Lowlands 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.600
7.260
Art Love GIF by Trippyogi
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
eN HeT NieUwE InStAGrAmLoGo HeEfT MiJ oOk GeïNsPiReeRd ToT HeT heRzIeN VaN miJn CaPsLocKGeBrUiK

Bekijk bijlage 7845

Volgens mij moeten we vanaf nu juist zo gaan typen.

Ik denk serieus dat dit het meest overzichtelijke design is wat ze ooit hebben gehad.... BKS doet een goeie gooi naar de kroon van Lowlands vwb het meest onleesbare design!

BKS valt toch an sich mee? Het is leesbaar, alleen is die achtergrond met linkjes erg vervelend.
 
  • Haha
Waarderingen: Bob105

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Camper camping plek met stroom 279 incl. servicekosten
Camper camping plek 199 incl. servicekosten

Alle andere gllamcamp opties zijn ook vindbaar via google. Ik heb er 1 gepakt incl. tickets en dezelfde excl. tickets en dan komt er 325 uit.

En nee dit zijn niet de prijzen van vorig jaar (volgens mij +30euro?)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
850
1.389

Op verzoek van @stijnos7 organiseer ik weer het voorspel! Dit x met hulp zodat we het hopelijk beter kunnen bijhouden! Reageer dus snel in dat onderwerp met jou voorspelling!
 

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Voor het eerst dat ik wel een beetje stress voor de kaartverkoop. Vorig jaar ontzettend veel geluk gehad doordat ik 1,5 uur lang bleef klikken met mijn muis om een mislukte betaling kaart te bemachtigen.
Aan de andere kant heb ik ook gezien dat vorig jaar opeens zo'n 4/5 weken van tevoren honderden kaarten in de resale kwamen. Wil het alleen daar niet op gaan gokken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken