PT NOS Alive 2016

Jorrit Veestraeten

Nieuw lid
11 feb 2016
3
0
Je kan toch perfect vanaf het centrum met de trein gaan? Die dikke gele lijn op google maps aan de kust
simple-smile.png


Zijn er tickets met trein incl of wat lees ik hier?

Welja, ik bedoel of er voldoende treinen rijden 's nachts? Wij hadden in Barcelona bij Primavera het probleem dat er geen metro's meer rijden om pakweg 4u 's nachts en we dus aangewezen waren op een wandeltocht van een uur, of vechten om de taxi's... Nu zou ik graag op een locatie logeren vanwaar het gemakkelijk is om mezelf naar het festival te verplaatsen en waar ik steeds zonder moeite vervoer heen en terug vind.
 
G

Guest

Guest
Op de een of andere manier krijg ik mijn berichten niet te zien of niet geplaatst. Maar er zijn via nos alive site idd kaarten met trein te bestellen en de treinen reden 2 jaar geleden tot 3.00 uur 's nachts. Zowel naar Lissabon als meer naar de kust. Let wel even op welje combi je dan besteld.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
kijk ik daar zo over, ik zie geen tickets met trein?

Als ik wil bestellen word ik voor belgie doorgestuurd naar ticketmaster.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
kijk ik daar zo over, ik zie geen tickets met trein?

Als ik wil bestellen word ik voor belgie doorgestuurd naar ticketmaster.

Hoezo sturen ze je door naar ticketmaster? Ik wordt doorgestuurd naar die link die @dannums hierboven heeft gepost.
Maar koop je die treintickets gewoon niet zelf online of samen met je hotel ipv samen met je festival ticket?
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
ik heb toch via ticketmaster.be gekocht.
Was goedkoper dan de ticketline site door de extra kosten van tax..

http://www.ticketmaster.be/event/nos-alive-16-3-day-ticket-tickets/11671
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
+ Ratatat
pfoe ik ga dit ook overwegen. Misschien gewoon een vakantie naar Portugal plannen, hiermee beginnen, een week reizen en dan de 16e een dagticket kopen voor Kendrick op dit festival http://superbocksuperrock.pt/en/en/
Al gaat het waarschijnlijk niet lukken, wel een mooie fantasie.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Dar klinkt zeker als een mooie vakantie! Wij doen het gewoon met een dag of 5 Lissabon.

Ratatat? Is het raar dat ik ze niet ken? Is het wat?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hele toffe band, mix van elektronica en gitaar. Je zou bijvoorbeeld het album classics of LP4 kunnen checken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ergens snap ik je wel Matthijs, aangezien Kendrick, Radiohead en Arcade Fire geen Benelux-data hebben voorlopig, en ook Foals staat er nog. Toch zou die NOS Alive lineup zo maar een Werchter lineup kunnen zijn eigenlijk.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En de helft van de prijs en ik ben nog nooit in Portugal geweest. En m83 en Ratatat wil ik al enkele jaren zien maar zijn al heel erg lang niet in Nederland geweest. (Oke M83 in 2012, maar toen kreeg ik niemand mee en ging ik nog niet alleen naar concerten).
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Maar ik zou dit niet alleen doen, dus eerst maar eens een vriendengroep zien te overtuigen. Moet voor Kendrick wel lukken, maar voor Nos twijfel ik.
 
G

Guest

Guest
Wij gaan er gewoon voor. Beide festivals. SBSR was vorig jaar weg leuk. Apart festival, dat wel.
En dat deel van Lissabon is beetje vergane glorie.
 

Jorrit Veestraeten

Nieuw lid
11 feb 2016
3
0
In 2014 geweest, nu weer. Zin erin.
Slapen in Cascais, maken er onze zomervakantie van.

Hoe ver van Cascais is dat festival, en je nam dan 's nachts telkens gewoon de trein? Dat lukte gemakkelijk?

Wij zijn nog altijd aan het uitzoeken wat we gaan doen. Iemand wat meer info over die bungalows op de camping?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Wij zijn nog altijd aan het uitzoeken wat we gaan doen. Iemand wat meer info over die bungalows op de camping?
Heb ik naar geïnformeerd, maar zijn al volledig volgeboekt. Vanaf 1 maart kun je weer proberen, dan gaan eventuele annuleringen weer in de verkoop.

Wij hebben gekozen voor een hotel vlakbij Cais do Sobre. Treinstation voor naar het festival (10 min) en metrostation voor naar het centrum van Lissabon.

Als ik het goed heb is Cascais ongeveer 20 minuten met de trein vanaf het festival en rijden er treinen tot 4:30.
 
G

Guest

Guest
Wij slapen idd in Cascais, lekker uitbrakken op het strand ;-)
's Nachts doen de treinen er iets langer over, ongeveer 40 minuten. Ze kunnen wel erg vol zitten.
En ook jammer als een treinstel naar braaksel ruikt, maar ja, dat gebeurt in Nederland ook!
ticketline.sapo.pt/en/evento/NOS-ALIVE16-PACK-COMBOIO-12877 zijn de tickets inclusief trein.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
+ Ratatat
pfoe ik ga dit ook overwegen. Misschien gewoon een vakantie naar Portugal plannen, hiermee beginnen, een week reizen en dan de 16e een dagticket kopen voor Kendrick op dit festival http://superbocksuperrock.pt/en/en/
Al gaat het waarschijnlijk niet lukken, wel een mooie fantasie.

Oh nice, ik hoop begin volgende week ook te weten of dit 'm gaat worden voor mij, hoop het wel!

Zou wel vet zijn als je naar Primavera en NOS zou gaan. Wat mij betreft momenteel de 2 beste affiche's van Europa komende zomer.

Nadeel lijkt me alleen dat elke dag extra wel hard aantelt sowieso als je nog een week wilt blijven tot Kendrick. Geen idee of het een mooie regio is, ben er zelf nog nooit geweest maar dat moet wel goedkomen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
+ Calexico

Geen spectaculaire boeking, maar die moeten we denk ik ook niet meer verwachten. Wel een kwalitatief goede naam die ik nog nooit gezien heb, maar waarvan het ook geen ramp zou zijn om ze wegens een clash te missen. Dikke prima dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken