird vvk en geen stijging volgend jaar!!
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Jezus man…
Met die 195 euro was de 3 jaar OOR actie voor 200 euro echt zeker geen domme zet.
Ik ben echt totaal hyped op dat moment…
Had er vertouwen in dat het Macca ging worden, na de afketsing van PJ.
Dat het nu officieel is vind ik echt FANTASTISCH!!

Bij het abonnement van oor krijg je toch alleen dagtickets voor één van de drie dagen?
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Die 4 tickets per persoon was vorig jaar ook al. Maar dat de weekendmensen alleen de dupe zijn van een prijsverhoging vind ik vreemd. Deze mensen zouden meer profijt moeten hebben dan dagjesmensen.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
eloelo wrote:
Ik ook, hopelijk dit jaar ook weer geluk. Gewoon via internet, met veel man + veel laptops = succes 2 jaar achtereen.


let op eloelo, max 4 kaarten per persoon dit jaar! Dat zijn er weer 2 minder dacht ik.

Vorig jaar konden er ook maar vier kaarten per pp of account worden gekocht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
Jezus man…
Met die 195 euro was de 3 jaar OOR actie voor 200 euro echt zeker geen domme zet.
Ik ben echt totaal hyped op dat moment…
Had er vertouwen in dat het Macca ging worden, na de afketsing van PJ.
Dat het nu officieel is vind ik echt FANTASTISCH!!


Bij het abonnement van oor krijg je toch alleen dagtickets voor één van de drie dagen?

Klopt maar vorige week woensdag middag was het kortstondig mogelijk om een 3 jaar abonnement te nemen met als welkomstgeschenk 1 combiticket Pinkpop voor 199 euro (ex verzendkosten ticket).
Er was een beperkte oplage, tegen de avond waren ze allemaal al weg. Ik denk dat ze maar circa 100 hadden.
Het is nu idd alleen nog dagticket bij 2 jaar abonnement.
Nadat Kereltje het poste ben ik er meteen voor gegaan, zonder twijfel.
Had niet later moeten gaan, want nog geen 10 minuten na mijn inschrijving was de actie al voorbij.
Heel kortstondig dus..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Nou, kunnen we mooi op zondag een paar uur eerder met de trein naar huis, want McCartney is al jaren live niet meer wat het geweest is. Plus daarbij de prijsverhoging.... bah.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
START VOORVERKOOP 47STE PINKPOP EDITIE:
Zaterdag 20 februari 2016 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, alle Primera winkels en de bekende Limburgse voorverkoopadressen.
OFFICIËLE TICKETPRIJZEN:
Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): € 195 (inclusief € 5 servicekosten)
Dagkaart: € 95 (inclusief € 5 servicekosten)
FYSIEKE VOORVERKOOPADRESSEN
Buro PinkpopMauritslaan 25, 6161 HP Geleen
Sounds Record Shop Parade 66, 5911 CE Venlo
Satisfaction Record Shop Oranje Nassaustraat 73, 6411 LE Heerlen
Music Machine Paardestraat 11, 6131 HA Sittard
VVV Servicepunt Landgraaf in Reisburo Van der Biesen, Raadhuisplein 12, 6371 LA Landgraaf
VVV Gulpen Dorpsstraat 27, 6271 BK Gulpen
VVV Heerlen Bongerd 19, 6411 JL Heerlen
VVV Sittard Kritzraedthuis, Rosmolenstraat 2, 6131 HX Sittard
VVV Valkenburg Dorrenplein 5, 6301 DV Valkenburg aan de geul
VVV Maastricht Kleine Staat 1, 6211 ED Maastricht
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik gooi dit balletje nog maar een keer op.

Ik en mijn vrouw hebben allebei kaarten voor de perspresentatie. Dus als er nog iemand met aanhang mee wil doe me ff een PM want..........

Je ziet dus Giel echt live! Yeey Jippie ?

Je kunt vragen aan ome Jan stellen! Zo van WTF geen PJ dit jaar. Moest 1 van de kinderen zijn kantklosdiploma halen?

Live muziek......altijd leuk

Plus je hebt info als eerste.

En je kunt daarn nog een dagje Amsterdam in.....cultureel ontdekken laten we maar zeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken