OVERIGE FESTIVALS 2018

Jezus, Ride, Slowdive, Interpol én The Twiligt Sad als voorprogramma. Dat is wel heel erg mooi.

Edit: en dan vergat ik de Editors nog. Erg sterk hoor.

https://consequenceofsound.net/2017/12/festival-of-the-year-day-for-night-offers-once-in-a-lifetime-experiences-down-in-texas

Dit is natuurlijk nog van dit jaar maar, hoe vet zou 't zijn moesten ze zo'n concept naar hier brengen? Je hebt natuurlijk al je LGW of Rewire maar die combineren dat niet echt met (visuele) moderne kunst + het feit dat 't zo iets industrieels heeft doordat de concerten ofwel buiten ofwel binnen in soort van loodsen/oude fabrieksgebouwen plaatsvind, heeft wel iets vind ik.

http://sonicacts.com/portal/about

Deze is denk ik wel eentje voor je om in de gaten te houden. Gaat ook altijd gepaard met een Progress Bar clubnacht. Tussen de eerste namen zitten o.a. Moor Mother, DJ Lycox, DJ Haram, Swan Meat en Violence. Heel veel onbekende/cutting edge acts/participanten.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, The gaslight Anthem gaat weer touren!! Dit is de verrassing van de dag voor mij. Wat zou ik die graag op RW zien dit jaar. En Jack White ook graag :)

Anotha one, afgezien van Eminem lijkt deze wat beter te zijn dan de doorsnee Amerikaanse line up tot nu toe lol..
Geen idee wat het is maar Eminem geeft imo ipv de line up een stukje extra glans net het omgekeerde voor mij, zeker na dat flop album
We zien ook voor het eerst een datum voor Paramore :)

Anotha one, afgezien van Eminem lijkt deze wat beter te zijn dan de doorsnee Amerikaanse line up tot nu toe lol..
Geen idee wat het is maar Eminem geeft imo ipv de line up een stukje extra glans net het omgekeerde voor mij, zeker na dat flop album
We zien ook voor het eerst een datum voor Paramore
1f642.svg

Raar om Jack White hoger te zien dan pakweg een QOTSA en The National

Met St. Vincent, Portugal the Man, Fleet Foxes, Manchester Orchestra, Julien Baker, Pond, Thundercat, the Decemberists en Perfume Genius toch genoeg namen die door kunnen komen naar DtrH of BKS.

Beste Amerikaanse festival tot nu toe. Vorig jaar hadden ze ook al Tool soort van exclusief.

Beste Amerikaanse festival tot nu toe. Vorig jaar hadden ze ook al Tool soort van exclusief.
persoonlijk vind ik het affiche van Rock on the Range meer aantrekkelijk

EddieVerder wrote:

persoonlijk vind ik het affiche van Rock on the Range meer aantrekkelijk

Ja die hebben ook een ijzersterke line-up. Maar Boston Calling gaat iets meer in breedte wat betreft genres.

In wat voor formatie tourt Stone Temple Pilots nu Scott Weiland en Chester niet meer in leven zijn als ik vragen mag?

EDIT: Gevonden: het is Jeff Gutt als zanger

Dinsdag zal Bonnaroo de lineup brengen, zitten in het BKS-weekend.
Binnenkort zal snel FireFly volgen, zitten in het Pinkpop-weekend.

Geruchten Bonnaroo via Inforoo :
Rumored/Potential Headliners
Eminem - /u/Jesus4Jews
The Killers - 2018 tour, no TN dates , Bonnarooster Tweet
Jack White - new album & tour TBA
Arcade Fire - Inforoo FB rumor
Jay-Z - new album & LN contract
Fleetwood Mac - plans to tour 2018

"Confirmed"
ARIZONA - Various confirmations
Moon Taxi - Video Q&A
Space Jesus - Source - Reddit user via Space Jesus merch guy
Strand of Oaks - Source - Reddit user

Roo Clues
Clue 1 - Pigeons Playing Ping Pong
Clue 2 - CYN
Clue 3 - CHIC ft. Nile Rodgers
Clue 4 - Japanese Breakfast
Clue 5 - Jungle
Clue 6 - Denzel Curry
Clue 7 - Big Wild

Geruchten FireFly via Reddit :
Rumored
Arctic Monkeys /u/FFLeaked - take with grain of salt for now
Eminem 2018 tour, /u/FFLeaked, also playing Coachella, Boston Calling and GovBall
Julien Baker /u/FFLeaked
Paramore Tweet to Hayley Williams liked by @LiveAtFirefly, playing Boston Calling
Tame Impala /u/FFLeaked
The White Panda they play every year
The Wombats /u/FFLeaked

Logical
Alex Lahey touring with Jimmy Eat World June 11+14, playing Hangout
Bassnectar playing Electric Forest June 21-24, June 28-July 1
Jimmy Eat World Northside June 7-9, but in Brooklyn June 14
Royal Blood early-June East Coast tour with no date on June 16, playing Richmond, VA on June 15
U2 playing Philly June 13 + 14, playing DC June 17 + 18 (unlikely to play FF)

BROCKHAMPTON is de volgende act die werd geconfirmed via de Roo Clues, man ik hoop die hier echt is te zien deze zomer (liefst eigenlijk nog bij een zaaloptreden..!) Eminem werd trouwens door verschillende mensen met inside info op het forum van Roo al geconfirmed.

Als alle puzzelstukjes juist zitten komt Bonnaroo vandaag met: Eminem - The Killers - Muse - Arctic Monkeys als headliners.. :)

Van dat Shaky Knees festival mag Tenacious D zeker weten overkomen naar Europa. Laatste keer was 2016,en toen deden ze Vgm maar iets van 3 festivals ofzo. Die band staat echt hoog op m'n lijstje.
Zal wel niet gebeuren, maar hopen kan altijd.

Users who are viewing this thread