Lowlands 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.041
8.683
Volgens hun W.A.S.T.E pagina staat The Smile op de Lowlands zaterdag.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Komt voor mij prima uit, aangezien ik de vrijdagavond even weg moet, en the Smile toch wel een must see is voor mij.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Volgens hun W.A.S.T.E pagina staat The Smile op de Lowlands zaterdag.

Dat is erg jammer want dan staan ze niet tegenover Goldband (staan op PKP die dag). Ik denk dat het hele forum hier blij had geweest als die 2 (deels) tegenover elkaar stonden.
Tegenover Fred again.. is wmb ook prima, die heb ik toch al 2x gezien. Het lijkt mij verder erg sterk dat ze QOTSA en The Smile (deels) tegenover elkaar zetten, dus QOTSA verwacht ik dan vrijdag als afsluiter op dit moment
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Ik heb The Smile al diverse kansen gegeven maar er is geen klik.

Radiohead diverse malen live gezien en dat vond ik altijd wel magisch... misschien dat The Smile live ook beter uit de verf komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
121
220
Frank Carter staat helaas al op Jera on air.

En om eerlijk te zijn is denk ik alleen The Prodigy en Blink-182 een headliner formaat voor Lowlands uit dat rijtje denk ik. Zeker Catfish and the bottlemen is volgens mij niet zo groot in Nederland. Laatste keer dat ik ze zag was in de Ronda in Tivoli, dus die zie ik nog wel toegevoegd worden.
Ik vind dat je dan als boeker af bent hoor. Goldband ipv Prodigy als headliner op je festival...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Ik vind Goldband ronduit matig als headliner. Maar eerlijk is eerlijk: The Prodigy is toch ook vergane glorie? Uiteraard meer aanzien dan Goldband, maar ik zou dat als headliner ook heel mager vinden.

En ik was altijd wel fan van The Prodigy hoor. Music For The Jilted Generation vind ik nog steeds een magistraal album.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.372
5.062
Ik vind Goldband ronduit matig als headliner. Maar eerlijk is eerlijk: The Prodigy is toch ook vergane glorie? Uiteraard meer aanzien dan Goldband, maar ik zou dat als headliner ook heel mager vinden.

En ik was altijd wel fan van The Prodigy hoor. Music For The Jilted Generation vind ik nog steeds een magistraal album.
Ja het is vergane glorie. Maar in ieder geval wel "glorie". En hun hits zijn gewoon tof en hebben historisch wel wat meer betekend dat Witte Was en dergelijke.
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Ik vind Goldband ronduit matig als headliner. Maar eerlijk is eerlijk: The Prodigy is toch ook vergane glorie? Uiteraard meer aanzien dan Goldband, maar ik zou dat als headliner ook heel mager vinden.

En ik was altijd wel fan van The Prodigy hoor. Music For The Jilted Generation vind ik nog steeds een magistraal album.
Ze waren vorig jaar nog steeds als vanouds vanaf de eerste minuut 🥳
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Ja het is vergane glorie. Maar in ieder geval wel "glorie". En hun hits zijn gewoon tof en hebben historisch wel wat meer betekend dat Witte Was en dergelijke.
Helemaal mee eens.

Maar niet meer de status van headliner op een zo groot festival.

Maar ja wat zegt dat nog als Goldband en Opposites die status ook krijgen toebedeeld.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.372
5.062
Helemaal mee eens.

Maar niet meer de status van headliner op een zo groot festival.

Maar ja wat zegt dat nog als Goldband en Opposites die status ook krijgen toebedeeld.
Dat dacht ik ook toen ik ze zag op Rock Am Ring (wel weer 2016 dus even geleden), maar dat was echt nog steeds erg straks hoor. Ik ben het eens, niet de ultimate headliner. Maar nog altijd 25.000x beter dan The Prodigy
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
121
220
Helemaal mee eens.

Maar niet meer de status van headliner op een zo groot festival.

Maar ja wat zegt dat nog als Goldband en Opposites die status ook krijgen toebedeeld.
Als The Prodigy headlinet, staat het vol bij de Alpha en wordt het dak afgebroken met muziek die al meerdere tanden des tijds heeft doorstaan en die tot op de huidige generatie wordt omarmd. Stuk voor stuk klassiekers en ook nog eens met keiharde passie gespeeld. Ook hebben ze een mooie Lowlands-geschiedenis en staan ze in elk techno, punk, rock of festival geschiedenisboek. Je kan dan gewoon niet zeggen: "dat is niet meer headlinerwaardig". Ze breken alles af, dat is er dan gewoon weer 1 voor de boeken, zeker met in het achterhoofd wat er de laatste jaren is gebeurd met ze.
Dan moet je dat gewoon regelen als boeker. En dan niet zoiets simpels en plats als Goldband. Waar vast ook het dak eraf gaat, maar simpel is het wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken