OVERIGE FESTIVALS 2018

Als alle puzzelstukjes juist zitten komt Bonnaroo vandaag met: Eminem – The Killers – Muse – Arctic Monkeys als headliners..
1f642.svg
Eminem, The Killers, Jack White, Arcade Fire dat denk ik voor Bonnaroo...
Muse en AM denk ik niet.
Muse fyi begin juni RaR/RiP hé, zijn dan dus terug in Europa.
AM zal denk ik naar FireFly afreizen.

Yannick wrote:
Als alle puzzelstukjes juist zitten komt Bonnaroo vandaag met: Eminem – The Killers – Muse – Arctic Monkeys als headliners..
1f642.svg

Eminem, The Killers, Jack White, Arcade Fire dat denk ik voor Bonnaroo…
Muse en AM denk ik niet.
Muse fyi begin juni RaR/RiP hé, zijn dan dus terug in Europa.
AM zal denk ik naar FireFly afreizen.
Maar die steken ook niet voor één show de plas over... en heeft Arcade Fire al andere data in de VS staan eigenlijk?

opvallend, MUSE komt even terug naar Europa voor RaR/RiP tijdens een VS tour.
Eminem is wel een grote jongen in VS momenteel, hip hop is hot nu.

Eminem is wel een grote jongen in VS momenteel, hip hop is hot nu.
Nah, is zowat de Chance The Rapper van 2018 aan het worden aka zal op zowat elk festival in NA staan.. Waarom? Geen idee, Revival was een klucht.

Die 2 Bon Iver sets tho, vrij gemakkelijk een van de betere line ups in de VS imo.

Dan zal FireFly wel met de Arctic Monkeys aankondiging mee komen, of de eerste zijn misschien?

zal op zowat elk festival in NA staan.. Waarom? Geen idee, Revival was een klucht.
ik denk dat dat voor VS een ander verhaal is als voor Europa anno 2018.
Maar als hij in de buurt is in augustus zie ik PkP of LL wel een gok nemen, al verwacht ik Eminem niet echt op hoge spots in EU hoor...
Alhoewel, Reading/Leeds of V-festival, zie ik Eminem best hoog zetten.

Eminem zijn hoogtepunt is toch echt wel behoorlijk wat jaren geleden. Dat laatste album was inderdaad een farce. Al-right en Trump bashen. Dat boeit niemand meer.
Hij moet eens echt weer een goede plaat maken zoals de Slim Shady EP/Marshall Mathers EP.
Hiphop is groot aan de overkant. Het zal hier nooit groter dan dance/indie/rock/metal worden.

Eminem zijn hoogtepunt is toch echt wel behoorlijk wat jaren geleden. Dat laatste album was inderdaad een farce. Al-right en Trump bashen. Dat boeit niemand meer.
Hiphop is groot aan de overkant. Het zal hier nooit groter dan dance/indie/rock/metal worden.

Gedurfde uitspraak! Waarom zou het niet kunnen over vliegen? Het is in ieder geval goed bezig, als je rond je kijkt/luistert.

Maar geen enkel van die genres zal ooit verdwijnen natuurlijk.

bcmrmaybe wrote:

Gedurfde uitspraak! Waarom zou het niet kunnen over vliegen? Het is in ieder geval goed bezig, als je rond je kijkt/luistert.

Maar geen enkel van die genres zal ooit verdwijnen natuurlijk.

Ik denk dat het genre hiphop ook in Nederland of Europa onder nieuwe generaties wel degelijk even groot, zo niet groter kan worden als de door jou genoemde genres. Waarom zou dat niet kunnen?

Hij moet eens echt weer een goede plaat maken zoals de Slim Shady EP/Marshall Mathers EP.
Hip Hop is al groter dan indie/rock/metal en zelfs ook dance denk ik. De jeugd luistert amper nergens anders naar.

Wat betreft Eminem, ja natuurlijk is die man al lang over zijn piek heen. Maar ik heb zijn oude albums zo vaak geluisterd dat ik hem toch nog ooit live wil zien. Mijn eerste "concert" was ook van Eminem in de Amsterdam ArenA (met D-12, 50 Cent feat. G-Unit, Cypress Hill en Xzibit op het affiche) en heb daar enorm goede herinneringen aan. Mochten ze een NL show doen dan ben ik er zeker bij, en dan kan ik die oude tracks nog van A t/m Z meerappen.

Hip Hop is al groter dan indie/rock/metal en zelfs ook dance denk ik. De jeugd luistert amper nergens anders naar.

Dit is toch gewoon een feit? Woo-Hah spat uit zijn voegen en de Spotify streams liegen er niet om. Op de landelijke radio worden de grote internationale artiesten nog niet breed gedragen maar die gaan gewoon volgen als het jonge volk van nu wat ouder wordt. Ik snap ook echt niet dat 3FM namen zoals Kendrick toch aardig langs laat komen en eigenlijk niet verder durft te gaan dan dat.

Ook denk ik dat het meehelpt dat deze jongere fans dus minder geld hebben voor concerten en festivals. Het zijn niet de mensen die zoveel optredens bezoeken als wij maar het leeft zeker. Ik zie ook grote hoeveelheden rappers middelgrote zalen zoals de Melkweg met gemak uitverkopen.

edit @dennisvdbr je was me voor haha..

* Kendrick tourt juni.. Ook in Europa?
* Wéér Eminem..

Lekkere diversiteit als je het mij vraagt. Een van de eerste Rae Sremms datums van 2018 :)

Users who are viewing this thread