Lowlands 2024

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Na de aankondiging van Field Day in Londen toch ineens hoop op Justice en Mura Masa op Lowlands. Romy zal ook wel even komen aanvliegen denk ik zo.
Zou mega zijn. Justice kleine kans want BKS maar hey, who knows. Anders ook blij met Mura.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.807
Zou mega zijn. Justice kleine kans want BKS maar hey, who knows. Anders ook blij met Mura.
Ik kan me niet voorstellen dat een headliner van BKS op een Mojofestival staat in dezelfde festivalzomer. Die kans is nul, lijkt me. Daar worden echt wel afspraken over gemaakt.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Eens. Maar zou het je verbazen?
Hmm. Enerzijds niet. Anderzijds hebben The Opposites en DJVT (en die waren sub, geen headliner) toch boekingen met meer legacy en was het voor de eerstgenoemde hun terugkeer. Tegelijkertijd is de tendens vrij duidelijk, dus opschrijven maar....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.807
Hmm. Enerzijds niet. Anderzijds hebben The Opposites en DJVT (en die waren sub, geen headliner) toch boekingen met meer legacy en was het voor de eerstgenoemde hun terugkeer. Tegelijkertijd is de tendens vrij duidelijk, dus opschrijven maar....
Ik ben er wel bang voor ja. Niet dat ik iets tegen Goldband heb, en ik zie lang niet alle headliners altijd. Ik zou ook niet bij FATM gaan kijken. En QOTSA vind ik tof, maar wel al heel vaak gezien. Als die gaan headlinen weet ik ook niet zeker of ik ga kijken. Dus in die zin boeien de headliners me ook niet overdreven veel, liever veel pareltjes in de breedte en dan mogen ze van mij in de alpha boeken wat ze denken nodig te hebben. Anderzijds is het wel armoedig voor een festival van dit formaat en zou je misschien ook wat meer mogen verwachten op gebied van een keer wat moeilijkere headliners. Wat meer de uitdaging zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en wsslvrwrt

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Beetje jammer dat ze er twee jaar geleden ook al stonden. Maar qua exclusiviteit in NL is het dan wel weer een pré.
Merk ook dat ik steeds vaker de headliners skip. Met name omdat ik het echt te druk vind in verhouding tot de interessante naam voor mij die er staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken