Lowlands 2024

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
paul kalkbrenner speelde een aantal jaar geleden ook overdag in de alpha.
was best leuk, maar wel vreemd.
was op een of andere manier wel relaxter dan in de bravo
Eén van mijn hoogtepunten van Lowlands. Lekker dansen met enthousiaste mensen om heen op Paul Kalkbrenner, terwijl we zeiknat werden van de regen, maar dat ons niks meer uitmaakte. Kijk regelmatig die 3voor12 registratie terug.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik lees dit vaker, maar is toch funest voor de algehele sfeer op het festival? Dat het 's nachts in de Bravo gebeurt prima, maar overdag mag het wel iets meer bandjes-sfeer zijn.
Mwoa niet helemaal mee eens. Overdag en 's nachts gebruik is echt een heel verschil in vibe en gemoedstoestand bij de gebruiker.

Is mijn ervaring althans. Doorgaans ga je overdag ook niet mega veel gebruiken.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Mwoa niet helemaal mee eens. Overdag en 's nachts gebruik is echt een heel verschil in vibe en gemoedstoestand bij de gebruiker.

Is mijn ervaring althans. Doorgaans ga je overdag ook niet mega veel gebruiken.
Dan zitten we op dezelfde lijn (no pun inteded). Dit bedoelde ik namelijk ook haha.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Maarre goed nieuws dus, Goldband op zondagavond als afsluiter. Zou echt top zijn.
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Hedex is ook wel erg aan op het moment. Samen met Chase & Status de drum 'n bass avond? Zou toch lekker zijn.
Ik vind dat ze niet om dnb heen kunnen. Is laatste maanden echt opgeblazen buiten de uk. En dnb vind ik persoonlijk vet.

Dat zag je ook vorig jaar was een jaar van heel veel goede Boiler Room sets. En stonden er vorig jaar 6+ artiesten op de line up.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, djessnl en Mimi

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Als Bravonachtadept (die ook van gitaren houdt) wil ik even zeggen dat ik die hele Peggy Gou ook 30x niks vind. Er zijn 10.000 interessantere DJs.

Ik zie ook echt NOOIT iemand dansen bij haar sets. Al die mongolen staan alleen maar te filmen voor hun TikTok. Nep DJ, bah!

Ik vind dit eigenlijk nog een triestere booking dan Goldband als headliner.
 
Laatst bewerkt:

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Gisteravond het Noord Nederlands Orkest met hun gamesmuziek zien optreden in TivoliVredenburg. Zat heel mooi in elkaar en smaakt naar meer op Lowlands (maar dan filmmuziek)!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Met een groepje vrienden overwegen we dit jaar Pukkelpop ipv Lowlands. Zijn er hier mensen op beide geweest? En wat zijn de grootste voordelen van pkp?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Met een groepje vrienden overwegen we dit jaar Pukkelpop ipv Lowlands. Zijn er hier mensen op beide geweest? En wat zijn de grootste voordelen van pkp?
Zonde joh, ik zou gewoon 2 weken voor start wachten en gewoon naar LL gaan waar je thuishoort 😉

@Raskolnikov heeft vorig jaar dezelfde move gemaakt. Die kan je het beste advies geven volgens mij.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Jaar of 10 geleden op het kleine 3fm podium. Inmiddels wat verder.
Misschien iets?
CD toen nog gekocht na hun optreden en helemaal grijs gedraaid. Daarna waren ze van de aardbodem verdwenen. Ik ga het zo gelijk luisteren. Dank je voor de tip 🙏🏻🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

Gebruikers die dit onderwerp bekijken